Gezocht: Php / web ontwikkelaar

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- wes  -

- wes -

10/03/2009 09:44:00
Quote Anchor link
Gezocht: Php / web ontwikkelaar (m/v).

Sollie.Comm B.V. te Dedemsvaart is actief op het gebied van telecommunicatie en internetdiensten. Voor onze afdeling webdesign zoeken wij een PHP ontwikkelaar (m/v).

Je bent een plezierige persoonlijkheid met een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel die ons weet te verrassen met zowel technische oplossingen als creatieve inzichten. Ook interesse in nieuwe technologieën en interactieve concepten vinden wij belangrijk.

We groeien en schakelen snel. Flexibiliteit, ambitie en een positieve instelling worden dan ook zeer gewaardeerd.

Deze functie is voor een volledige 40-urige werkweek. Thuiswerken is geen optie. Eventueel is deze functie ook in te vullen als stage.


Vereisten:

- Kennis van PHP5 / MySQL
- Kennis van (X)HTML en CSS
- Kennis van AJAX en Javascript
- Ervaring van XML en XSLT is een pré
- Ervaring met Flash is een pré
- Ervaring met Photoshop is een pré
- Ervaring met Perl is een pré


- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Zelfstandig, gestrucureerd en secuur kunnen werken
- Zelfstandig kunnen rapporteren binnen het bedrijf en naar klanten
- Leergierig en jezelf ontwikkelen
- Een teamspeler met gezond verstand en een creatieve aanpak


Een testopdracht kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.


De intentie is om een ondersteunende kracht in het team te krijgen. Een programmeerguru hoef je niet te zijn, maar mocht je een stuk code onder ogen krijgen dien je wel te kunnen 'lezen' wat het doet.
Ervaring in het volledig opbouwen van een site kan alleen maar in je voordeel werken. (het volledig opbouwen van een site is NIET hetzelfde als eigen hyvespagina onderhouden)


Intresse? Stuur je CV met motivatie naar [email protected] t.a.v. Dhr. M.C. Sollie , of per post naar:

Sollie.Comm B.V.
Newtonstraat 1
7701 SH Dedemsvaart
t.a.v. Dhr. M.C. Sollie

http://www.sollie.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 16:18:06
 
- wes  -

- wes -

12/03/2009 17:29:00
Quote Anchor link
-bump-
 
- wes  -

- wes -

16/03/2009 09:29:00
Quote Anchor link
-bump-
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

16/03/2009 09:48:00
Quote Anchor link
Sorry wes, als ik ouder was en jij dichter bij zat dan zou ik graag voor je werken! Leuk dat je hier weer eens bent.
 
- wes  -

- wes -

16/03/2009 09:58:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 16.03.2009 09:48:
Sorry wes, als ik ouder was en jij dichter bij zat dan zou ik graag voor je werken! Leuk dat je hier weer eens bent.


famous last words ;)

sja verloren minuutjes hier maar weer eens doorbrengen, zie dat jullie dr in mn afwezigheid een bende van hebben gemaakt -.-
 
Robert Deiman

Robert Deiman

16/03/2009 10:30:00
Quote Anchor link
We hebben je ook erg gemist Wes.. Ik ga straks een cursus (masterclass) php volgen, omdat ik me iets meer in de materie wil verdiepen (is m'n 1e php cursus) wat me 1 dag in de week kost. 40 uur per week red ik dus niet. Raalte is op zich niet heel ver weg van Dedemsvaart (ong. 32 min), maar zonder auto zit ik aan het openbaar vervoer en dan ben ik bijna 2 uur onderweg.
 

16/03/2009 10:41:00
Quote Anchor link
Puur uit nieuwschierigheid, je/jullie zijn al een tijdje op zoek naar extra mensen. Zijn er mensen geweest die op de vacature hebben gereageerd? Zoja, wat was de reden waarom zij het niet zijn geworden en jullie nog steeds op zoek zijn? (Was het bijv. te weinig kennis van zaken, te jong, niet dichtbij genoeg e.d.) Dit kan wellicht nuttig zijn... (Als je van mening bent dat dit niet van toepassing is/niet past, verwijder dit bericht dan svp!)

