goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/07/2015 21:09:07
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 12/07/2015 15:22:59:
Bas, dat is precies wat ik bedoelde ;) De VPS laat ik (vooralsnog) gewoon bij STRATO. En de domeinnamen wil ik dan ergens anders onderbrengen.

Hoe bevalt Versio? Werkt het goed/makkelijk? Gaat alles zoals gewenst? Heb je vervelende dingen meegemaakt?

Ik zag trouwens op hun website dit plaatje. Ziet het er ook echt zo uit?

Afbeelding
Wat me opviel was dat er 2x hetzelfde A-record instaat voor tandartsgids.nl en www.tandartsgids.nl. Enig idee waarom dat is?

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Versio (of eventueel een andere hoster voor domeinnamen)?


Het beheerpaneel voor de domeinnamen ziet er inderdaad goed uit. Mijn ervaring met Versio betreft hosting is zoals ik al aangaf niet al te best. Dit had destijds te maken met storingen van 3 dagen en meer (maar dat was 5 jaar terug).

Betreft de domeinnamen is het goedkoop en heb ik verder nooit echt problemen gehad. Je wat verdiepen in de werking van DNS is wel handig. Al hoef je vaak bij een domeinnaam alleen het IP-adres te veranderen van de server van hun naar die van jezelf.

(los van de domeinnaam en hosting) Een fallback is echt te adviseren. Zeker als je websites host van bedrijven. Die kunnen niet verkopen dat e-mail niet wordt ontvangen.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:06:03
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 21:13:12
Quote Anchor link
Thanks Bas. Maar hoe werkt dat fallback verhaal dan? Ik heb gewoon een VPS, en daar zit toch een mailserver op?
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

12/07/2015 21:50:28
Quote Anchor link
Net een optie genomen op STRATO VPS Linux Level 2: 3 maanden voor 0 €/mnd!* (ik zat toch al bij STRATO)
We zien wel waar het schip strandt.

:-)
Gewijzigd op 12/07/2015 21:52:36 door Paco de Wulp
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 22:42:46
Quote Anchor link
Gefeliciteerd! ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2015 23:50:41
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 12/07/2015 21:13:12:
Thanks Bas. Maar hoe werkt dat fallback verhaal dan? Ik heb gewoon een VPS, en daar zit toch een mailserver op?

Maar wat nu als deze onverhoopt even offline is? ;-)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 23:56:10
Quote Anchor link
Geen idee Aar ... ik doe dit ook voor het eerst hè :)

Ik zie dat je bij STRATO een fallback mailserver kunt instellen:

http://www.strato-faq.nl/article/1831/Welke-instellingen-kan-ik-in-het-configuratievenster-voor-het-MX-record-vastleggen.html

Echter, als ik nu m'n domeinen ga onderbrengen bij een andere hoster (bijvoorbeeld Versio) kan ik dan de STRATO mailserver nog gebruiken, of werkt dat dan niet meer?
 
Ivo P

Ivo P

13/07/2015 00:38:17
Quote Anchor link
het is me wel eens gebeurd dat de fallback bleef werken, ondanks dat de domeinnaam verhuisd was naar een andere provider. Zekerder is het natuurlijk als je de fallback gebruikt van een partij waar je zaken mee doet.
Waarschijnlijk de partij waar de domeinnaam afgenomen wordt.
Maar ik kan me ook voorstellen datals je de mailserver bij Strato hebt staan, Strato een fallback accepteert.

Wa betreft je vraag hoe dat werkt:

Iemand wil jou mail sturen.
Zeg hij heeft kabel van Ziggo en mailt uit via mail.ziggo.nl
die smtp server ziet dat het naar [email protected] moet en zoekt op wat het mx record is.

situatie 1:
Hij ziet er 1
dus probeert mail daar aan te bieden.
Als dat niet lukt, heb je kaans dat de mail direct retour gaat naar de sender. Mogelijk probeert Ziggo het nog een paar keer, maar zeker is dat niet. Die mail server heeft nog een paar 100 mails te doen...


situtatie 2:
Hij ziet er meer dan 1
Sorteert op nummer en pakt de laagste.
Weer is jouw server afwezig.

Nu kijkt hij naar de server met het een na laagste nummer.
Deze geeft wel thuis.

Ziggo is klaar.
De fallback zal nu elke paar minuten de dns raadplegen en kijken wat een geschikte ontvanger is. Dat is de ip met laagste nummer.
Als die weer online is, kun je verder.

