[Gezocht] Gratis Sub-Domeinnaam en/of Project partner

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

24/01/2013 19:33:50
Quote Anchor link
Beste iedereen,

Ik ben bezig met een nieuw project:
een site met afbeelding van instagram en waar je kan in logen met je instagram account.
Waarbij ik hier gebruik van maak: http://instagram.com/developer/ (Instagram Api)

Nu wil ik hier voor geen domeinnaam kopen.
Vandaar een subdomein naam.
Wie wil mij een subdomein geven(de host heb ik zelf).
Mijn sub domein wil ik dan ook hebben:
Insta.blabla.nl
of
Instagram.blabla.nl
of
iets dergelijks.

Je kan hier onderreageren of een pm sturen.

ps. Wil je samen werken aan dit project dan kun je ook reageren of pm'en natuurlijk.


Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 13:17:01
 
Wouter J

Wouter J

24/01/2013 19:36:58
Quote Anchor link
Wat heeft het voor nut een website te maken die precies gelijk is aan een andere website en zelfs de API en content van die andere website gebruikt?
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

24/01/2013 19:40:37
Quote Anchor link
Uhm, Wouter ik weet niet of je instagram kent maar zoals je op de site zelf ziet bestaat er geen manier om fotos te kunnen bekijken, wel om je gegevens aan te passen maar dat is iets anders dan het laten zien van foto's.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

24/01/2013 19:43:50
Quote Anchor link
Voor een paar euro per jaar heb je een domeinnaam (en hosting).
Waarom zou je dan moeilijk gaan doen op het domein van een ander?
 
Wouter J

Wouter J

24/01/2013 19:44:05
Quote Anchor link
Quote:
It’s a fast, beautiful and fun way to share your photos with friends and family.

Maak een foto, kies een filter om de 'look & feel' van de foto te veranderen en plaats de foto op Instagram. Deel ook met Facebook, Twitter en Tumblr: het is supersimpel! Dit is foto's delen, maar dan anders.
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

24/01/2013 19:47:29
Quote Anchor link
Wouter J op 24/01/2013 19:44:05:
Quote:
It’s a fast, beautiful and fun way to share your photos with friends and family.

Maak een foto, kies een filter om de 'look & feel' van de foto te veranderen en plaats de foto op Instagram. Deel ook met Facebook, Twitter en Tumblr: het is supersimpel! Dit is foto's delen, maar dan anders.


Ja als je op je telefoon zit...
 
Jasper DS

Jasper DS

24/01/2013 20:30:16
Quote Anchor link
R-J K op 24/01/2013 19:40:37:
Uhm, Wouter ik weet niet of je instagram kent maar zoals je op de site zelf ziet bestaat er geen manier om fotos te kunnen bekijken, wel om je gegevens aan te passen maar dat is iets anders dan het laten zien van foto's.


Ik dacht dat sinds instagram overgenomen was door facebook er ook een website versie was die alle functionaliteit bood?
Gewijzigd op 14/05/2013 20:34:19 door Nick Dijkstra
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/01/2013 20:34:45
Quote Anchor link
Ik geloof dat Google je ook wel lager zal ranken met een dubdomein, plus dat het niet klantvriendelijk oogt.

Zeg nou zelf:
http://instagram.jeu-a-la-bleu-dakterrassen.nl. Ik zie de connectie met Instagram niet als ik een klant ben en een dakterras wil kopen bij 'Jeu'. Plus dat het niks met zijn bedrijf te maken heeft.

Ook Jeu is dan verantwoordelijk voor wat jij doet, stel als er illegale zaken zouden gebeuren op je subdomein die je bij hen afneemt, zijn zij de directe verantwoordelijke.

Okee, vergeleken met een free webhosting toko (zoals Woelmuis wat een afrader is) is dat je wel een contract (agreement) accepteert. Kan ook bij Jeu, maar alsnog is het geen normale zaak van de dag.

Een no-go dus....

Heb je al eens research gedaan R-J K over hoeveel een hostingpakket kost? Dat is financieel makkelijk te behappen hoor, met een bijbaantje of wat verjaardagsgeld heb je het geld zo binnen.
Gewijzigd op 14/05/2013 20:34:32 door Nick Dijkstra
 
Sam H

Sam H

24/01/2013 20:35:49
Quote Anchor link
Inderdaad iedereen heeft een online profiel, gewoon http://www.instagram.com/username
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.