gezocht : "visuele" editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

MagicP

magicP

21/12/2005 15:10:00
Quote Anchor link
hallo,

ik heb op de site www.spartakruiseke.be een systeem waar iemand zelf nieuws ingeeft vanaf een admin pagina (zelf gemaakt)

maar dit is gewoon "platte" tekst
nu ben ik op zoek naar een "visuele editor"-script die toelaat dat de nieuws-toevoeger bepaalde woorden vet kan zetten, links kan publiceren en een aanklikbaar mailadres kan plaatsten. en ook bvb de BR kan invoegen

gezocht bij hotscripts maar niets gevonden met de termen visual editor (enkel IDE programma's)

kan er mij iemand in de goeie richting wijzen ?

thanks,

P.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 01:57:21
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 15:13:00
Quote Anchor link
zoek op CMS (content management system) daar zijn er vrij veel van te vinden. moet je ff zoeken wat de meest geschikte is.
 
MagicP

magicP

21/12/2005 15:15:00
Quote Anchor link
maar ik zoek geen compleet CMS systeem
gewoon een editor die mijn tekst in mijn db kan steken

of valt dat daar ook onder ?

ik zal het alleszins direct eens checken !
thanks,

P.
 
MagicP

magicP

21/12/2005 15:33:00
Quote Anchor link
misschien is SPAW Editor wel wat ik zoek !!

(kan het nu jammer genoeg niet direct proberen !)
 
Jelmer -

Jelmer -

21/12/2005 15:34:00
Quote Anchor link
http://www.htmlarea.com/
Staat een hele enorme lijst van betaalden en niet-betaalden.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 15:39:00
Quote Anchor link
Nu we hier toch over bezig zijn:
Kent er iemand een tut of een goed voorbeeld waarmee je zoiets zelf kan maken?
 
MagicP

magicP

21/12/2005 16:01:00
Quote Anchor link
Jelmer:
http://www.htmlarea.com/
Staat een hele enorme lijst van betaalden en niet-betaalden.


thanks Jelmer
daar staan er inderdaad heel veel

het aanbod is zo groot, misschien kan iemand me er eentje aanraden (die je zelf gebruikt ) ??

alleszins al bedankt

P.
 

21/12/2005 16:01:00
Quote Anchor link
Bedoelt met een WYSIWYG editor? Dus een What You See Is What You Get editor?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 16:03:00
Quote Anchor link
weet iemand hoe je dat zelf kan maken zo'n WYSIWYG editor?
 
Frank -

Frank -

21/12/2005 16:05:00
Quote Anchor link
Zoek eens op FCKeditor. Deze kun je in je eigen website inbouwen.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 16:13:00
Quote Anchor link
dat weet ik, maar ik wil graag weten hoe het werkt, bijvoorbeeld hoe het werkt om de tekst aangepast weer te geven (dus met opmaakt) en hoe je van die knoppen kan maken om tekst vet te maken en geselecteerde tekst van opmaak kan veranderen.
 
Jelmer -

Jelmer -

21/12/2005 16:38:00
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 16:46:00
Quote Anchor link
Dankje jelmer.. Is er ook nog een oplossing die bij beide browsers werkt? (of wordt het een browsercheck inbouwen?)
 

21/12/2005 16:57:00
Quote Anchor link
Kijk even naar de editor van Mambo. Die werkt in IE en FF. Die van hotmail trouwens ook.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 19:39:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit denk dat ik daar wel wat mee kan. Die van hotmail is wat moeilijker denk ik om aan te komen :P
 
Frank -

Frank -

21/12/2005 19:43:00
Quote Anchor link
Het zijn allemaal javascript-oplossingen, dus in principe kun je dit zo downloaden. Het is alleen de vraag of de code nog is versleuteld. Kijk even in de html-code hoe het javascript-bestand (-en) heet en browse naar dit (deze) bestand (-en).
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/12/2005 19:49:00
Quote Anchor link
Dat weet ik frank, maar ik weet ook dat microsoft er een handje van heeft de meest onzinnige dingen wel te beveiligen (en belangrijke dan weer wel onveilig te laten :P) Probeer jij maar eens iets van microsoft te vinden wat ECHT open source is, en dan bedoel ik niet iets van JÁREN oud.
 

21/12/2005 19:50:00
Quote Anchor link
Eigenlijk kopieeren ze de tabblad van open-source firefox gewoon direct naar IE toe, dat weten we niet, maar dat is wel zo :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/12/2005 20:16:00
Quote Anchor link
Robert:
Nu we hier toch over bezig zijn:
Kent er iemand een tut of een goed voorbeeld waarmee je zoiets zelf kan maken?


Ik heb er zelf eentje, maar die werkt momenteel nog niet in Gecko browsers.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/12/2005 20:21:00
Quote Anchor link
Robert:
dat weet ik, maar ik wil graag weten hoe het werkt, bijvoorbeeld hoe het werkt om de tekst aangepast weer te geven (dus met opmaakt) en hoe je van die knoppen kan maken om tekst vet te maken en geselecteerde tekst van opmaak kan veranderen.


De meeste werken met document.execCommand
Vette tekst doe je bijv zo:

onClick="document.execCommand ('Bold', false);
 
Hipska BE

Hipska BE

21/12/2005 20:22:00
Quote Anchor link
magicP:
hallo,
maar dit is gewoon "platte" tekst
nu ben ik op zoek naar een "visuele editor"-script die toelaat dat de nieuws-toevoeger bepaalde woorden vet kan zetten, links kan publiceren en een aanklikbaar mailadres kan plaatsten. en ook bvb de BR kan invoegen.

Tekst opmaak kan je laten toevoegen door UBB code te gebruiken ;-)
ofwel wordt hier het soort typen zoals in hotmail emailberichten bedoeld (een soort WYSIWYG)
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.