Freelancer gezocht voor PHP opdracht(je)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack .NET Developer voor zakelijke vergelijk

Dutch is mandatory for this position. Als Full Stack C#.NET Developer zorg jij ervoor dat het vergelijkingsplatform over de nieuwste functionaliteiten beschikt. Deze applicatie ondersteunt assurantiekantoren in het inzichtelijk maken en vergelijken van verschillende verzekeringsproducenten. Denk hierbij aan de meest actuele gegevens over premies en voorwaarden. Dit doen zij volledig onafhankelijk. Als Developer ben je bedreven in het samenvoegen van verschillende web services en databasen. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het volledige ontwikkeltraject. Je schakelt makkelijk met verschillende afdelingen over bestaande en nieuw te ontwikkelen functionaliteiten. Naast het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, zal je ook de bestaande

Bekijk vacature »

Ronald Het ICT Huis

Ronald Het ICT Huis

11/10/2013 16:09:20
Quote Anchor link
Wij zoeken met redelijke spoed iemand met PHP ervaring.

Er is een bestaande MySQL database waarin moet kunnen worden gezocht. Er moet een pagina komen waarmee de database kan worden gevuld (handmatige invoer 8 veldjes).

Persoonlijk dacht ik aan een paar honderd euro vergoeding, maar als je mij kan overtuigen dat dit veel meer gaat kosten dan mag je mij proberen te overtuigen ;-)

Als de samenwerking goed gaat volgen er meer opdrachten.

Dank, Ronald.
ronald@heticthuis.nl

PHP hulp

PHP hulp

14/05/2021 03:43:14

TJVB tvb

TJVB tvb

11/10/2013 16:20:54
Quote Anchor link
Je hebt een e-mail.

Ronald Het ICT Huis

Ronald Het ICT Huis

11/10/2013 16:24:10
Quote Anchor link
Gelezen, mail je zsm terug!

Eddy E

Eddy E

11/10/2013 20:58:35
Quote Anchor link
Mocht je er met TJVB tvb niet uitkomen, kan je mij ook mailen.
Over exact 9 dagen heb ik een week vakantie en alle tijd om dit goed te maken.

Je kan me mailen op webmaster@eddyerkelens.nl

Ronald Het ICT Huis

Ronald Het ICT Huis

14/10/2013 11:31:17
Quote Anchor link
Inmiddels opgelost. Hartelijk dank voor de reacties allemaal!

TJVB tvb

TJVB tvb

14/10/2013 11:35:22
Quote Anchor link
Mooi dat het opgelost is, jammer dat ik geen enkele e-mail ontvangen heb.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.