Goedkope Betrouwbare Nederlandse Freelance Php Programmeur vanuit Mexico

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Paul  de Zwaan

Paul de Zwaan

21/05/2015 20:11:51
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben opzoek naar particulieren / bedrijven die geïnteresseerd zijn om programmeer werk uit te besteden (applicatiebouw (22 euro p/u)) en een samenwerkingsverband voor langere tijd aan te gaan.

Ik ben sinds 2 jaar werkzaam vanuit Mexico als Freelance PHP programmeer (afgerond hbo niveau) en lever kwaliteit tegen een lage prijs. Ik ben 43 jaar en een betrouwbaar / deskundig iemand die passie heeft voor zijn beroep.

Omdat ik vanuit Mexico werk kan ik mijn diensten aanbieden voor slechts +-25 euro per uur.
Prijs is afhankelijk van de opdracht:
Kortere opdrachten (25 euro per uur)
Opdrachten > 1 maand (22 euro per uur)
0% btw, dus er zijn geen bijkomende kosten!

Voorheen ben ik werkzaam geweest voor Nederlandse internet bedrijven (in loondienst) en heb ruim 6 jaar ervaring in het ontwikkelen van websites en systemen in php5 (OOP binnen de bekende frameworks)!

Ik voorzie in hoge kwaliteit (efficiënt en veilig) programmeerwerk met een meerwaarde gericht op performance en succes, tegen relatief lage kosten.

Tevens ben ik in staat om tegen zeer goedkope prijs designs en een huisstyle te laten verzorgen.

Ik heb ervaring / kennis van de volgende zaken:

- Yii(1+2) framework (3.5 jaar ervaring - geniet mijn voorkeur)
- Codeigniter framework (2.5 jaar ervaring)
- Wordpress (1 jaar ervaring)
- Magento (1 jaar ervaring)
- PHP5 (OOP) (expert)
- mysql
- ajax
- javascript
- jquery
- html / xhtml / html5
- css 2 + 3
- xml / json
- uml
- svn
- template engines (dwoo / smarty)
- photoshop
- integreren betalings systemem (o.a. paypall, ideal , creditcard ect.)
- seo / social marketing
- domein registratie / hosting
- facebook api
- twitter / tumblr api
- git
- composer
- bootstrap 3 (responsive)

Tot slot heb ik een heldere werkwijze / duidelijk en snel in de communicatie! Iedere dag bereikbaar via skype+email.

Voor skype gelieve een afspraak te maken via de email. (portfolio op aanvraag te bezichtigen, nieuwste systemen staan niet vermeld op mijn website)

Mijn contactgegevens zijn:

Skype: zwanowebdesign
Website: http://www.zwano-webdesign.com/freelance-php-programmeur-en-outsourcing-mexico
Email: [email protected]
Gewijzigd op 21/05/2015 20:12:16 door Paul de Zwaan
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.