Gebruikers kunnen groep maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »
Niek  Ehnr

Niek Ehnr

28/06/2011 14:41:32
Quote Anchor link
Ik wil dat mensen een groep kunnen maken via mijn .php script en mensen kunnen inviten en dat mensen daar kunnen applyen.

nou heb ik zoiets gemaakt:
amar ik ben echt een beginner en krijg insta errors :D


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
include("config.php");

if (isset($_POST['Submit'])){

$_POST['groupname'] = substr($_POST['groupname'],0,16);
if(preg_match('/^[A-Za-z0-9_\-]+$/',$_POST['groupname'])) {

$name= $_POST['groupname'];
$leader = "huskyhond";

mysql_query("INSERT INTO `[groups]`(name,leader) values('$name','$leader')");
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `clan`='{$name}',`leader`='1' WHERE `login`='{$leader}'");

print <<<ENDHTML
<form name="form1" method="post">
        <table width="50%" border="0" align="center">
          <tr>
            <td>Group Name:</td>
            <td><input name="groupname" type="text" id="groupname" maxlength="20"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="2"><div align="center">
                <input type="submit" name="Submit" value="Create Clan">
              </div></td>
          </tr>
        </form>
        </table>
ENDHTML
;
print "De Crew is aangemaakt!\n<script language=\"javascript\">\nsetTimeout(\"parent.window.location.reload()\",1000)\n</script>\n";
}

 else {
print "<font color=red>Error!</font>";
}

?>
Gewijzigd op 28/06/2011 14:56:50 door Niek Ehnr
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:02:59
 
Php knipper

php knipper

28/06/2011 14:45:27
Quote Anchor link
wat is de error?
 
Niek  Ehnr

Niek Ehnr

28/06/2011 14:48:28
Quote Anchor link
Volgens mij is dat niet van belang omdat heel het script fout is volgens mij :D maar hier is de error:
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/qupnehsv/domains/leagueteam.net/public_html/groups.php on line 35
Gewijzigd op 28/06/2011 14:58:27 door Niek Ehnr
 
Php knipper

php knipper

28/06/2011 14:52:52
Quote Anchor link
ik zie enkel "{" en nergens "}"

Toevoeging op 28/06/2011 14:53:49:

je opent iets en sluit het niet af ( of is dit niet de volledige code)

-( ben ook maar een beginner )-
 
Niek  Ehnr

Niek Ehnr

28/06/2011 14:56:14
Quote Anchor link
klopt daarmee print ik de error, of niet.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
print "De Crew is aangemaakt!\n<script language=\"javascript\">\nsetTimeout(\"parent.window.location.reload()\",1000)\n</script>\n";
}
 else {
print "<font color=red>Error!</font>";
}
 
Joakim Broden

Joakim Broden

28/06/2011 15:14:11
Quote Anchor link
Je opent op regel 4 en 7 een { maar sluit hem maar 1 keer af op regel 34. Zet op regel 35 eens een }.
 
Niek  Ehnr

Niek Ehnr

28/06/2011 15:22:49
Quote Anchor link
dat heb ik gedaan nou krijg ik gewoon een witte pagina :D (at least iets anders)
 
Bram Boos

Bram Boos

28/06/2011 16:05:30
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
<?php
include("config.php");

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{

$_POST['groupname'] = substr($_POST['groupname'],0,16);
    if(preg_match('/^[A-Za-z0-9_\-]+$/',$_POST['groupname']))
    {


    $name= htmlentities($_POST['groupname']);
    $leader = "huskyhond";

$sql = "
    INSERT INTO groups
    (
        name,
        leader
    )
    VALUES
    (
        '"
.mysql_real_escape_string($name)."',
        '"
.$leader."'
    )
"
;

if(!$res = mysql_query($sql))
{

    trigger_error(mysql_error());
}

else
{
    $sql = "
        UPDATE
            users
        SET
            clan = '"
.mysql_real_escape_string($name)."',
            leader = 1
        WHERE
            login = '"
.$leader."'
    "
;

    if(!$res = mysql_query($sql))
    {

        trigger_error(mysql_error());
    }

    elseif(mysql_affected_rows() > 0)
    {

        $melding = "De Crew is aangemaakt!";
    }
}
}
}

if(isset($melding)){echo $melding;}
?>

<form name="form1" method="post">
        <table width="50%" border="0" align="center">
          <tr>
            <td>Group Name:</td>
            <td><input name="groupname" type="text" id="groupname" maxlength="20"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="2"><div align="center">
                <input type="submit" name="Submit" value="Create Clan">
              </div></td>
          </tr>
        </table>
        </form>


Neem deze code niet zomaar over maar ga eens kijken wat ik anders heb gedaan...
Gewijzigd op 29/06/2011 13:57:04 door Bram Boos
 
Chris -

Chris -

28/06/2011 16:06:44
Quote Anchor link
Hallo SQL Injectie..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/06/2011 16:09:46
Quote Anchor link
Even wat tips:

- Een POST-controle voor je formulier doe je met:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
if($_SERVER['REQUEST_METHOD']=="POST") {

En niet met een isset (zie lijn 4)

- Variabelen overnemen is onnodig (lijn 9), je kan prima $_POST['groupname'] overal gebruiken

- Waar is je foutafhandeling op je query? Zie ook dit artikel.

- Backtics (````) horen niet in queries thuis, ook brackets zoals [ en ] zijn overbodig en hebben geen meerwaarde (waarom gebruik je ze?)

- Vermijd gewoon construties als: <<<ENDHTML. Je kan prima je HTML in de print of echo gooien. Eventuele variabelen horen daar dan uiteraard buiten quotes. Dit mis ik op lijn 12.

- {$bla}-contructies zijn onnodig, gebruik gewoon zoals ik al zei: variabelen buiten quotes. Veel netter.

- Je bent hackbaar met SQL-injection. Iedereen kan je querie zomaar even aanpassen met eventuele gevolgen van dien.

- Ik mis de fouten-afhandeling met deze code bovenaan je PHP-script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',1);


Dus: Zet het mes maar in de code.........
 
Niek  Ehnr

Niek Ehnr

28/06/2011 16:43:48
Quote Anchor link
Bedankt allemaal zou dit dalijk even goed doornemen kwa SQL injectie zou ik maar is goed kijken want da moet ik niet hebben :P
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/06/2011 17:02:19
Quote Anchor link
En de rest is ook zeer handig om door te nemen ;-)
 
Niek  Ehnr

Niek Ehnr

28/06/2011 17:22:30
Quote Anchor link
- Aar - op 28/06/2011 17:02:19:
En de rest is ook zeer handig om door te nemen ;-)


:D ja

Toevoeging op 29/06/2011 00:50:24:
ik heb mijn script hier op aangepast daar kreeg ik ook die $end error uit toen heb ik jou volledige script even geknipt en geplakt daarbij bleek het zelfde uit te komen. En ik heb nog geprobeerd met een internal MySQL connectie te werken


Bram Boos op 28/06/2011 16:05:30:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
// jou code
[/code]
[
b]
Neem deze code niet zomaar over maar ga eens kijken wat ik anders heb gedaan...[/b]
[
/quote]
Gewijzigd op 29/06/2011 00:52:50 door Niek Ehnr
 
Bram Boos

Bram Boos

29/06/2011 13:57:37
Quote Anchor link
Ik heb het even aangepast, het haakje op regel 8 werdt niet afgesloten
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.