Gezocht: Zakenpartner met ervaring in o.a. PHP (zie volledige omschrijving)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ruud de B

Ruud de B

12/09/2011 12:22:10
Quote Anchor link
Goedendag PHP Hulp forum bezoekers,

Ik loop al een tijdje rond met een aantal ideeën voor het starten van een eigen
onderneming alleen heb ik geen ervaring op het gebied van bouwen in o.a PHP.
Daarom ben ik via deze weg opzoek naar personen uit het noorden van Nederland, bij voorkeur omgeving Leeuwarden, die het leuk lijkt om mij hierbij te assisteren.
De ideeën hebben o.a. te maken met applicaties op gebied van Transport over weg, water en via de lucht en applicaties voor de hulpverleningsdiensten.

Wat zoek ik in mijn toekomstige zakenpartner?:
Een man / vrouw in de leeftijd van 22 t/m 35 jaar welke veel verstand heeft en goed uit de voeten kan met PHP, Visual Basic, MYSQL. Ook is ervaring met het bouwen van Ipad/Iphone applicaties een must aangezien ik hier ook een aantal ideeën voor heb.

Wat zijn de voorwaarden?:
Ik ben dus opzoek naar één persoon, als we er na een gesprek uitkomen zetten we duidelijk de afspraken op papier. Denk o.a. belangrijke zaken als:
-50/50 winstdeling bij succes van projecten.
-50/50 eigenaar onderneming.
-Eerst 1 tot 2 jaar investeren in bedrijf (lage verdiensten dus).

Kort samengevat het zal een gezamenlijk bedrijf worden waar we samen de zelfde rechten hebben.

Heb je interesse? stuur me een mailtje via het forum met een motivatie en ik zal via mail contact met je opnemen!

Met vriendelijke groet,

Ruud
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:24:37
 
- SanThe -

- SanThe -

12/09/2011 14:37:53
Quote Anchor link
Leuk, maar er staat nergens wat jij gaat doen voor die 50%.
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

12/09/2011 14:43:36
Quote Anchor link
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Gewijzigd op 12/09/2011 14:44:06 door Pieter van Linschoten
 
Ruud de B

Ruud de B

12/09/2011 14:47:57
Quote Anchor link
Excuus. Zal inderdaad ook even vermelden wat mijn aandeel zal zijn.
In ieder de producten bedenken (in samenspraak met compagnon dus) en verkopen bij bedrijven en instellingen.
 
Fabian M

Fabian M

12/09/2011 16:22:55
Quote Anchor link
Je kunt beter niet naar mensen vragen met Visual Basic ervaring. Ik zou eerder C of Java hiervoor in de plaats zetten.
 
Ruud de B

Ruud de B

12/09/2011 16:31:04
Quote Anchor link
Niks mis met Visual Basic toch?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.