Goede webhosting met domeinnaam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/07/2011 15:36:11
Quote Anchor link
Bij 000webhost.com heb ik veel klachten gehoord met betrekking tot PHP, veel functies worden niet toegestaan op de servers. Betrouwbaar vindt ik hem overigens ook niet zoek maar hier op het forum naar mensen die scripts hierop hebben draaien. Er staan allerlei berichten over dat het dataverkeer dan ineens hoog wordt en dan moet de administrator kijken of alles wel in orde is en wordt de website tijdelijk afgesloten. Jippie xD
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:17:43
 
- SanThe -

- SanThe -

28/07/2011 15:38:04
 
PHP WDH

PHP WDH

28/07/2011 15:50:15
Quote Anchor link
Ik gebruik 000webhost.com voor veel websites. Ik heb wel aardig wat probleempjes ondervonden, zoals de uploadsnelheid met FTP heel traag is, en dat de maximale toegestaande grote voor de online File Manager maar 5 MB is. Moeilijk als je Joomla! erop wil installeren. Ze hebben wel vaak problemen, maar ze zetten sites dan vaak onder een ander IP-adres (Gelukkig geen ander A-point ip adres). Ze letten erg goed op. Toen ik een keer een probleem had gevonden met een MySQL-server, had ik contact op genomen met 000webhost. Ik gebruik het altijd in combinatie met Dot.tk. Toen iemand een rare mail had verzonden via een site van me, hadden ze hem (voor de veiligheid) offline gehaal. Nu is hij weer online (Zie wdhbgssuperblog.tk). Toen deed hij het eerst een paar uur niet, want 000webhost checkte hem op malware.

Ondanks al deze problemen, gebruik ik 000webhost.com al voor tientallen sites. Al ruim een jaar en ik heb er nog veel plezier van. Voor een site voor een organisatie zou ik 000webhost NIET aanbevelen. Hiervoor heeft hij te veel downtime's. Maar hij is in ieder geval handiger dan Funpic.

Groetjes, WDHBGS
 

09/10/2011 16:47:11
Quote Anchor link
000Webhost ben ik eigenlijk redelijk tevreden van. Maar nu zijn er wel wat problemen opgedoken!

1. Maximale bestandsgrootte 5MB (nu nog geen probleem voor mij)
2. Ze checken mijn site nu al 12 uur lang op malware, spamware en dat soort dingen terwijl er maar 5 files ofzoiets opstaan. Je kan het bekijken in twee minuten...
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/10/2011 18:22:08
Quote Anchor link
vandaar dat ik er weg ben gegaan en een echte host heb gekomen met domein naam. Dan hebben ze dat recht niet meer . Voor een starter is 000webhost zeker niet slecht.

// Je hoeft een topic van 3 maanden niet te bumpen \\
 
Gerhard l

gerhard l

09/10/2011 18:25:36
Quote Anchor link
Ik gebruik voor 3 site's 000webhost

Voordelen:
- gratis
- genoeg ruimte

Nadelen:
- ftp is traag, en lage max upload size.
- als je een paar maand niets doen wordt hij eraf gehaald
- meestal wel 1x per maand dat je site er een paar uur uitligd
- mysql is traag

Verder heb ik nog nooit gelast van die mallware scan, weet niet wat jullie allemaal uitspoken?

Mijn andere 2 site's zijn bij ximple.nl gehost en daar heb ik tot nu toe nog geen klachten gehad!

offtopic: ik zie nu ook pas dat het een 3 maand oud topic is ;)
Gewijzigd op 09/10/2011 18:26:11 door gerhard l
 

09/10/2011 18:47:03
Quote Anchor link
Ik spook er niets op uit. Ik heb er alleen een captcha som opstaan.

PS: ik zag het ook pas later dat het een oud topic was :p
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.