Geen e-mail voor LOL topic

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kris Peeters

Kris Peeters

08/01/2014 10:03:05
Quote Anchor link
Is het mogelijk om geen e-mail notificatie te krijgen voor topics zoals het LOL topic?
Eventueel voor heel de koffiehoek.

Gewone topics verdwijnen van zelf onder andere topics; e-mails daarvoor houden dan ook automatisch op.
Maar topics die blijven verder leven ... daarvoor zijn e-mail enkel een last.

mvg
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:33:17
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/01/2014 15:34:37
Quote Anchor link
Kris, dan moet je bij "voorkeuren" de optie "Melding bij reactie op een topic waarin ik heb gereageerd" uitzetten.

Ik vind het persoonlijk juist wel handig als ik een mail ontvang.
 
Michael -

Michael -

08/01/2014 15:40:40
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 08/01/2014 15:34:37:
Kris, dan moet je bij "voorkeuren" de optie "Melding bij reactie op een topic waarin ik heb gereageerd" uitzetten.

Ik vind het persoonlijk juist wel handig als ik een mail ontvang.

Dat bedoelt Kris niet. Zulke topics zijn inderdaad handig, maar koffiehoek-topics spammen wel heel veel.
Er mag best een optie per topic zijn waarvan je geen e-mail meer wilt ontvangen. En wat ik ook fijn zou vinden, geen e-mail als ik ben ingelogd.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

08/01/2014 15:41:36
Quote Anchor link
Ik wil die optie behouden.
Voor alle topics, behalve voor dat ene topic.

Wie ooit een mop vertelde op het LOL-topic, krijgt een jaar later nog e-mails.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

10/01/2014 16:00:13
Quote Anchor link
Bij de meeste fora waar ik zit krijg ik maar 1 mail per topic, ongeacht hoeveel reacties erop zijn, tot ik de topic opnieuw bekeken heb.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.