Gezocht!! Ervaren PHP'er ;)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2007 12:57:00
Quote Anchor link
Het hele idee van CSS is dat je doormiddel van je stylesheet heel eenvoudig je hele website een nieuwe look kan geven. -> Haal je bij die van Arjan de styles weg, dan kan je zelf je eigen styles daar wel op toepassen.
Met een beetje moeite, en inzet maak je daar zo heel wat leuks van.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 09:34:51
 
Timmy

timmy

23/10/2007 12:58:00
Quote Anchor link
gebruik joomla, ik heb al aardig wat ervaring met de template daarvan maken. en joomla kan alles (vooral als je geen verstand van php hebt) en het mooiste is dat het gratis is. (behalve die template dan maar daar zijn ook heel veel gratis voorbeelden van)
 
Wesley

Wesley

23/10/2007 12:59:00
Quote Anchor link
Klopt robert, maar mijn idee van layout is anders ingedeeld dat bij Arjan.
Als ik een verticaal navigatie menu de stylesheet van een horizontaal stylesheet geef, word 't ook bagger he..
 
Niek Weevers

Niek Weevers

23/10/2007 13:01:00
Quote Anchor link
Dat kan je toch zo wijzigen naar eigen idee. Ik snap echt niet wat je probleem is
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

23/10/2007 13:05:00
Quote Anchor link
dan maak je het verticale menu horizontaal??
het is maar een idee,,
maar je kan die hele laout toch zelf ook nog aanpassen?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/10/2007 13:07:00
Quote Anchor link
Wesley schreef op 23.10.2007 12:59:
Klopt robert, maar mijn idee van layout is anders ingedeeld dat bij Arjan.
Als ik een verticaal navigatie menu de stylesheet van een horizontaal stylesheet geef, word 't ook bagger he..


Is gewoon <ul><li>... i-cey.net en arjaninkenia.nl hebben zo'n beetje dezelfde html code, enkel de stylesheet is anders. Toch een compleet ander menu.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
 
Zelf Weten

Zelf Weten

23/10/2007 13:08:00
Quote Anchor link
Wesley schreef op 23.10.2007 12:40:
Bleh, nvm, jullie snappen me nog steeds nie..


Vermoeiend... Je snapt gewoon niet wat CSS zijn! Een style sheet ja, maar daarmee maak je de website nog niet. Leuk dat je kleurtjes enzo hebt gevonden en dat deze topic nu dicht kan want je gooit wel wat bij elkaar. Maar je bent toch een beginner? Men is hier om je te helpen, dus werk ons en jezelf dus niet tegen. Je moet roeien met de riemen die je hebt! Succes!
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.