Global key om juiste item te selecteren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jorn Reed

Jorn Reed

17/01/2023 15:06:49
Quote Anchor link
Hoi, ik ben bezig met een systeem waarmee een gebruiker een abonnement type kan selecteren en een looptijd. Achterliggend in de api heb je bijvoorbeeld abo's zoals 'classic flexibel' en 'classic 1 jaar'. Omdat je met die 2 verschillende stappen niet gelijk het juiste abo kan selecteren dacht ik dus als volgt.

Ik maak in php een array met keys zoals hier:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
$membershipList = [
            'daluren_4' => 123,
            'daluren_52' => 33301,
            'daluren_104' => 32616,
            'premium_4' => 33298,
            'premium_52' => 33297,
            'premium_104' => 32612,
        ];


In Javascipt combineer ik het abo type plus de looptijd en plak die samen tot een soort string. bijvoorbeeld `daluren_4` een soort global key systeempje eigenlijk. Zo kan ik vervolgens het juiste membershipId pakken die ik nodig heb in de backend. Is dit een handige manier of zijn er betere manieren om dit op te lossen? Het systeem werkt wel, maar toch ben ik aan het piekeren.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.