Goed ontwikkeld betaalsysteem met vele opties

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Allard Keij

Allard Keij

07/03/2012 11:41:48
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Om even te starten. Wat ik precies zoek is een uitgebreid betaalsysteem met vele opties en live verwerking.

Denk dus aan: Paypal IPN, Moneybookers (skrill), iDeal, Wallie, PaySafeCard, Mobiele betalingen e.d.

Zoals Wallie, PaySafeCard en iDeal zijn wel te regelen via Mollie. Dat is geen ramp, ik zit vooral vast op het Paypal en Moneybookers stuk. Ook mobiele betalingen internationaal. Mollie accepteerd bijv. geen US betalingen, toch ben ik bang dat 90% van mijn traffic US zal zijn.

Ik heb veel zitten spelen met Paypal IPN, veel websites bezocht, veel tutorials bekeken maar krijg het niet werkend helaas.

Wat ik dus eigenlijk meer zoek zijn alle mogelijke betaalopties in 1 met een mysql query na betaling. Het gaat om het kopen van virtuele valuta.

Enige tips en suggesties? Of een KANT EN KLAAR Paypal IPN script, deze heb ik namelijk een aantal gevonden die kant en klaar zouden moeten zijn maar helaas weinig van te merken.

Tenminste, waar mijn verwaring zit is waarschijnlijk in het IPN gebeuren op de Paypal Site zelf. Ik zet dus inderdaad IPN aan met een link waar het IPN scriptje moet staan. Vervolgens moet ik een gewone buy-now knop aanmaken. Is het dan ook dat als IPN aan staat alle buy now buttons automatisch via IPN gaan?

Mijn dank alweer!

Cheers!
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.