Frames lek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »
Beezz

Beezz

28/05/2009 17:44:00
Quote Anchor link
Ik heb me weleens laten vertellen dat websites opgemaakt uit frames zeer lek zijn.

Kan iemand mij kort uitleggen waarom dat is???

alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 04:30:11
 
Niels DB

Niels DB

28/05/2009 17:58:00
Quote Anchor link
Als zoekmachines op een site met frames komen laten ze meestal maar 1 frame zien, en wat ben je nu met een site zonder bv een menu ;) (+ bij favorieten zetten lukt ook vaak niet goed) En omdat je met html de focus moet leggen op structuur en niet layout. Daarom divs gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels DB
 
Midas

Midas

28/05/2009 18:00:00
Quote Anchor link
Alhoewel ik mensen ken die voor frames zijn, ben ik er zelf tegen. Het werkt verschrikkelijk naar mijn mening, je moet allerlei workarounds toepassen om onder problemen uit te komen (bookmarken, zoekmachines) enzovoort.
 
Beezz

Beezz

28/05/2009 18:01:00
Quote Anchor link
Dat was me allemaal al duidelijk :)..

Echter wat zijn de beveiliging lekken???


Gr.
 
Beezz

Beezz

28/05/2009 18:01:00
Quote Anchor link
Dat was me allemaal al duidelijk :)..

Echter wat zijn de beveiliging lekken???


Gr.
 
Midas

Midas

28/05/2009 18:04:00
Quote Anchor link
Ik weet alleen dit soort gevallen. Voor de rest is er niets aan de hand naar mijn weten.
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

28/05/2009 18:14:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 28.05.2009 18:04:
Ik weet alleen dit soort gevallen. Voor de rest is er niets aan de hand naar mijn weten.

dis is geen lek in frames.
dit is misbruik maken van frames en een lek van IE ! ( 1 van de vele :) )

maar beezz gebruik geen frames die rommel moet je niet gebruiken.
en waarom niet niet Google
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet
 

28/05/2009 18:24:00
Quote Anchor link
Met frames heb je kans op cross site forgery.
 
Midas

Midas

28/05/2009 18:52:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 28.05.2009 18:14:
Midas schreef op 28.05.2009 18:04:
Ik weet alleen dit soort gevallen. Voor de rest is er niets aan de hand naar mijn weten.

dis is geen lek in frames.
Dat hoor je mij ook niet zeggen.
 

28/05/2009 19:43:00
Quote Anchor link
Zoals al gezegd is, de voornaamste reden dat mensen frames niet gebruiken is de zoekmachine compatibiliteit. Bijv. Google ziet alleen de pagina die de frames bevat en niet de inhoud van de frames.!
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:03:00
Quote Anchor link
Nuja, als je nu nog sites tegen komt die met frames werken dan is die site zeer verouderd ^^
dit komt eigenlijk niet meer voor...
 

28/05/2009 20:04:00
Quote Anchor link
Ik heb 1 site gemaakt die er gebruik van maakt, maar dat is pure noodzaak.. ivm andere beperkingen!
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:45:00
Quote Anchor link
Danny schreef op 28.05.2009 20:04:
Ik heb 1 site gemaakt die er gebruik van maakt, maar dat is pure noodzaak.. ivm andere beperkingen!

Frame gebruik is makkelijk omzeilbaar via dynamische sites ^^
Ik maak liever een site in php dan in basic html.
Gewoon omdat ik zo dan mijn pagina's kan embedden zonder dat ik frames moet gaan gebruiken, iframes inclusief.
 
Roel -

Roel -

28/05/2009 21:41:00
Quote Anchor link
Gebruik dan nog liever include().
 
Ivo K

Ivo K

28/05/2009 21:43:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 28.05.2009 21:41:
Gebruik dan nog liever include().


Wat is er tegen include dan, dat je het op zo'n toon zegt van: "Include() is bagger, maar beter dan frames" ?
 
Hipska BE

Hipska BE

28/05/2009 21:44:00
Quote Anchor link
Omdat je met include geen html hoort te includen maar php code..
 

28/05/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Ivo schreef op 28.05.2009 21:43:
Roel schreef op 28.05.2009 21:41:
Gebruik dan nog liever include().


Wat is er tegen include dan, dat je het op zo'n toon zegt van: "Include() is bagger, maar beter dan frames" ?

Nee, hij zegt het niet op een denigrerende toon (als dat überhaupt al kan met gescheven tekst), hij bedoelt dat includes beter zijn dan frames.
Daar heb ik ook nog wel m'n twijfels over, als je bijvoorbeeld in een tabel gaat include (kuch), of gewoon via get opvragen welk bestand moet worden geinclude. Dan kan iemand ook aanpassen en een ander bestand opvragen, wat jij helemaal niet geinclude wilt.
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 22:22:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 28.05.2009 21:41:
Gebruik dan nog liever include().

Daar had ik het op xD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.