Geen foutmelding en geen loginproces...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2021 19:29:48
Quote Anchor link
Ja, dat is inderdaad slordig van ze. Ik ben benieuwd naar de phpinfo() :-)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 12:31:25
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

03/02/2021 20:25:51
Quote Anchor link
In de disable-functions staat:
disable_functions no value no value
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2021 21:18:24
Quote Anchor link
Apart.....
Wat zegt Strato hier over?
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

03/02/2021 22:09:50
Quote Anchor link
Available only with mysqlnd Dusss ... heb je die?
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

10/02/2021 22:27:08
Quote Anchor link
- Ariën - op 03/02/2021 21:18:24:
Apart.....
Wat zegt Strato hier over?

Vandaag heb ik hen gebeld en uitgelegd wat het probleem is. Ook gevraagd of zij de MysqlND willen installeren en dat zij eerst intern erover hebben. Ik ben benieuwd. Ik heb even onderzoek gedaan naar dit probleem en het blijkt dat het zou niet moeten voorkomen bij de nieuwere versies van PHP en ik zit al op 7.6 aanbevolen door Strato! Even wachten wat zij nu gaan zeggen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2021 23:09:30
Quote Anchor link
PHP 7.6? Die bestaat niet.
Bedoel je 7.4?
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

16/02/2021 16:19:39
Quote Anchor link
Vandaag heb ik van Strato een reactie ontvangen over waarom ik de functie: mysqli_stmt_get_result() niet kan toepassen en ik ben wel teleurgesteld in hen.

"Zoals zojuist besproken stuur ik je hierbij een e-mail.

Helaas is het niet mogelijk om mysqli_stmt_get_result() toe te passen. Dit heb ik na laten kijken door mijn collega's.

Wel kun je de onderstaande 3 mogelijkheden gebruiken om te communiceren met onze SQL databases.

mysql, mysqli of pdo_mysql

Ik hoop dat ik je hiermee verder kon helpen"

Betekent dit voor mij dat ik mij beter kan richten tot OOP als hobby programmeur PHP?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/02/2021 17:02:54
Quote Anchor link
Het is een mysqli-functie. Dus hun antwoord maakt je niks wijzer. Zo te zien gebruikt deze functie een 'native driver' voor de oude MySQL die niet meegecompileerd is in hun PHP-versie.

Vraag of ze dat kunnen doen, en anders raad ik aan om over te stappen op de OO-versie van MySQLi.

$result = $stmt->get_result();
Gewijzigd op 16/02/2021 17:12:17 door - Ariën -
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

16/02/2021 23:09:15
Quote Anchor link
- Ariën - op 16/02/2021 17:02:54:
Het is een mysqli-functie. Dus hun antwoord maakt je niks wijzer. Zo te zien gebruikt deze functie een 'native driver' voor de oude MySQL die niet meegecompileerd is in hun PHP-versie.

Vraag of ze dat kunnen doen, en anders raad ik aan om over te stappen op de OO-versie van MySQLi.

$result = $stmt->get_result();

Precies, van hun antwoord wordt ik ook niet wijzer.
En telefonisch hebben zij aangegeven dat zij dit niet willen doen, maar zij geven niet aan waarom niet.
Misschien heeft het iets te maken met veiligheid of zo, want ik zie op internet dat er veel hits zijn met dat veel hostingbedrijven de MysqlND niet hebben geïnstalleerd of geactiveerd.
Ik ga de OOP-style van prepared statement morgen of zo uitproberen, maar bedoel je hiermee te zeggen dat ik OOP niet hoef te leren? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu een paar video's over OOP heb gekeken en tis niet eenvoudig zoals procedural.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/02/2021 23:13:24
Quote Anchor link
Kennis van OOP is niet verplicht, maar kan wel van pas komen als je er meer uit wilt halen.

Bijvoorbeeld een centrale foutafhandeling op al je queries, of een functie om queries te tellen.
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

05/03/2021 23:43:25
Quote Anchor link
Vandaag heb ik mijn script aangepast naar prepared statement, maar dan OOP style en helaas ondersteunt Strato dit ook niet.

Mijn script

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
$stmt = $dbc->prepare($sql);
    $stmt ->bind_param('s', $vl);
    $stmt ->execute();
    $result = $stmt->get_result();
    //$veritficatiesleutel =  $result->num_rows();
    if ($result->num_rows == 1) {
        echo "we gaan jouw account activeren";
        
    } else {
        echo "Account is reeds gevalideerd!";
    }
}

Van Strato error_log krijg ik foutmelding:

PHP Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method mysqli_stmt::get_result() in wachtkamer.php:11
Heeft het nog zin om bij Strato te blijven? Ikzelf denk ik het niet en wat zou een goede alternatief zijn, denken jullie?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/03/2021 23:48:10
Quote Anchor link
Vraag ze eens waarom ze 'mysqlnd' en dus de MySQL native driver' niet ondersteunen? En welke PHP-versie heb je?

En anders raad ik aan om gewoon over te stappen op een fatsoenlijke hosting provider.
Gewijzigd op 05/03/2021 23:49:38 door - Ariën -
 
Ray Mond

Ray Mond

06/03/2021 15:11:57
Quote Anchor link
TS kan beter gelijk overstappen, Strato heeft bij veel dingen geen ondersteuning of functies die niet werken, je kan er niet eens fatsoenlijk DNS instellen.. Verder is de klantengedeelte daar ook bijzonder klein..
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

06/03/2021 23:39:57
Quote Anchor link
- Ariën - op 05/03/2021 23:48:10:
Vraag ze eens waarom ze 'mysqlnd' en dus de MySQL native driver' niet ondersteunen? En welke PHP-versie heb je?

En anders raad ik aan om gewoon over te stappen op een fatsoenlijke hosting provider.

In het verleden heb ik ze eerder gevraagd of zij de Mysql native driver willen installeren en zij geven aan dat zij dit niet willen doen. En verder geven zij geen reden waarom zij het niet willen doen.
Wat is een goeie hosting provider in NL die zulke beperkingen niet heeft vraag ik mij af? Bestaat ergens een lijst waar die hosting provider worden gereviewd?
Ik gebruik PHP-versie 7.4
Gewijzigd op 06/03/2021 23:46:04 door Mohamed nvt
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

07/03/2021 11:17:55
Quote Anchor link
Ray Mond op 06/03/2021 15:11:57:
TS kan beter gelijk overstappen, Strato heeft bij veel dingen geen ondersteuning of functies die niet werken, je kan er niet eens fatsoenlijk DNS instellen.. Verder is de klantengedeelte daar ook bijzonder klein..


Zou alleen al vanwege de vreselijk irritante tv reclame overstappen ;-)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/03/2021 11:57:11
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 07/03/2021 11:17:55:
Ray Mond op 06/03/2021 15:11:57:
TS kan beter gelijk overstappen, Strato heeft bij veel dingen geen ondersteuning of functies die niet werken, je kan er niet eens fatsoenlijk DNS instellen.. Verder is de klantengedeelte daar ook bijzonder klein..


Zou alleen al vanwege de vreselijk irritante tv reclame overstappen ;-)

Juist daarom blijf ik het Strâtòoooh noemen. Vreselijke reklame inderdaad!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/03/2021 17:23:21
Quote Anchor link
Kan het toevallig niet zo zijn dat Mohamed zo'n standaard webhostingpakket heeft in plaats van een VPS? Hij kan toch gewoon een VPS huren bij STRATO en dan zelf alles naar wens instellen?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.