GEZOCHT iemand die zonder Db mij kan helpen met een membersysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maikel

maikel

27/10/2006 15:14:00
Quote Anchor link
Hallo Allemaal.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een membersysteem zonder db.Ik heb zo het hele internet afgezocht en kan niet echt wat vinden.Wat moeten aangemelde mensen kunnen doen. Mensen moeten zo bij zo een profiel kunnen aanmaken en kunnen bewerken het inlogsysteem moet vriendlijk zijn en makkelijk. Ik wil een makkelijke membersysteem zodat ik er zelf ook dingen in kan stoppen. Wie kan me helpen.

Groetjes Maikel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maikel
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 13:44:20
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:19:00
Quote Anchor link
** BEVERWIJK!!! ** ???

Waarom zou je het zonder database willen doen? Dat voorop..
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:20:00
Quote Anchor link
Omdat ik er niet veel verstand van heb. En dan hoef ik niet de hele tijd in mijn db ziteen klooien
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

27/10/2006 15:23:00
Quote Anchor link
Je kan het doen door voor elke profiel een aparte TXT file aan te laten maken door PHP, en die TXT files updaten die bij die account horen, maar ik zeg je, dat is nog veel kutter dan met een gewone DB... En dat is je enige optie dan.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:23:00
Quote Anchor link
Nou als je een database tot je beschikking hebt, zou ik niet zo moeilijk gaan doen met txt bestandjes.
Ga eerst wat tuts volgen. En er zijn ZOVEEL membersystemen met mysql beschikbaar dat je het in principe niet hoeft te leren...
 
Thomas minke

thomas minke

27/10/2006 15:24:00
Quote Anchor link
je kan je paginas ook zo maken dat he niet in je database hóeft te klooien
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:24:00
Quote Anchor link
ja dat wil ik ook dus als pietje of klaasje zich aanmelden dat het naar zoiets gaat login/profielen/user1.txt of .php
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:25:00
Quote Anchor link
volgens mij is mijn DB ook een beetje kapot
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

27/10/2006 15:25:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je thomas? Geautomatiseert?
Zo hoort het ook naar mijn idee...

-Registratie systeem
-Login systeem
-Profiel systeem
-Admin/beheer systeem

Kan je allemaal in PHP doen, hoef je ook niet zelf te klooien in de DB.

@Maikel,

Hoe kapot?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle Posthuma
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:25:00
Quote Anchor link
Jelle Posthuma schreef op 27.10.2006 15:23:
Je kan het doen door voor elke profiel een aparte TXT file aan te laten maken door PHP, en die TXT files updaten die bij die account horen, maar ik zeg je, dat is nog veel kutter dan met een gewone DB... En dat is je enige optie dan.


tuurlijk niet. Als je voor ieder persoon een apart TXT file aan laat maken flipt je server op een gegeven moment. als het in text moet
username - password
profiel gegevens

username - password
profiel gegevens

username - password
profiel gegevens

etc. etc.
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:26:00
Quote Anchor link
Maar kan iemand mij er mee helpen dat .text of .php is wel een goed idee aleen hoe zit de werking eruit.
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

27/10/2006 15:27:00
Quote Anchor link
Jason de Ridder schreef op 27.10.2006 15:25:
Jelle Posthuma schreef op 27.10.2006 15:23:
Je kan het doen door voor elke profiel een aparte TXT file aan te laten maken door PHP, en die TXT files updaten die bij die account horen, maar ik zeg je, dat is nog veel kutter dan met een gewone DB... En dat is je enige optie dan.


tuurlijk niet. Als je voor ieder persoon een apart TXT file aan laat maken flipt je server op een gegeven moment. als het in text moet
username - password
profiel gegevens

username - password
profiel gegevens

username - password
profiel gegevens

etc. etc.

Ja maar is maar net hoe groot het profiel moet zijn.
Als elke profiel een stuk of 50 regels krijgt, is het wel erg vol in die tekst file...
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:27:00
Quote Anchor link
ik heb een goeie host dus.
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

27/10/2006 15:28:00
Quote Anchor link
Maikel, je kan beter gewoon PHP en SQL leren...
 
- -

- -

27/10/2006 15:28:00
Quote Anchor link
als je ook niet weet hoe dat moet, kan je beter db leren. check even de filesystemen in de scriptlib, en de fwrite <== php handleiding
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:29:00
Quote Anchor link
maar volgens mij is mijn DB kapot elke ker als ik een user in mijn b wil toevoegen geeft hij een fout.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:31:00
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:32:00
Quote Anchor link
maar als ik eem membersuysteem neem met DB of ik dan eenmalig tabels intevoeren maar kan ik dan in de .php file zelf dan dingen toevoegen dus profiel en dat mensen kunnen posten of ik dan niet nog meer tabels in mijn db te proppen.
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

27/10/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Wat voor fout?
En hoe probeer je er een user in te zetten?
Wel geprobeert een tabel te maken van te voren?
Met wele SQL code heb je de user getracht te maken?
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Maikel, dan is je database niet 'kapot' maar je zogenaamde query fout. Volg die cursus even in mijn bovenstaande post
 
Maikel

maikel

27/10/2006 15:36:00
Quote Anchor link
Connection Strings
Perl $dbh = DBI->connect("DBI:mysql:gamersfu_gf2006:localhost","gamersfu_webmast","<PASSWORD HERE>");
PHP $dbh=mysql_connect ("localhost", "gamersfu_webmast", "<PASSWORD HERE>") or die ('I cannot connect to the database because: ' . mysql_error());
mysql_select_db ("gamersfu_gf2006");

dit is de error
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.