Goede ervaren php er gezocht.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael De Wever

Michael De Wever

28/06/2013 10:29:06
Quote Anchor link
Beste leden.

Ik wil een vergelijkingswebshop inbouwen zoals ps3-kopen.nl eigenlijk is. Dat script heb ik ( WordPress ) en wil ik inbouwen in mijn bestaand forum ( IP block forum ). Op ps3-forum.nl/shop/ kan je vinden wat er nu al is. Ik wil dus vele games met elkaar gaan vergelijken welke ik ophaal via feeds.

Het grote probleem waar ik nu op stuit is de feeds correct inladen. Een groot gedeelte van het script zit erin, maar het gaat nog niet helemaal goed. Producten zouden er zo moeten uitzien qua url structuur.
ps3-forum.nl/shop/leverancier/productnaam
Op alle producten moet hij de vergelijking maken. Bijvoorbeeld call of duty black ops 2 moet hij goed vergelijken. Alle aanbieders die dat spel aanbieden wil ik vergeleken zien met elkaar.

Kan jij dit realiseren? Laat mij dan iets weten. Liefst via mail > [email protected]
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.