Gezocht een symfony2 kenner

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Hans -

Hans -

06/11/2015 16:34:04
Quote Anchor link
Ik zoek een symfony2 kenner die mij via skype kan begeleiden, ik heb namelijk nogal wat vragen maar heb door dat op phphulp niet veel mensen bekend zijn met symfony2. Kan diegene die hier wel bekend mee is, en er veel mee werkt, zich even melden?
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 05:54:02
 
DavY -

DavY -

06/11/2015 16:40:51
Quote Anchor link
Er zijn inderdaad niet veel mensen die bekend zijn met symfony, maar daarom zou je juist beter je vragen op dit forum kunnen stellen, dan groeit het vanzelf en je leert ook meer doordat ieder zijn/haar eigen manier heeft. Voor zover ik weet zijn er 3 mensen die bekend zijn met symfony, waaronder ik.
 
Hans -

Hans -

06/11/2015 16:47:02
Quote Anchor link
Davy,

daar heb je gelijk in.

Ik ben al hier en daar wat begonnen met symfony2, enkel wil ik nu wat gaan uitbreiden. Ik wil mijn websites (voorheen altijd in custom PHP geschreven) nu gaan bouwen in symfony2. Mijn websites bestaan altijd uit het beheren van de website, zoals het aanmaken van pagina's, menustructuur en dergelijke beheren, en content bewerken. Ik heb sonata bekeken, en heb CMF bekeken, beide kom ik er niet bij achter hoe ik nou een pagina bundle en een menu structuur met content bewerk functie moet toevoegen. Heb er verder ook niet super veel ervaring mee, en wellicht dat je hier wat tips over kan geven?
 
DavY -

DavY -

06/11/2015 16:56:52
Quote Anchor link
Ik weet niet hoe lang je bezig ben met Symfony, maar mocht je een beginner zijn, dan zou ik niet teveel op mijn hals halen en rustig je tijd nemen om symfony goed te leren kennen. Ik ben zelf geen fan van om bundles te gebruiken, al snap ik wel dat het handig is, maar ik schrijf het liever zelf, omdat ik er dan sneller van leert. Ik ben niet bekend met sonata, maar zo te zien bestaat het allemaal uit bundles. Om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat er iemand hier is die ervaring heeft met sonata.
 
Hans -

Hans -

06/11/2015 16:57:55
Quote Anchor link
Oke, en hoe hebben jullie dat geregeld dan dat mensen hun website kunnen bijhouden dmv pagina's toevoegen etc?
 
DavY -

DavY -

06/11/2015 19:32:21
Quote Anchor link
Eigen bundles schrijven?
 
Hans -

Hans -

08/11/2015 10:03:18
Quote Anchor link
Oke begrijp ik, enkel is mijn kennis daar nog niet helemaal toereikend voor.. een pagina bundle die extra pagina's aanmaakt en in het menu zet, geen idee hoe ik dat oplos in symfony.
 
Hans -

Hans -

11/11/2015 15:00:53
Quote Anchor link
Heeft iemand hier een oplossing voor of een korte uitleg?
 
Randy vsf

Randy vsf

11/11/2015 15:19:21
Quote Anchor link
@Hans -
Ik denk dat jij eerder een CMS zoekt, symfony gebruik je eerder om zelf een CMS in te bouwen.

Mocht je een CMS willen hebben, check dan vooral deze link
 
Hans -

Hans -

11/11/2015 15:22:25
Quote Anchor link
Ben niet zo heel fijn van wordpress,drupal etc. Ik wil ook een eigen cms maken, dat is geen probleem, maar zou graag wat uitleg willen over de aanpak van een cms met symfony. hoe ik het het beste kan aanpakken hoe ik het moet opbouwen
 
Randy vsf

Randy vsf

11/11/2015 15:29:37
Quote Anchor link
Eerste hit in google al geprobeerd??
 
Hans -

Hans -

11/11/2015 15:34:47
Quote Anchor link
Randy,

Die heb ik inderdaad al gezien, en andere tutorials ook. Maar het aanmaken van nieuwe pagina's en dergelijke, en het bewerken van die content, dat is me nog niet helemaal opgevallen. Daar probeer ik dan ook achter te komen.
 
Randy vsf

Randy vsf

11/11/2015 15:37:01
Quote Anchor link
ophalen uit de database, bewerken en record erna updaten?
 
Hans -

Hans -

11/11/2015 15:46:59
Quote Anchor link
Begrijp ik, maar ik wil het ook wel wat breder aanpakken. Zoals het aanmaken van een pagina, en controle op geen dubbele namen en dergelijke. Ik dacht dat er bij symfony wel wat standaard dingen mogelijk waren in de bundles. Heb wel een page bundle gezien van sonata, maar krijg hem niet aan de praat.
 
Hans -

Hans -

13/11/2015 13:51:15
Quote Anchor link
Iemand tips?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/11/2015 14:09:51
Quote Anchor link
Niet dat we je hier willen wegjagen, dat zeker niet. Maar heeft Symfony zelf niet een supportforum, waarna je het antwoord hier kan delen?
Gewijzigd op 13/11/2015 14:10:10 door - Ariën -
 
DavY -

DavY -

13/11/2015 14:16:35
Quote Anchor link
Je wilt weten hoe je een nieuw pagina kunt aanmaken, etc, maar het zou makkelijker zijn om je te helpen, als je zelf iets geprobeerd hebt en je code hier post. Misschien dat mijn vorige topic je op weg helpt: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/symfony-beoordelen-van-registerpagina/98602/ ?
 
Hans -

Hans -

13/11/2015 14:30:19
Quote Anchor link
Arien, dat klopt. Ik begrijp je ook wel enkel leek het me fijn als ik op phphulp terecht kon omdat het vertrouwd is.

Ik ga eens grondig kijken naar je topic en het eens uitpluizen, ik leer daar wellicht iets van. Thx
 
Martin -

Martin -

14/11/2015 20:00:22
Quote Anchor link
Ik ben zelf sinds een aantal maanden met Symfony bezig en haal vrijwel alle informatie rechtstreeks uit de handleiding van Symfony. Het staat daar duidelijk uitgelegd. Slechts heel af en toe heb ik Google even nodig om een detail op te zoeken.

Klopt het dat je niet erg bekend bent met frameworks?
 
Hans -

Hans -

14/11/2015 20:03:10
Quote Anchor link
Martin, klopt inderdaad. Dit is mijn eerste framework. Heb er soms hier en daar wel mee gewerkt of gezien, maar nog niet grondig.
 
Martin -

Martin -

14/11/2015 22:33:00
Quote Anchor link
Ah, oké, dan kan het inderdaad wat lastig zijn. Ik heb zelf veel met Zend Framework 2 gewerkt en dan is de overgang naar Symfony een stuk makkelijker.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.