Hoi,

Ik heb zo af en toe eens een website, die bij mij totaal geen opmaak heeft, maar deze wel behoort te hebben. Anderen zien de site wel gewoon netjes. Het rare is, dat er wel gelinkt wordt naar de CSS, maar deze pakt ie op de 1 of andere manier niet :S
Zie:

Iemand een idee hoe dit kan?

Ik heb dit probleem alleen als de website zelf overbelast is. Dit is dan ook niet verwonderlijk: Het is dan vaak al heel wat dat ik de pagina krijg te zien en als de CSS dan word opgevraagd, dan stuurt hij deze gewoon niet - ga ik van uit.. omdat hij nog super veel andere verzoeken heeft..

Geen idee of dat in dit geval ook zo is.
Het is in alle browsers (FireFox, IE, Chrome) hetzelfde, geen opmaak :S Plaatjes doen het wel, maar de opmaakcode (CSS) niet.
De CSS linkt naar http://i.fulltiltpoker.com/css/rd-homepage_c.1280151889.nl.0.1.css, maar die site werkt niet op mijn computer, wel op andere computers.. Ik kom dan op een locl.ca pagina uit :S

Four Oh Four - Page not Found.
Something bad just happened.
Click here to return.

Justin Streuper op 15/08/2010 11:26:28

Als ik het goed begrijp is het af en toe, en niet altijd? En alleen met FireFox of ook met andere browsers? In het geval het probleem zich voordoet met alleen FF, zou ik deze eens een keer opnieuw proberen te installeren.

Op www.fulltiltpoker.com heb ik dit ALTIJD
Wacht even, ik las alles verkeerd.. Ligt het misschien aan een plugin?
Ik zou sowieso effe virusscanner e.d. draaien als ik jouw was.
Ja inderdaad karl. ik heb dat ook wel eens gehad. Ik kon geen internet exploder meer gebruiken.. Dit dat ik virusscanner meer kon downloaden denk ik.
Geen virussen gevonden..
Is hier geen knop om spam te melden ?
Jazeker. Je kan dan een PM sturen naar 'het meldpunt moderatie'.
Dit topic sluit ik maar, omdat het toch spam is.

[size=xsmall]Toevoeging op 03/02/2016 15:41:26:[/size]

Dicht

Reageren