Game script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wiebe

Wiebe

23/12/2004 21:00:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een spelletjes site alleen ik ben op zoek naar een script waar ik heel makkelijk/snel spelletjes kan toevoegen. Zonder dat ik 100 unieke game pagina's moet maken. Ik denk aan zoiets als:

- categorie kiezen
- spel plaatsen (URL+naam)
- en dan ok

Wie weet waar je zo'n script kan downloaden of wie heeft er één en wil hem gratis of tegen een kleine vergoeding aan mij geven.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:33:43
 
Baken

Baken

23/12/2004 21:27:00
Quote Anchor link
Mwah je wilt dus een overzicht van allemaal game's? Die je zelf hebt gemaakt ofzo?

Leg een Mysql database aan, en zet daar alle links in naar de game's met een veldje catogo. 's je maakt een aantal pagina's en daar selecteer je op catogo's.

Scu6

Jelmer
Gewijzigd op 23/12/2004 21:27:00 door Baken
 
Wiebe

Wiebe

23/12/2004 21:44:00
Quote Anchor link
Nou ik wil gewoon een pagina, bv. game.php en dat je dan een admin gedeelte hebt waar je spellen kan toevoegen zodat je zo'n link krijgt als: http://games.com/game.php?id=838

Ik weet niet hoe zo'n script eruit ziet.
 
Mitch X

Mitch X

23/12/2004 22:01:00
Quote Anchor link
Wat moet er precies opgeslagen worden dan?
 
Wiebe

Wiebe

23/12/2004 22:17:00
Quote Anchor link
Niet echt opgeslagen gewoon b.v. een keuze menu met categorie, waar je bv kan kiezen uit Race, humor of actie, dan bijvoorbeeld een veld waar je het naam van het spel in moet typen en dan een veld waar je de URL van het spel(het flash bestand) kan zetten.

En ik hoef niets op te slaan.
 
Jonathan

Jonathan

10/01/2006 20:51:00
Quote Anchor link
Hij bedoeld zoals www.nuspelen.nl!
Niet soms?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/01/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Nogmeer snel-geld-verdiennen topics... denk je serieus dat je het licht uitgevonden heb ofzo?

Maargoed, serieus... pak een gemiddeld nieuwsysteem en je bent eigenlijk al klaar...

Afbeelding

Wat items weghalen, nieuws.php aanpassen zodat je presies dat laat zien wat jij wilt zien en klaar ben je.

Dan kan je zelfs een account aanmaken voor je vrienden om linkjes toe te voegen...

Als je heeeeel lief bent, en je laat zien dat je geen misbruik maakt van phphulp, maar hier zit om te leren ipv geld te verdienen ben ik bereid iets te maken voor je.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.