geen variabele in include pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tim S

Tim S

23/11/2012 20:36:29
Quote Anchor link
Goedenavond,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een index pagina met daarin een switch met deze switch kijk ik welke pagina er moet worden geinclude.
Nu heb ik in de include pagina's de smarty class staan en daar display ik ook de template. Nu wil ik graag de template in de index pagina displaye en daar ook de smarty class aanroepen. Als ik dit doe werkt het niet.

Ik heb om te testen ook een variabele test aangemaakt $test = 'test'; en deze proberen aan te roepen in een include bestand, dit werkt ook niet. Ook heb ik de include pagina gewoon geinclude en niet via een switch.

Heeft iemand enig idee waarom ik variabele uit de index pagina niet kan gebruiken in een include pagina?

alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 18:18:01
 
- SanThe -

- SanThe -

23/11/2012 20:45:38
Quote Anchor link
Tim Slootweg op 23/11/2012 20:36:29:
Ik heb om te testen ook een variabele test aangemaakt $test = 'test'; en deze proberen aan te roepen in een include bestand, dit werkt ook niet.


Als je $test = 'test'; vóór de include() hebt staan kan je gewoon in de include() echo $test; doen.
 
Tim S

Tim S

23/11/2012 21:00:27
Quote Anchor link
Ja klopt en dat werkt dus niet....
 
- SanThe -

- SanThe -

23/11/2012 21:12:58
Quote Anchor link
Zet dit bovenin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// rest van je script
?>
 
Tim S

Tim S

23/11/2012 21:50:23
Quote Anchor link
Notice: Undefined variable: test in C:\server\xampp\htdocs\Bouwbedrijfaderlaar.nl\admin\pages-cms.php on line 31

dit is wat er staat

Toevoeging op 23/11/2012 23:23:35:

Het is nu gelukt, het eenigste wat ik heb gedaan is bij
if(!isset($_GET['PAGINA'])){
//CODE
}

de {} weggehaald en toen weer teruggezet en werkt het plotesling....
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.