[GEZOCHT] Designer (spoed)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »
Zelf Weten

Zelf Weten

02/06/2008 11:37:00
Quote Anchor link
Waarde PHPhulpers,

Ivm een zieke designer, een werkende designer, en ik, de scripter die niet kan designen zit met een probleem. Vandaag moet ik een website opleveren, de back-end is al volledig af, alleen het design nog niet. Nou is mijn vraag wie mij uit de brand kan helpen.

Beschrijving
Het wordt een website voor een feest, een simpel en schoon design, met een Hollandse uitstraling. Blauwe achtergrond, gras aan de onderkant, molentje ergens en een hollands kaasmeisje. Dan daaroverheen een vierkant blok, rand van tulpen, daarin een iframe. Links het menu. 5 simpele knoppen, kleur van Nederland. Boven het blok een header met daarin het logo. Klaar is Kees. Ik kan het je zo uitleggen en vertellen, ik denk dat je er niet lang mee bezig bent.

Verdiensten
100E, maar daar kan uiteraard over worden gepraat.

Geinteresseerd en behulpzaam? (DANK!)
Reageer hieronder of stuur me een PM. Ik ben vrijwel de hele dag op phphulp en zal dit topic en mijn inbox uiteraard in de gaten houden!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zelf Weten
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:16:21
 
- wes  -

- wes -

02/06/2008 11:42:00
Quote Anchor link
Sorry dat ik dit zeg maar wat ben jij enorm slecht in plannen.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/06/2008 11:45:00
Quote Anchor link
En wat ben je enorm slecht in topic titels verzinnen.
 
Zelf Weten

Zelf Weten

02/06/2008 11:51:00
Quote Anchor link
@wes
Hahaha.
Plannen is het niet zo zeer. Ook ooit wel eens gehoord van je opdrachtgever die de planning wijzigd? Dank in ieder geval voor je scherpe constatering.

@Jacco
Ja ik zit nog even te denken wat we beter kunnen doen. Waar zat jij aan te denken dan? [DESIGN] designer nodig?
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

02/06/2008 11:55:00
Quote Anchor link
Zoiets zou beter zijn, nu haal je niet uit het topic titel of je nu hulp zoekt met bijv CSS oid.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/06/2008 11:56:00
Quote Anchor link
Quote:
Ook ooit wel eens gehoord van je opdrachtgever die de planning wijzigd?


En wanneer heb je gehoord dat het is gewijzigd. Als je dit optijd gehoord hebt is het slechte planning. Als je het niet optijd hebt gehoord dan moet je contact opnemen met de opdrachtgever.... Dan moet je er namelijk zijn prbleem van maken en niet jou probleem.

En zat meer te denken aan iets als :
[GEZOCHT]Designer (spoed)

Lijkt me ongeveer alles omvattend genoeg
 
Zelf Weten

Zelf Weten

02/06/2008 12:00:00
Quote Anchor link
@Jurgen @Jacco
True true. Ik kreeg het vrijdag per SMS te horen terwijl ik in Mechelen zat waarvan ik gisteren om 17h00 uur terug kwam.

Ik heb het topictitel gewijzigd heren. Jacco heeft hem gewonnen, maar oke...

[ontopic]!
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/06/2008 12:04:00
Quote Anchor link
Quote:
True true. Ik kreeg het vrijdag per SMS te horen terwijl ik in Mechelen zat waarvan ik gisteren om 17h00 uur terug kwam.


Ga dan gewoon direct je opdrachtegeven bellen en vertel hem dat hij de boom in kan omdat dit niet te halen is. Het verschuiven van deadlines (met name naar voren :P) Dient gewoon ruim optijd gemeld in mijn opinie. Bel hem op en zeg dat het niet haalbaar is.
 
- SanThe -

- SanThe -

02/06/2008 12:09:00
Quote Anchor link
Zullen we dit maar even naar vacatures verplaatsen?
Ja, dus.
 
Zelf Weten

Zelf Weten

02/06/2008 12:16:00
Quote Anchor link
@Jacco
Wat doe je ingewikkeld zeg. Ik snap je punt wel, maar dat werkt nu even niet. Als je niet wilt of kunt helpen moet je gewoon even op CTRL + W, APPELTJE + F of ALT + F4 klikken...

@SanThe
Thnx!
 
- wes  -

- wes -

02/06/2008 12:34:00
Quote Anchor link
Mogen we zelf weten!

We zeggen alleen slechte planning, en als dat het niet , slechte communicatie en afspraken. Je snijd jezelf in de vingers op deze manier. Deadlines worden gezet met een goede reden, daar kan je niet zomaar van afwijken, helemaal niet naar voren als opdrachtgevert.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/06/2008 13:10:00
Quote Anchor link
Eventueel heb ik dit liggen voor je. Gras, wolken, zon... en het sized allemaal mee.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

02/06/2008 13:24:00
Quote Anchor link
Wes en Jacco hebben groot gelijk, een deadline kan niet zomaar naar voren worden geschoven, net zo min als dat je hem zomaar uit kan en mag stellen. Jij houdt rekening met een deadline, waarbij je er geen rekening mee houdt dat dingen echt heel slecht lopen.

Het verschuiven van een deadline dient ten allen tijde door beide partijen te worden goedgekeurd, wat betekend dat er overleg plaats moet vinden. Een eenzijdige verandering van de planning kan natuurlijk nooit goed zijn.

Daar komt nog eens bij dat je waarschijnlijk zelf nu de fout hebt gemaakt dat je naar je opdrachtgever toe hebt laten merken dat je het wel zou kunnen redden. Deze gaat hier dan natuurlijk vanuit, dan heb je jezelf in de vingers gesneden. Heb je niet gezegd het te gaan redden, dan moet de opdrachtgever wat meer geduld hebben. Je kan hem wel beloven er vaart achter te zetten.
 

02/06/2008 13:25:00
Quote Anchor link
De opdrachtgever kan heel bijdehand een deadline verschuiven, maar zolang jij van te voren alles duidelijk hebt vastgelegd in een contract / plan van aanpak wat ondertekend is kan hij hoog of laag springen, maar kan jij het ondertekende plan van aanpak gewoon hanteren. Mocht hij het echt willen verschuiven mag hij over de brug komen :)
 
Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

02/06/2008 14:37:00
Quote Anchor link
@ts: kijk eens op tbforum ben je hoogst waarschijnlijk nog goedkoper uit dan 100E.
 
Sven Haveman

Sven Haveman

02/06/2008 15:01:00
Quote Anchor link
Voor 100 euro kom je nergens. Tenzij je genoegen neemt met een template.

Maar dat moet je ZELF WETEN ;)
 
ArendJan

ArendJan

02/06/2008 17:51:00
Quote Anchor link
Je hebt een PM, als je snel reageert heb je misschien geluk. ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.