Toch maar even een pb-tje gestuurd als reactie op onderstaande bericht, om niet nog meer offtopic te gaan :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
- wes  -

- wes -

16/03/2009 10:44:00
Quote Anchor link
Voornamelijk reacties van personen die het als weekendbaantje erbij wilden hebben, of voor 10 uur in de week...

En helaas ook eentje die als 'gemaakte sites' bij zn portfolio zn hyvespagina had staan...

En daarvan schieten toch de tranen in mn bilnaad op zo'n moment

@robert, ik ken je probleem, ik heb ook geen auto/rijbewijs. gelukkig komt iedereen uit zwolle voor het betere carpool- en meeliftwerk
 
Robert Deiman

Robert Deiman

16/03/2009 10:54:00
Quote Anchor link
Zwolle ben ik met een halfuurtje, dus dat zal dan geen probleem vormen, echter zit ik met de uren die ik nooit zal halen (+ een tijdje opzegtermijn waar ik nu zit en dergelijke)

Dat jij in Zwolle woont weet ik idd wel (was iets van een uitje geloof ik dat mensen bij jou langs kwamen) Maar 30 uur is niet genoeg lijkt mij zo, denk wel dat mijn kennis goed genoeg is, scripts lezen is op zich vrij eenvoudig.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

16/03/2009 11:12:00
Quote Anchor link
Een 40 uur baan kan momenteel helaas niet en Zwolle is dan ook niet echt te reizen voor mij ookal beschik ik over een auto. Wordt eens tijd dat ik wat ga zoeken, ben bijna klaar met school :).
 
- wes  -

- wes -

16/03/2009 11:16:00
Quote Anchor link
Let op, het is dus in Dedemsvaart, niet in Zwolle :)

Bijna iedereen woont in zwolle, alleen de baas niet, en dan ben je snel uitgepraat ^^
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/03/2009 11:17:00
Quote Anchor link
Heb je hem nog steeds niet over gehaald om te gaan verkassen naar het pittoreske zwolle?
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/03/2009 12:33:00
Quote Anchor link
wes schreef op 16.03.2009 11:16:
Bijna iedereen woont in zwolle, alleen de baas niet, en dan ben je snel uitgepraat ^^
Bekend verhaal... :) Twee bedrijven samen. Het merendeel van de toenmalige vaste medewerkers woonde en werkte in Oud-Beijerland en eentje (zonder rijbewijs) in Dordrecht, toevallig een van de vennoten. Rara, waar zitten wij? :)

Voor zover mij offtopic bijdrage. :)
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

16/03/2009 12:35:00
Quote Anchor link
Ik heb de plaats even opgezocht en overijssel is helaas geen doen (voor elke dag).
 

17/03/2009 08:36:00
Quote Anchor link
Woon-werk verkeer is bij mij dagelijks minimaal 3 uur, houd ik al zo'n 8 maanden vol.. Maar op een gegeven moment word je het écht zat. Helaas geen optie voor mij dus.. (Geen zin in 6 uur reizen op 1 dag :O)
 
- wes  -

- wes -

18/03/2009 08:57:00
Quote Anchor link
- bump -
 
- wes  -

- wes -

20/03/2009 13:46:00
Quote Anchor link
- bump -
 
- wes  -

- wes -

25/03/2009 09:56:00
Quote Anchor link
Zowaar iemand gevonden. Allen bedankt voor jullie overweldigende reacties en sollicitaties, moeten we vaker doen

Vooral de hindernisbaan met slagroom chocolade en rode pepers was een doorslaand succes in vele van jullie sollicitatieprocedures
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2009 10:03:00
Quote Anchor link
Had dat nu eerder verteld, dan had ik wel gesolliciteerd!
 

25/03/2009 15:52:00
Quote Anchor link
Gefeliciteerd!
 
- Ricardo -

- Ricardo -

25/03/2009 15:55:00
Quote Anchor link
Kijk voortaan op www.sitedeals.nl daar krijg je gewoonlijk meer reacties op een topic als dit :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.