gegevens afdrukken in PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

12/02/2004 11:20:00
Quote Anchor link
Ik wil de, met behulp van MySQL verzamelde en op het scherm getoonde gegevens, afdrukken op papier. Uiteraard kan dit via 'Bestand' en 'Afdrukken' vanuit mijn browser maar dan krijg ik de tekst exact zoals op het scherm op papier. Eigenlijk wil ik, met behulp van een Print-button, de gegevens iets ordentelijker afdrukken. Hoe moet ik dit doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 21:44:15
 
Arend a

Arend a

12/02/2004 11:54:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je met ordentelijker? Wat voor resultaat wil je bereiken, en wat zijn de verschillen met "print" drukken vanuit je browser?
 

12/02/2004 13:20:00
Quote Anchor link
Ik krijg bijvoorbeeld TABLE BORDERS te zien (zoals deze op het scherm te zien zijn). Eigenlijk wil ik een overzicht zonder deze borders maar in plaats daarvan alleen per regel horizontale lijnen. M.a.w.: is er een mogelijkheid om overzichten op papier een beetje aan te passen zodat deze beter leesbaar worden?
 
Johan

Johan

12/02/2004 17:20:00
Quote Anchor link
kan je dan niet gewoon heel de info verzenden naar een (leeg) phpbestand, en dan daar

<a href='javascript:location.print'>Print</a>

doen ofzow??
 
Arend a

Arend a

12/02/2004 23:00:00
Quote Anchor link
Als je werkt met templates of stylesheets (www.csshulp.nl)
kan je een aparte printpagina maken.

Waarin borders en dergelijke niet meegenomen worden.

Grtz,

Arend
 

13/02/2004 08:06:00
Quote Anchor link
OK, ga ik doen. Bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.