[gezocht] iemand die een layout zou willencoderen in HTML

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Maxim

Maxim

22/01/2005 16:59:00
Quote Anchor link
Ik heb een layout gemaakt (2 afbeeldingen) voor mijn forum script. ik kan deze helaas niet codere sinds ik niet veel ken van div layers en die toestanden. het zijn 2 layouts eigelijk,
forum view en topic view. als er iemand geintreseerd is stuur me dan een mailtje of een PM.

[email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 08:27:42
 
Jorik

Jorik

22/01/2005 17:14:00
Quote Anchor link
Je hebt een layout gemaakt,.. maar je kunt hem niet gebruiken ofzo :S?..

Wat is de vergoeding?..
 
Maxim

Maxim

22/01/2005 19:27:00
Quote Anchor link
ik heb een layour maar ikzelf kan hem niet codere.
ik weet niet hoeveel ik zou geve. maar waarschijnlijk niet veel
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/01/2005 19:37:00
Quote Anchor link
De layout zou het makkelijkste moeten zijn qua coding aan je website... dus als je dat al niet zelf kan, is eeg html cursus misschien wel handig..
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/01/2005 19:48:00
Quote Anchor link
Of gewoon Frontpage ofzo gebruiken.... Ben ik zelf geen voorstander van, maar als je geen HTML kent...
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/01/2005 19:48:00
Quote Anchor link
als je geen html kan.. is het tijd om dat te leren ;)
 
Jorik

Jorik

22/01/2005 19:50:00
Quote Anchor link
Je kunt idd beginnen met frontpage, maar dan zou ik toch iets gebruiken als dreamweaver ofzo, het beste is natuurlijk zelf doen, maarja..
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/01/2005 20:04:00
Quote Anchor link
voor dreamweaver moet je ook wel een beetje html kunnen :)
 

22/01/2005 21:59:00
Quote Anchor link
DaeDaluz:
als je geen html kan.. is het tijd om dat te leren ;)

Wat is dat nou voor dom antwoord. Jij kent toch ook geen arabisch? Ga je dat toch ook niet leren 8-|Alhoewel, zou wel handig zijn. Weet je gelijk of ze je uitschelden met dat gebrabbel ;)
 
Alfred -

Alfred -

22/01/2005 22:03:00
Quote Anchor link
aapje:
Quote:
als je geen html kan.. is het tijd om dat te leren ;)

Wat is dat nou voor dom antwoord. Jij kent toch ook geen arabisch? Ga je dat toch ook niet leren 8-|Alhoewel, zou wel handig zijn. Weet je gelijk of ze je uitschelden met dat gebrabbel ;)


Geen 'geldige' naam, geen emailadres.. Moet jij nog niet slapen? :P Zijn antwoord is anders wel gepast op dit forum ;)
Gewijzigd op 22/01/2005 22:03:00 door Alfred -
 

22/01/2005 22:10:00
Quote Anchor link
nee duh, krijg ik allemaal negatieve emailtjes van jou 8-) :P oke, zijn antwoord is gepast. Maar het blijft een domme
 
Jorik

Jorik

22/01/2005 22:16:00
Quote Anchor link
TIP: Registreer je, en trek je bek tegen rafael open zodra je op >500 posts zit :)..
 
Maxim

Maxim

22/01/2005 22:21:00
Quote Anchor link
sorry maar ik ken mijn html ik kan gewoon niet me divs werke en frontpage geeft onnodige codes.
en ik heb geen zin om met frontpage aan die layout te sleutele voor een half uur aan een stuk
da werkt op mijn zenuwe, php is het enige waar ik geduld bij heb.

ik denk dat julie de eerste post niet hebbe gelezen wat er staat in dat ik niet met divs kan werke en het is nodig in deze layout.
 
Alfred -

Alfred -

22/01/2005 22:45:00
Quote Anchor link
aapje:
nee duh, krijg ik allemaal negatieve emailtjes van jou 8-) :P oke, zijn antwoord is gepast. Maar het blijft een domme


Domme antwoorden zijn er niet, iedereen probeert elkaar te helpen. Hetgeen wat jij doet, kan als 'dom' opgevat worden, hier wat komen lullen en ruzie proberen te veroorzaken... Bij deze dan ook mijn laatste reactie voor u...

Jorik:
TIP: Registreer je, en trek je bek tegen rafael open zodra je op >500 posts zit :)..


Yeah ;)

Maxim:
ik denk dat julie de eerste post niet hebbe gelezen wat er staat in dat ik niet met divs kan werke en het is nodig in deze layout.


Je kan ook proberen met tabellen ;) Een hoopje simpeler...
 
Maxim

Maxim

22/01/2005 22:58:00
Quote Anchor link
heb ik al geprobeerd
maar het is te ingewikkeld
 
DaeDaluz

DaeDaluz

23/01/2005 09:45:00
Quote Anchor link
aapje:
DaeDaluz:
als je geen html kan.. is het tijd om dat te leren ;)

Wat is dat nou voor dom antwoord. Jij kent toch ook geen arabisch? Ga je dat toch ook niet leren 8-|Alhoewel, zou wel handig zijn. Weet je gelijk of ze je uitschelden met dat gebrabbel ;)


Hij wil een website maken en kan geen HTML, dan zal hij eerst html moeten leren.. Ik ga niks met arabisch doen dus waarom zou ik dat willen leren?
 
DaeDaluz

DaeDaluz

23/01/2005 10:05:00
Quote Anchor link
maar ff ontopic, kan je die afbeeldingen laten zien ofsow? dan weet ik wat ik moet verwachten. en dan wil ik het best wel ff doen als ik het kan :p
 
Maxim

Maxim

23/01/2005 11:00:00
Quote Anchor link
sorry maar ik ken html
ik ben gene n00b die da nix kan
en tis stom om php te lere als ge geen html kunt
ik denk da mense naar school moete om te lere lezen want er staat duidelijk dat ik html kan MAAR GEEN DIVS.
als iemand nu gewoon kan leze en dit zou willen doen dan benik blij.
als jullie zo voort doen denk ik dat het school het beste is voor jullie om nog eens een paar jaar naartoe te gaan voor te lere lezen
 
Maxim

Maxim

23/01/2005 11:02:00
Quote Anchor link
en die afbeeldingen ga ik niet aan iedereen zomaar laten zien.
en ik heb al veel websites gemaakt en voor vele gewerkt als html coder maar die hadden geen div layers nodig.
ik ken geen divs (derde keer dat ik dit zeg) maar wel html (precies alsof tables to moeilijk zijn)
als er iemand bewijs nodig heeft ga dan naar neosplash.net of neuronz.net
die layouts heb ik recent gecodeerd ZONDER DIVS die forumlayout is bedoeld voor op die neuronz.net.
 
DaeDaluz

DaeDaluz

23/01/2005 11:03:00
Quote Anchor link
jaja ik weet nu wel dat je html kan.. maar ik weet niet wat je nu wilt, iets van 2 plaatjes in een div? :/
 
Maxim

Maxim

23/01/2005 12:22:00
Quote Anchor link
ja ik heb dus een forums layout (forumview en topic view)
and die zouden in divs gemaakt moeten worden.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.