GEZOCHT ERVAREN PHP DEVELOPER VOOR CODE-SPORT.COM

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Steven Soekha

Steven Soekha

17/03/2016 20:58:02
Quote Anchor link
Beste mensen,

Mijn naam is Steven, 19 jaar en kom uit Spijkenisse. Een tijdje terug ben ik met mijn eigen project begonnen. Dit project gaat voornamelijk over sport, voeding, dieët, etc. Met een uniek concept natuurlijk.

Nou ben ik zelf al ervaren in het (web)designen, maar niet zo in het progammeren, vandaar dat ik opzoek ben naar de juiste developer. Naast het WEB gedeelte is alles al geregeld, fotografen, merchandise, atleten, dieetisten, promoters en juridisch. De momentele versie van CODE-SPORT.com (zit in een verborgen map) draait op een platform Codeigniter.

Nou ben ik opzoek naar een partner die kijkt naar zijn/haar toekomst.

Wat ik jou kan aanbieden:
- verantwoordelijke positie op technisch gebied
- een afgesproken percentage van de nettowinst gedurende afgesproken termijn

Wat ik van jou nodig heb:
- ervaring met Codeigniter
- ervaring met PHP
- kan een eigen betaalscript maken
- ongeveer 20 uur beschikbaar per week

Nog maar als, indien het goed gaat met het project krijg je natuurlijk gewoon zoals afgesproken een deel van de nettowinst uitgekeerd. Is er geen nettowinst, dan wordt er ook niks uitgekeerd. Je hebt daarom ook recht op alle financiële maandopgaves.

Mijn doelgroep zijn jongeren of jong volwassenen tussen de 17 en 30 jaar, die PHP en dergelijke goed snappen maar zelf niet echt weten hoe ze precies moeten starten. Het is zonde deze skills als het ware niet te gebruiken. Vandaar dat ik een eerlijke en leerzame rol aanbied.

Wil je meer dan alleen een uitgekeerde bedrag, zoals een rol als mede-eigenaar? Dit is bij nader inzien bespreekbaar.

Reageren kan via deze email: [email protected]
Dit bericht is op verschillende pagina's/website's gepost.

Met vriendelijke groet,


Steven
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 13:52:26
 
Dennis WhoCares

Dennis WhoCares

18/03/2016 07:14:22
Quote Anchor link
Spijkcity! :-)
Success met het project
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.