Gebruikers rechten systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Mark D

Mark D

24/10/2007 16:39:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik wil een systeempje maken om bepaalde pagina's van m'n site te beveiligen, en ik wil dit zo doen dat je zelf groepen kunt aanmaken en deze pagina's kunt toewijzen die zij mogen bezoeken.

Nou is het probleem dat als je rechten kunt instellen en de admin maakt een foutje dat hij rechten bij zichzelf kan uitzetten waardoor hij zich uit het systeem kan gooien.

De pagina's waar hij sowieso op moet kunnen blijven komen zijn niet in elk systeem waar dit gebruikt gaat worden hetzelfde. Daarom is een if else die ervoor zorgt dat hij het vinkje bij change rights niet uit kan zetten geen optie.

Voor dit probleem heb ik een paar oplossingen bedacht, maar ik weet niet welke handiger is.

- Een soort root account die alles kan en waarvan geen rechten kunnen worden veranderd.
- Een dropdown waarin je kunt kiezen welke groep de admin is en daarvan geen rechten kunnen veranderen
- Iets anders?

Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt,
Mark

Edit:
Ik wist niet in welke categorie dit thuishoort. Als het ergens anders hoort te staan wil een mod dit topic dan even verplaatsen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:30:27
 
Mark D

Mark D

26/10/2007 17:50:00
Quote Anchor link
*bump*
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/10/2007 18:10:00
Quote Anchor link
De meeste systemen die ik ken werken met een admin account die standaard niet aangepast of verwijderd kan worden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.