Fysiotherapie cms systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Harm bruise

Harm bruise

21/03/2017 17:03:03
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben Harm, een 3e jaars student van de fysiotherapie opleiding en ik heb een paar vraagjes.

IK ben opzoek naar een (cms)systeem dat ik bv via de localhost kan laten werken waarin ik mijn informatie en gegevens kwijt kan over de patiënten die ik in mijn vrije tijd behandel.
Op internet kan ik alleen maar dure systemen vinden, maar deze systemen zitten gelijk weer gekoppeld aan verzekeraars waar ik geen interesse in heb.

In het systeem hoef alleen maar een veilige manier van inloggen te zitten, patiënten die ik toe kan voegen en klachten en een agenda waarin ik afspraken kan maken.

Iemand enig idee of er z'n systeem (gratis) bestaat of mij hiermee wil helpen?

Met vriendelijke groet,
Gewijzigd op 21/03/2017 17:03:25 door Harm bruise
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:17:46
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

21/03/2017 17:41:14
Quote Anchor link
Mag je als derdejaars student al patiënten behandelen?
In dat geval weet je ook welke bijzondere vereisten er aan een EPD worden gesteld...
 
Harm bruise

Harm bruise

21/03/2017 17:58:16
Quote Anchor link
Ik behandel ze indirect,
Eerst worden ze behandeld door een gediplomeerd fysiotherapeut.
En de uiteindelijke training verzorg ik op het verdere advies van die fysiotherapeut om ervaring op te doen. Soort van krachttrainer dus.

Het is inderdaad niet toegestaan om als student fysiotherapie al mensen te behandelen, dit doe ik dus ook zeker niet.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

21/03/2017 19:07:38
Quote Anchor link
Google Drive + Google Agenda?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

21/03/2017 19:14:39
Quote Anchor link
Harm, waar Ward op doelt is dat je dit niet zomaar kan en mag doen. Dergelijke software moet aan strenge eisen voldoen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.