NB: Als je tussentijds jouwsite.nl mx 10 aanpast naar een nieuw ip adres, gaat de mail uiteindelijk daarheen. (is me ooit gebeurd bij een verhuizing.


Vroeger kon je bij kpn-adsl niet thuis een mail server gebruiken via poort 25
Wou je toch de mail op je eigen thuiserver ontvangen dan

mijnsite.nl mx 10 (ip adres thuis)
mijnsite.nl mx 20 server van kpn.

alle mail ging dan naar de server van kpn, want de uiteindelijke ontvanger was niet bereikbaar.
De server van kpn had echter geen last van de blokkade van poort 25....
die kon wel afleveren op de server met prio 10
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 00:46:20
Quote Anchor link
Thanks Ivo.

>> De fallback zal nu elke paar minuten de dns raadplegen en kijken wat een geschikte ontvanger is. Dat is de ip met laagste nummer.

Bedoel je hier het IP-adres met het laagste nummer of het mx-record met het laagste nummer?

>> NB: Als je tussentijds jouwsite.nl mx 10

Waarom het getal 10 en niet gewoon 1?

Ik zie trouwens dat Versio als je daar een domeinnaam afneemt ook een fallback server aanbiedt.

Nog een andere vraag ...

Ik zie dat als je vanuit Plesk de webmail aanroept (wat nu dus nog niet werkt) dat ie naar een http-verbinding gaat en niet naar een https-verbinding. Kan dat kwaad? En nu vraag ik me dus ook af ... mail vanuit een e-mailcliënt als bijv. Windows Live Mail of Outlook, die wordt toch ook niet beveiligd?
Gewijzigd op 13/07/2015 00:50:28 door Ozzie PHP
 
Thom nvt

Thom nvt

13/07/2015 08:26:30
Quote Anchor link
Waarom een 10 (of 5) en niet gewoon 1?
Eigenlijk is het vrij simpel: een erfstuk.

Als voorbeeld: "vroegah", op bijvoorbeeld de Commodore 64/128 programmeerde men in BASIC.
De code werd altijd (verplicht!) aangeduid met een regelnummer zodat je hem later kon oproepen/vervangen.
Deze regelnummers telden in principe opvolgend (1, 2, 3, etc.) maar in de praktijk altijd in 10-tallen (10, 20, 30, etc.) zodat je later gemakkelijk een regel kon tussenvoegen zonder je gehele programma te hernummeren (en geloof mij, met >10000 regels wil je dat echt niet).

Dit principe is hetzelfde met MX servers, stel dat je een nieuwe fallback tussen de bestaande servers wil toevoegen, dan hoef je bij 2 bestaande servers niet 3 maar maar 1 DNS record aan te passen, je geeft de nieuwe server simpelweg de prio "15".
Bijkomend voordeel is, omdat DNS records tot 48 uur nodig kunnen hebben (maar meestal minder) om door te werken in het internet, dat de boel sneller up-to-date kan zijn.
 
Eddy E

Eddy E

13/07/2015 09:06:16
Quote Anchor link
Dit is hetzelfde als de z-index van CSS.
Hoe vaak zie je daar niet level 99 of 50 voorbij komen? Terwijl er hooguit 3 lagen zijn?
Zelfde reden: je kan er iets tussen plakken zonder andere aan te passen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 09:07:44
Quote Anchor link
Ah, op die manier. Heldere uitleg!

Heb zelf ook nog een beetje "geprogrammeerd" (lees overgetypt uit boekjes) op de Commodore 64. Die regelnummers herinner ik me inderdaad nog :)

Maar mooie uitleg. Je zou dus gewoon 1,2,3 kunnen doen, maar om makkelijk eventuele aanpassingen te kunnen doorvoeren, kies je voor 10,20,30 enz. Helder! Thanks :-)

Toevoeging op 13/07/2015 09:08:34:

>> Hoe vaak zie je daar niet level 99 of 50 voorbij komen? Terwijl er hooguit 3 lagen zijn?

Ah ja ... nooit geweten dat dat daarom is eigenlijk :) Soms zie je inderdaad ook ineens 9999 ofzo.
 
LEDfan nvt

LEDfan nvt

13/07/2015 09:31:18
Quote Anchor link
Ozzie, eigenlijk is het heel vreemd dat STRATO het niet mogelijk maakt subdomeinen toe te voegen.... Bij veel providers (o.a. versio) kan je ook je DNS instellingen onder brengen bij een andere "nameserver". De nameserver is de server waar je de A, MX, AAA, CNAME etc records onderbrengt. Je kan dit bv wijzigen naar cloudflare. (Die overigers nog meer functies bied) Ik heb dit gedaan omdat cloudflare ontzettend snelle DNS servers heeft t.o.v. versio. Maar versio is wel spotgoedkoop. Cloudflare is voor NDS gratis.

