Gezocht: PHP, JavaScript Programmeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Kevin vermaat

kevin vermaat

02/06/2009 01:48:00
Quote Anchor link
Gewijzigd op 3 juni 2009.

Beste mensen,


Algemeen:

Ik ben bezig met de Nederlandse versie van w3schools, een site die jullie waarschijnlijk wel kennen. Ik ben 2 weken geleden begonnen met het plaatsen van lessen voor HTML en CSS, deze zijn nu ongeveer af. De site is nog in de maak, zo moet er nog veel gebeuren.

Financieel:

Wie mee doet aan dit project, doet dit hoofdzakelijk vrijwillig, er zijn verschillende meningen over deze website, sommige vinden het een goed idee, sommige vinden het een slecht idee. Ik kan u dus niks garanderen, wel kan ik de winst eerlijk verdelen over de personen die meedoen aan dit project, dit kunnen we in een contract zetten en ondertekenen.

Het werk:

- PHP lessen maken, zoals de andere lessen zijn gemaakt.
- Javascript lessen maken, zoals de andere lessen zijn gemaakt.
- ASP.NET lessen maken, zoals de andere lessen zijn gemaakt.
- SQL lessen maken, deze maak ik of eventueel gezamenlijk.
- Forum toevoegen, (phpbb)
- Template aanpassen, met onder andere een andere header.

Ook probeer ik in de toekomst een chat op de site te plaatsen, mensen kunnen dan live om hulp vragen.

Overig:

Het lijkt me heel leuk om met iemand samen te werken, of met meerdere personen, in Nederland zijn er veel mensen die lessen willen volgen op het internet, verder is het belangrijk dat de lessen zo worden geschreven dat een persoon met veel ervaring de site ook nuttig vind, dit omdat de lessen zijn opgedeeld in verschillende onderdelen. Wanneer iemand iets vergeet is het dus handig om na te lezen op deze website.

De website link:

http://www.w3leren.nl/

Mailen kan naar [email protected]

Groetjes Kevin Vermaat,

PS: Sorry dat me vorig bericht onduidelijk was, ik ben nieuw op dit forum, dus ik hoop dat u dit respecteert.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin vermaat
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:09:31
 
Michel Exel

Michel Exel

02/06/2009 07:51:00
Quote Anchor link
nice site
 
Sven

Sven

02/06/2009 08:52:00
Quote Anchor link
Ik vind het steeds jammer om te zien dat alles gefractionneerd wodt en er maar weinig deftige projecten zijn die ook volgehouden worden, vandaar heel veel succes ermee, ik hoop dat je een site kan maken die alles bevat.

Qua lay-out vind ik het alvast een mooie en overzichtelijke site!

Sta je achter de webstandaarden? Dan zou ik toch even beginnen met je pagina's zelf te valideren alsook je uitleg over html te beginnen met de doctypes. Ik zou er ook vanuit gaan dat de site gevalideerd moet zijn dus wanneer je bv img uitlegt steeds ook de alt voorzien, zodat het voor mensen duidelijk is dat dit verplicht en standaard is voor dit element.

Nogmaals heel veel succes!
 
Sam Clauw

Sam Clauw

02/06/2009 08:55:00
Quote Anchor link
Knappe website, lay-out is erg overzichtelijk en lekker strak, volledig mijn ding ;).

Ik wil je wel aanraden om alles in php om te zetten. Ik zie dat je allemaal aparte html pagina's gemaakt hebt, maar dit zal uiteindelijk té veel werk inhouden wanneer je bijvoorbeeld het menu moet aanpassen. Pas op met dergelijke deadlines voorop te stellen want zo'n websites zijn niet te onderschatten!

Voor de rest, keep up the good work ;)
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

02/06/2009 09:02:00
Quote Anchor link
ontwerp mooi.
dit ken natuurlijk niet op en w3 site klik
maak je voor elke pagina handmatig en pagina aan nee toch ?!

voor de rest keep going.
 

02/06/2009 09:06:00
Quote Anchor link
Jammer dat je een template gebruikt. En dat je de naamsvermelding weg hebt gehaalt.
Eigenlijk wel lomp om op zo'n site een template te gaan zetten.
 
