Freelancer gezocht met ook ervaring in Jquery en Laravel

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Sandra Bouw

Sandra Bouw

22/03/2021 09:16:46
Anchor link
Ik ben op zoek naar een freelance PHP programmeur met ook veel ervaring in Jquery en Laravel. Het gaat om aanpassingen voor mijn webshops www.creadream.nl / www.miyukigroothandel.nl (volledig maatwerk, zelfde software voor beiden webshops) met uiteindelijk ook implementatie van Laravel. Ik had mijn webshop zelf geprogrammeerd en kan daarom makkelijk aangeven wat waar aangepast moet worden, wel is het nog veel op de oude eenvoudige 'vanilla' manier met maar deels object georiënteerd.
Voor nu gaat het vooral om jquery aanpassingen waar ik zelf te weinig van weet en meer gebruik van jquery en mijn doel is voor langere tijd samen te werken, met dan uiteindelijk ook implementatie van Laravel.

Omdat ik voor langere tijd wil samenwerken heb ik geen precieze budget in gedachten en gaat het me vooral om de uurtarief en schatting aantal benodigde uren voor mijn huidige lijst van gewenste wijzigingen, en als dat goed gaat weer nieuwe lijst van aanpassingen.

Ik ben bereikbaar via [email protected] en 0641469786, gevestigd in Son en Breugel.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.