Gebruik van H1 tags

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Keifi Rahman

Keifi Rahman

16/01/2020 20:27:27
Quote Anchor link
Beste mensen,

Graag zou ik help willen met het volgende: Het gaat om www.sisibeauty.nl, een make-up artist bedrijf. Bij ieder pagina is er natuurlijk een pagina titel, daaronder heb ik een text blok en h1 tags gebruikt bij de titel van de text blok. Bijvoorbeeld bij ''bruidsmake-up'' pagina heb ik dat als pagina titel, maar daaronder weer h1 tags gebruikt bij Bruidsmake-up en hairstyling.

Heb ik hierbij niet teveel H1 gebruikt? en wordt een pagina titel automatisch als H1 bestempeld?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 04:27:55
 
Michael -

Michael -

16/01/2020 20:45:18
Quote Anchor link
"Heb ik hierbij niet teveel H1 gebruikt?"
Hiermee doel je op SEO (Zoekmachine optimalisatie)?
Het aantal zal niet uitmaken, wel waar je ze voor gebruikt. Als ik de site even vluchtig bekijk, zie ik geen probleem.

"en wordt een pagina titel automatisch als H1 bestempeld?"
H stelt voor heading wat titel/kop betekent. Dus ja dit zijn titels, of hoofdstukken.

Leesvoer: Heading tags gebruiken voor SEO (H1, H2, H3)
 
Keifi Rahman

Keifi Rahman

16/01/2020 20:59:19
Quote Anchor link
Hey Michael, bedankt voor je snelle antwoord! Handig stukje leesvoer ik ga het doornemen
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/01/2020 22:35:58
Quote Anchor link
>> Heb ik hierbij niet teveel H1 gebruikt?

In principe gebruik je het liefst 1x een h1 op een pagina.

>> en wordt een pagina titel automatisch als H1 bestempeld?

Wat bedoel je met een pagina titel? De titel die in je browser staat? Dat is geen h1. Iets is pas een h1 als je er <h1></h1> omheen zet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.