Girlzmagazine [review]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »
Girlzmagazine nvt

Girlzmagazine nvt

29/04/2012 19:25:46
Quote Anchor link
Hoiioii,

Ik wou graag mijn website willen presenteren aan jullie: Girlzmagazine.com.
Graag wil ik weten wat jullie ervan vinden!
Meningen, opbouwende kritiek etc. is welkom.

Een paar pagina's zijn nog niet af, hier ben ik nog mee bezig. En wat ik ook vaak heb gehoord is dat de achtergrond kleur, iets te fél is.

Alvast bedankt :)
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:57:01
 
Eddy E

Eddy E

29/04/2012 19:30:42
Quote Anchor link
Feeeeeeeeel!!!!!
Snel weghalen dat.


Menu bovenaan: dat er een submenu onderaan hangt is niet duidelijk.
Ik vroeg me al af waarom er niets gebeurde.
Vooral bij Home, omdat je daar geen 'vervolgkeuze' hebt (er is maar 1 optie).
Dat zou ik echt wijzigen.


En het is inderdaad voor meiden in de doelgroep 13 tm 23?
 
Girlzmagazine nvt

Girlzmagazine nvt

29/04/2012 19:38:03
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 29/04/2012 19:30:42:
Feeeeeeeeel!!!!!
Snel weghalen dat.


Menu bovenaan: dat er een submenu onderaan hangt is niet duidelijk.
Ik vroeg me al af waarom er niets gebeurde.
Vooral bij Home, omdat je daar geen 'vervolgkeuze' hebt (er is maar 1 optie).
Dat zou ik echt wijzigen.


En het is inderdaad voor meiden in de doelgroep 13 tm 23?


Haha, auch.

Misschien kan ik daar ook een felle kleur meegeven, waardoor het submenu wel opvalt? :P

Ik heb trouwens een speed test uitgevoerd: http://gtmetrix.com/reports/www.girlzmagazine.com/QPrdpTKP
Dit is toch aardig goed?

Vergeleken met phphulp: http://gtmetrix.com/reports/www.phphulp.nl/4Ao6sGni kom ik veel hoger uit!
Gewijzigd op 29/04/2012 19:39:30 door Girlzmagazine nvt
 
Joey Drieling

Joey Drieling

29/04/2012 19:42:37
Quote Anchor link
Ik vind de layout geen mooi geheel het oogt rommelig als of alles maar beetje bij elkaar geplakt is!
 
 - Diov  -

- Diov -

30/04/2012 10:11:31
Quote Anchor link
Beste,
wat ik van de layout van de homepage vindt:

Bovenaan zou ik de menu anders doen.
Er springt daar zo'n balkje uit, waarom plaats je dat daar bovenaan ook niet helemaal bij?

Bij de foto:
Je hebt daar links 4 blauwe vakjes, rechts heb je dan de nummers.
Misschien de blauwe 4 vakjes weglaten?

Ook weet iedereen dat een pauze knop betekent om te stoppen.
Ookwel onnodig want er is (bijna) geen tekst.

De tekstvakjes in de afbeelding zijn ook niet mooi? Misschien ronde hoeken proberen enzovoort.
read more zou hoger kunnen staan? Niet?


Toevoeging op 30/04/2012 10:22:00:

Het inlogmenu: het lettertypte stoort mij.

Voor de rest vind ik het wel nog leuk gemaakt.
Zeker iets voor vrouwen.
Nu nog je doelgroep zien te krijgen.

Je hebt er echt je werk van gemaakt.
Dem
 
Sander D

Sander D

30/04/2012 10:41:23
Quote Anchor link
Ik vind het een leuke site voor meiden. Dat forum is hetzelfde als die op PHPhulp, is dit open source? Ben zelf namelijk op zoek naar een forum en vind 'm wel mooi.
 
Wouter J

Wouter J

30/04/2012 11:44:50
Quote Anchor link
Ik zou de box-shadow om de wrapper onderin niet doen. Dit kun je krijgen door wat te spelen met overflow-y en padding.

Nu heb je linksonderin een mooie background-image met wat strepen en stippen eromheen. Ik denk dat als je dat doortrekt over de pagina zodat je die ook bovenin ziet dan krijg je een mooiere background.

De homepagina zelf vind ik heel erg druk. Je hebt op 3 plaatsen links naar berichten staan, ik zou dit beperken tot 2: De slider en die grote blokken.
In de sidebar heb je ook 4 soorten blokken, probeer er 1 of 2 soorten van te maken. Dat creëert iets meer rust.

Het menu, die eerste links zijn niet klikbaar. Gebruik dan iets als cursor: default; zodat de bezoekers ook niet het idee krijgen dat ze erop kunnen klikken.

De code:
- Plaats het Content-Type direct na <head>, want IE wil hem binnen x aantal tekens vanaf het doctype hebben, iets wat je alleen op die manier voor elkaar krijgt.
- Alle HTML tags moeten in kleine letters
- Ik raad altijd aan om script tags vlak voor de </body> te plaatsen, hierdoor laad je pagina sneller en heb je geen kans op DOM not ready fouten.
- Ik zou jQuery 1.7.2 laden, ipv die oude versie die je nu gebruikt.
- Sitetitel hoort alleen op homepagina in een H1 op andere pagina's is er een andere titel vaak veel unieker en belangrijker.
- inputboxes kunnen nooit niet in een form voorkomen
- je gebruikt heel veel inline CSS, dit is fout en die moet je dus eigenlijk allemaal in een stylesheet plaatsen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.