Gezocht: Webmaster (HTML, CSS, JavaScript)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- -

- -

12/08/2008 14:53:00
Quote Anchor link
Gezocht: Webmaster (HTML, CSS, JavaScript)

We zijn voor onze vestiging in Den Haag op zoek naar een fulltime Webmaster (m/v). Een passie voor Apple-producten is een pre. Goede kennis van HTML, JavaScript en CSS zijn vereist, maar daarnaast ook een leergierige en enthousiaste instelling. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van een tweetal consumenten-websites van grote multinationals.

Geïnteresseerd en denk je over de gevraagde capaciteiten te beschikken? Stuur dan je CV per e-mail, en we nodigen je zo snel mogelijk uit voor een kennismakingsgesprek.

Namens Thijs Verboon
Lead Developer & Team Manager @ Inock
E-Mail: thijs 'at' inock.com
Website: http://www.inock.com/

Reacties op deze vacature gaarne naar bovenstaande e-mail adres en niet via de PM!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:52:59
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

12/08/2008 16:19:00
Quote Anchor link
Passie voor Apple producten? Waarom is dat een pre, dat vraag ik me echt af! Ik heb die passie wel ;) Maar ik kan lang niet fulltime werken..
 
--

--

12/08/2008 16:23:00
Quote Anchor link
Houdt passie in dat je er mee kan werken of dat het je favoriete weet ik veel is?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

12/08/2008 16:23:00
Quote Anchor link
Apple != OS..
 
Robert Deiman

Robert Deiman

12/08/2008 16:31:00
Quote Anchor link
Iemand die vooral met Windows werkt kan net zo goed websites onderhouden als iemand die vooral van Apple items houdt. Ik vraag me zelfs af of je dit zo in een vacature mag noemen, omdat het een vorm van discriminatie is. -> Een voorkeur mag nooit plaats hebben wegens het feit of je iets wel of niet leuk vind, in elk geval niet als het niet met het werk zelf van doen heeft.

Als je zou stellen 'ervaring met linux', of 'ervaring met tekenprogramma's ' is een pré, dan mag dat weer wel. Volgens mij kan je dat gebeuren over apple producten beter weghalen.

(Het suggereert namelijk dat als ik binnen kom lopen met een apple ipod, in plaats van een sony mp3 speler, dat ik dan meer kans maak op de baan)
 
- -

- -

12/08/2008 17:35:00
Quote Anchor link
Euh, ik heb een iPohne. Aangenomen?
 
- -

- -

12/08/2008 23:49:00
Quote Anchor link
@Evert: Passievrucht;
@Robert: Sony is dan ook geen klant van ons :)
@Jonathan: Als je informatie wilt of vragen hebt, kun je Thijs een e-mail sturen:
thijs[a]inock[.]com :)

@All: Geld trouwens ook voor de rest, als je een vraag hebt of meer informatie wilt hebben, stuur Thijs even een e-mail!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.