Kevin vermaat

kevin vermaat

02/06/2009 19:31:00
Quote Anchor link
Verwijderd op: 3 juni
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kevin vermaat
 
Thom nvt

Thom nvt

02/06/2009 19:57:00
Quote Anchor link
Lijkt me een interessant project, heb helaas zelf ook weinig tijd.
Dat en het feit dat ik me niet bemoei met gestolen goed maakt dat ik helaas niet meedoe.

edit:
Alleen deel met iets toegevoegde waarde laten staan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thom nvt
 
Jacques

jacques

02/06/2009 22:25:00
Quote Anchor link
Als het php gedeelte ook in het nederlands word geschreven zal dit zeker een groot sucses worden.
Ik zou zeggen doe verder en bedankt.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/06/2009 22:36:00
Quote Anchor link
Waar zijn de modjes eigenlijk? Ik zie alleen SanThe, Boaz en PHPerik (als mod) nog maar? De rest is er mee gestopt? Wow...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/06/2009 08:54:00
Quote Anchor link
Heren, vragen en zeuren om slotjes heeft totaal geen toegevoegde waarde. Ik zal het topic overigens ook niet sluiten.
Valt me wel tegen dat jullie mij voor het gemak maar vergeten als Modje. Jullie denken toch niet dat jullie zo gemakkelijk van mij afkomen? :P

Ik verplaats dit topic naar de vacatures, ruim hem op en zal in de beginpost melding zetten dat er nu op een template wordt gedraaid en dat er dus ook gevraagd wordt naar iemand die een template kan maken voor deze website.

Denk dat dan iedereen weer tevreden is met het topic. (behalve dan de copyright in de template, maar dat is aan de TS om op te lossen)
 
Hipska BE

Hipska BE

03/06/2009 10:04:00
Quote Anchor link
Tjah, toch nog iets dan..

Maar dit bericht voldoet helemaal niet aan de vereisten van een vacature.
Gelieve dit zo snel mogelijk aan te passen!
 

03/06/2009 10:13:00
Quote Anchor link
Viel me op dat je in bovenstaand bericht kevin.w3leren@... gebruikt en op de website kevin_w3leren@... Een van de twee zal neem ik aan fout zijn
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/06/2009 10:51:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 03.06.2009 10:04:
Tjah, toch nog iets dan..

Maar dit bericht voldoet helemaal niet aan de vereisten van een vacature.
Gelieve dit zo snel mogelijk aan te passen!

Heb je gelijk in. :) Zal de beginpost ff editen en de vereisten daarin plaatsen.
 
Kevin vermaat

kevin vermaat

03/06/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Kunt u deze topic verwijderen aub?

Ik maak een nieuwe topic aan, ik heb veel van de reacties geleerd, dus heb ik ook veel veranderd aan de website en topic zelf. Ik hoop dat jullie de tijd nemen om me site opnieuw te beoordelen, ik heb nu wel verwezen naar de copyrights, ik heb al iemand gevonden waar ik de site mee kan maken, maar als er mensen echt veel interesse hebben kan er nog een 3e persoon bijkomen.

Groetjes Kevin
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kevin vermaat
 
Hipska BE

Hipska BE

03/06/2009 14:35:00
Quote Anchor link
Daar hoeft toch geen nieuw topic voor geopend te worden? Hier staat alles al wat je wil.. Waarom dan nogmaals dit posten?
 
Kevin vermaat

kevin vermaat

03/06/2009 16:56:00
Quote Anchor link
Ja daar heb je gelijk in, ik dacht alleen dat het beter was om een nieuwe aan te maken, maar ik zal het dan bij deze houden als jullie dat liever hebben.

Groetjes
 
Mitchell

Mitchell

03/06/2009 17:09:00
Quote Anchor link
Typo:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<style> body { background-image: url(plaatje.gif); background-attachment: fixed } }</style>
We willen toch niet mensen het verkeerd aanleren? :)

Leuk trouwens dat je al CSS3 op de site hebt staan, maar dit werkt nog niet. Zoals text-shadow, vermeld er even bij dat dit nog niet werkt?

Je gebruikt overigens later cm en mm, maar in praktijk word dit zelden gebruikt. Vaker word px, em en % gebruikt.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<table border="1">
Why?

Wanneer je op de pagina, op volgende drukt, krijg je een 404.

Op de psuedo pagina staat er achter ":lang" nog iets in het engels.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
 

03/06/2009 17:11:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 03.06.2009 17:09:
Typo:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<style> body { background-image: url(plaatje.gif); background-attachment: fixed } }</style>
We willen toch niet mensen het verkeerd aanleren? :)

Misschien ook even uitleggen waarom het fout is.
 
Kevin vermaat

kevin vermaat

03/06/2009 17:15:00
Quote Anchor link
mitchell super bedankt voor je reactie, ik zal het gelijk verbeteren. Ik zal die 404 eruit halen en bij Text shadow vertellen dat het nog niet werkt.

Ik weet alleen niet wat ik fout doe bij <style> wil je zo vriendelijk zijn om me dit uit te leggen? Hoe zou ik trouwens die table moeten doen als die zo nog niet goed is?

Groetjes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kevin vermaat
 
Mitchell

Mitchell

03/06/2009 17:18:00
Quote Anchor link
Dubbele } } aan het einde. :)

Ook misschien leuk om op je site een tabje te maken over CSS shorthands?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.