Ik hoop dat je de nameservers (bv. ns1.versio.be of ns1.strato etc) kan wijzigen bij STRATO, ik heb dit proberen op te zoeken en vond dat dit enkel kan voor subdomeinen?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 10:04:00
Quote Anchor link
Ja, dat is het probleem. Als je "los" een domeinnaam bestelt dan werken de subdomeinen en nameservers niet. Het werkt wel als je een domeinaam koppelt aan je VPS-pakket, maar dat is duurder. En zodra je de domeinnaam aan een andere server wilt hangen (bijv. omdat je een grotere server afneemt) dan moet je deze (de domeinnamen) verhuizen en betaal je weer opnieuw. Dus stel je hebt een server met 100 domeinen die je wilt overzetten naar een grotere server, dan betaal je 100x iets van € 4,50. Niet handig dus. Ik ga ze maar bij Versio onderbrengen, dan ben ik van het gedoe af.

Versio is toch wel een goede denk ik?

Toevoeging op 13/07/2015 10:27:22:

P.S.

Als ik mijn domeinen overzet naar (bijv.) Versio, wat moet ik dan eigenlijk invullen als MX-record?

Is dat gewoon de domeinnaam? mijndomein.nl
Gewijzigd op 13/07/2015 10:27:53 door Ozzie PHP
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 10:30:06
Quote Anchor link
Dat ligt er aan welke mailserver je gebruikt.
Ik neem aan die van Versio.
Gewijzigd op 13/07/2015 10:30:49 door - SanThe -
 
Ivo P

Ivo P

13/07/2015 10:31:53
Quote Anchor link
bij het mx record geef je een naam op van de server die de mail afhandelt. (dus niet een ip adres.

Daar kún je mijndomein.nl voor gebruiken, maar slimmer is het om mail.mijndomein.nl eerst te definieren.

Dan zet je mail.mijndomein.nl 10 in je mx.

Voordeel: als je ooit de mail op een andere server zet, dan hoef je alleen mail.mijndomein.nl aan te passen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 10:33:12
Quote Anchor link
@SanThe

Ik bestel bij Versio dan dus de domeinnamen, en bij STRATO heb ik de VPS.

Aan de domeinnamen van Versio zit geen pakket (dus geen e-mail) gekoppeld, maar je krijgt wel een fallback server van Versio. Maar de primaire server, is neem ik aan de mailserver die op mijn vps draait. Maar wat is daar dan de MX-record van? Is die gelijk aan de domeinnaam?

Toevoeging op 13/07/2015 10:34:14:

@Ivo

mail.mijndomein.nl is dan eigenlijk hetzelfde als mijndomein.nl ?
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 10:34:39
Quote Anchor link
Zie de post van Ivo.

Toevoeging op 13/07/2015 10:36:55:

Ozzie PHP op 13/07/2015 10:33:12:
mail.mijndomein.nl is dan eigenlijk hetzelfde als mijndomein.nl ?


Nee, het een is een domein en het andere is een subdomein.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 10:38:44
Quote Anchor link
Maar als ik het goed begrijp maak je dus een A-record mail.mijndomein.nl die hetzelfde IP-adres heeft als mijndomein.nl. En vervolgens stel je dan mail.mijndomein.nl in als mx-record. Begrijp ik het zo goed?
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 10:39:54
Quote Anchor link
Ja, dat klinkt beter.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 10:44:18
Quote Anchor link
:-)

Ja sorry, ik zei het een beetje onhandig :)

Het is allemaal nog een beetje nieuw, maar ik begin het gelukkig door te krijgen nu :)

Ik heb nog 2 andere vragen:

1) Jullie zeggen telkens, maak subdomein mail of webmail e.d. aan, maar waarom eigenlijk niet een catch all gebruiken? Dus *.mijndomein.nl of heeft dat weer andere nadelen? Hmm, nu ik erover nadenk ... is dat omdat je dat altijd aan 1 IP-adres gebonden bent?

2) Wordt mail eigenlijk beveiligd verzonden (ik bedoel dan net als via ssl / https)? Het viel me op dat Plesk voor de webmail niet een beveiligde internetverbinding verbruikt, maar gewoon http://webmail.mijndomein.nl Is dat gebruikelijk?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.