gallery script mbv gratis imagehost

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Leendert

leendert

23/06/2007 15:52:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Aan mijn website wil ik graag een gallery toevoegen.
Leden van mijn website (niet leden is ook geen probleem) moeten afbeeldingen kunnen uploaden.

Maar omdat zo iets een beetje veel hostingruimte en dataverkeer gaat kosten wil ik het graag op een wat andere manier oplossen.

Ik wil dus een script (maken) die samen werkt met een gratis imagehost (bijv imageshack.us of flickr). Leden moeten dus afbeeldingen kunnen uploaden die in mijn album terecht komen. Een ander script haalt alle afbeeldingen op en toont ze op een pagina in mijn site.

Bestaan er zulke scripts? Of is dit mogelijk? Zijn er misschien imagehosts die zo iets al gratis aanbieden?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 03:49:28
 
Bo az

Bo az

23/06/2007 16:02:00
Quote Anchor link
Als je dit gebruikt icm. flickr.photos.search
kan je misschien foto's met een bepaalde tag zoeken en deze weergeven, als je dan als tag je site naam gebruikt kan iedereen met een flickr account foto's op je site plaatsen...
 
Leendert

leendert

23/06/2007 16:14:00
Quote Anchor link
Hey Boaz,
Dat ziet er interresant uit! Ik ga me er in verdiepen!
Ik hoop dat het lukt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.