gegevens uit database submitten in een form op een andere websites: automatische backlink maker

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Louis Deconinck

Louis Deconinck

09/05/2013 10:28:14
Quote Anchor link
In mijn database heb ik dus een aantal gegevens, nu zou ik graag door middel van een script (hoeft geen php te zijn), 3 gegevens per dag op een andere website (niet mijn website) submitten, met andere woorden ik vul dus automatisch een formulier in zonder dat ik iets hoef te doen. Is dit mogelijk? met php?

Doel: Een backlink maker maken, er zijn aardig wat startpagina's waar je je link kan aanmelden, dit proces zou ik graag automatiseren.

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 13:10:20
 
Erwin H

Erwin H

09/05/2013 12:11:14
Quote Anchor link
Kijk eens naar curl.
 
Louis Deconinck

Louis Deconinck

09/05/2013 15:33:01
Quote Anchor link
Ok, ik heb dus wat curl geleerd ne heb dan geprobeerd om een contactformulier te submitten met curl, dat werkte, dus nu probeerde ik het op deze website: http://www.antarctica-startpage.com/submit-website/ met dit script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php

$data
= array('input_48' => 'Louis', 'input_5' => '[email protected]', 'input_1' => 'Snel afvallen met hardlopen', 'input_55' => 'afvallen, hardlopen', 'input_54' => '88', 'input_56' => 'België', 'input_47' => 'http://hardlopenafvallen.eu', 'input_7' => 'Afvallen, het is een hele klus en vaak is het heel wat moeilijker dan je denkt, op welke manier kan men het proces, aangenamer, korter plus effectiever doen? dit is een veelgestelde vraag: Wat is de manier om snel en gemakkelijk permanent gewicht mee te verliezen. Momenteel denk je soms dat dat volkomen moeizaam is om op te responderen, niettegenstaande is dat repliek eenvoudiger dan je zou menen, dat is eenvoudig: rennen', 'input_50' => 'ja');

                        $ch = curl_init("http://www.antarctica-startpage.com/submit-website/");  
                        //definieer de link
                        
                        curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, 1);
                         //zet het type op post
                        
                        curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, $data);  
                        //stuur de gegevens uit het formulier door naar de link
                                                
                        curl_exec($ch);  
                        //Zet de output op het scherm
                        
                        if (curl_errno($ch))  
                            {

                                   print curl_error($ch);
                                   //Als er een fout is geef deze dan
                            }
                        else
                            {
                                curl_close($ch);  
                                //Sluit de link met de website
                            }
                        
                ?>


Helaas werkt dit niet, wat zou de reden kunnen zijn en hoe kan ik dit probleem oplossen?

De website zelf heeft hele mesy code (niet mijn site :-)), dit is wat ik heb kunnen extracten, voor de volledige code, kun je de broncode bekijken:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<form method='post' enctype='multipart/form-data'  id='gform_1'  action='/submit-website/#gf_1'>
naam
<input name='input_48' id='input_1_48' type='text' value='' tabindex='1' />
email
<input name='input_5' id='input_1_5' type='text' value='' tabindex='2' />
website naam
<input name='input_1' id='input_1_1' type='text' value='' tabindex='3' />
keywords
<input name='input_55' id='input_1_55' type='text' value='' tabindex='4' />

categorie
<select name='input_54' id='input_1_54' class='medium gfield_select' tabindex='5' ><option value='87' >Animals</option><option value='75' >Architecture</option><option value='112' >Associations</option><option value='76' >Attractions</option><option value='81' >Boats and Watersports</option><option value='80' >Books &amp; Magazines</option><option value='117' >Business</option><option value='82' >Business to Business</option><option value='77' >Cars and Motorcycles</option><option value='96' >Charities</option><option value='83' >Chat, Forum and Blog</option><option value='102' >Children</option><option value='79' >Companies</option><option value='84' >Courses</option><option value='85' >Dating</option><option value='88' >Electronics and Computers</option><option value='89' >Energy</option><option value='106' >Fashion and Clothing</option><option value='91' >Film, Radio and TV</option><option value='92' >Financial</option><option value='90' >Food and Drink</option><option value='97' >Free and Competitions</option><option value='93' >Gaming</option><option value='94' >Gifts</option><option value='95' >Health</option><option value='99' >Hobby and leisure</option><option value='111' >Holidays</option><option value='116' >Home and Garden</option><option value='100' >Humor</option><option value='114' >Insurance</option><option value='101' >Internet</option><option value='78' >Jobs and training</option><option value='103' >Links / Index</option><option value='104' >Management</option><option value='105' >Marketing</option><option value='107' >Music</option><option value='1' >Offers</option><option value='74' >Otherwise</option><option value='86' >Services</option><option value='115' >Shopping</option><option value='108' >Sports</option><option value='109' >Start Pages</option><option value='110' >Tourism</option><option value='113' >Transport</option><option value='98' >Wholesale</option></select>

land <input name='input_56' id='input_1_56' type='text' value='' tabindex='6' />
website <input name='input_47' id='input_1_47' type='text' value='http://' tabindex='9' />
<textarea name='input_7' id='input_1_7' tabindex='10' rows='10' cols='50'></textarea>

voorwaarden <input name='input_50' type='radio' value='ja'  id='choice_50_0' tabindex='12' /><input name='input_50' type='radio' value='Nee'  id='choice_50_1' tabindex='13' />

<input name='input_57' id='input_1_57' type='text' value='' />

<input type='submit' id='gform_submit_button_1' class='button gform_button' value='Accept terms' tabindex='15' />

            <input type='hidden' class='gform_hidden' name='is_submit_1' value='1' />
            <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_submit' value='1' />
            <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_unique_id' value='518b8b21e0b18' />
            <input type='hidden' class='gform_hidden' name='state_1' value='YToyOntpOjA7czo2OiJhOjA6e30iO2k6MTtzOjMyOiJhYzRkZGIwNmM4YmE4Y2NiZWEwOTI3MGYwNGZlOTA0YyI7fQ==' />
            <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_target_page_number_1' id='gform_target_page_number_1' value='2' />
            <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_source_page_number_1' id='gform_source_page_number_1' value='1' />
            <input type='hidden' name='gform_field_values' value='' />

                </form>


Alvast bedankt
Louis

Toevoeging op 09/05/2013 17:39:40:

Ik denk dat het probleem hem zit in het feit dat ik de hidden inputs niet verstuur, helaas is het nogal moeijk om te doen, aangezien de website precies een random nummer genereert voor elke visit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_unique_id' value='518b8b21e0b18' />


Bestaat er een manier om de form op deze website toch automatisch te posten?

Toevoeging op 09/05/2013 17:57:21:

Er is zelfs nog een tweede, probleem, de code heeft namelijk twee submit buttons, hoe kan ik meegeven welk button geklikt moet worden?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.