Goksite starten

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »
Lord Gaga

Lord Gaga

03/01/2016 19:12:00
Anchor link
Goedenavond,

Allereerst heb ik geen idee of dit topic in de juiste categorie staat of dat dit onderwerp hier überhaupt besproken kan / mag worden. Is dit het geval hiervoor mijn excuses.

Al een tijdje loop ik met een idee voor een kleine goksite. Echter kan ik nergens (voldoende) informatie vinden over de regels die hier aan vast zitten.

Het idee is als volgt; Elke dag om 10 uur wint de helft van het aantal mensen dat meespelen, het dubbele van hun inzet. De inzet hangt af van de categorie waarin je meespeelt. Wanneer je meespeelt in de categorie "5 euro", betaal je 5 euro als inzet. Stel dat er 10 mensen meespelen in die categorie, zijn er 5 mensen die het dubbele van hun inzet winnen, namelijk 10 euro.

Let er op dat dit puur een idee is, ik heb geen idee of dit in de werkelijkheid ook op deze manier te behalen is.

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring heeft met het beheren van een goksite. Is hier een vergunning voor nodig? Moet ik kansspelbelasting betalen? Zijn er andere (verborgen) kosten waar rekening mee gehouden moet worden? etc.

Op de website belastingdienst.nl heb ik al enige informatie gevonden, echter lukt het me niet om dit toe te passen op mijn idee. Onder het kopje "vrijstellingen" staat bijvoorbeeld het volgende:

Quote:
In de volgende 2 situaties geldt er een vrijstelling van kansspelbelasting:

- De prijs is € 449 of minder.
- De prijs is niet hoger dan de inleg.

Als op 1 lot meerdere prijzen vallen, moet u deze prijzen bij elkaar optellen om te bepalen of een vrijstelling van toepassing is.


Wanneer 100 mensen meespelen in de categorie "5 euro", is er 500 euro dat wordt verdeeld over 50 mensen. Is dit de prijs waar hierboven over gesproken wordt? Of is de 5 euro winst die elke persoon maakt, de prijs?

Nogmaals excuses wanneer dit niet in het juiste topic geplaatst is, of dat dit niet het juiste forum is om deze vragen te stellen.

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 03/01/2016 19:13:34 door Lord Gaga
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:00:30
 
Willem vp

Willem vp

04/01/2016 01:14:20
Anchor link
Inhoudelijk kan ik hier niet op antwoorden; ik denk dat je daarvoor het best contact kunt opnemen met de Kansspelautoriteit.

Wel mis ik in je concept de basisregel van elke kansspelaanbieder: "de bank wint altijd". Oftewel: waar haal je je eigen winst vandaan als de volledige inzet wordt uitgekeerd als prijzengeld?

Toevoeging op 04/01/2016 01:16:11:

Overigens staat op de door mij genoemde website slecht nieuws te lezen voor je:
Quote:
Zowel het aanbieden als het bevorderen van online kansspelen is daarom verboden in Nederland.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

04/01/2016 01:38:42
Anchor link
Waar ik mijn eigen winst vandaan wil halen weet ik nog niet zeker. In het ergste geval winnen spelers niet 100% van hun inzet, maar bijvoorbeeld 95% van hun inzet. Daarbij wil ik ook proberen inkomsten te genereren uit advertenties.

Dat online kansspelen verboden zijn in Nederland las ik ook inderdaad (na het posten van mijn topic ...). Op dit moment ben ik aan het onderzoeken of online kansspelen met Bitcoins hier ook onder vallen, en op het eerste gezicht lijkt dit niet zo te zijn omdat Bitcoins geen officieel betaalmiddel is. Maar hier kan ik ook niet veel over vinden.

In ieder geval bedankt voor je hulp!

Edit:
Ik heb op diezelfde website gelezen dat online kansspelen per 1 januari 2015 zijn toegestaan. Althans, dat zou de bedoeling zijn. Ik kan nergens uit opmaken of dit ook daadwerkelijk is gebeurd en of er in dat geval nog steeds een vergunning moet worden aangevraagd (die naar horen zeggen rond de €40000 euro is)
Gewijzigd op 04/01/2016 01:44:19 door Lord Gaga
 
Aad B

Aad B

05/01/2016 11:55:42
Anchor link
http://www.nu.nl/tech/3480769/online-gokken-2015-toegestaan.html
nu.nl, een nogal slordige nieuwssite, bedoelt waarschijnlijk 1/1/2016 ipv 1/1/2015
Het kabinet gaat online gokken toestaan, wetgeving moet nog gemaakt worden. Het is dus nog niet zover.
Gewijzigd op 05/01/2016 11:57:12 door Aad B
 
Lord Gaga

Lord Gaga

05/01/2016 14:19:21
Anchor link
Aad B op 05/01/2016 11:55:42:
http://www.nu.nl/tech/3480769/online-gokken-2015-toegestaan.html
nu.nl, een nogal slordige nieuwssite, bedoelt waarschijnlijk 1/1/2016 ipv 1/1/2015
Het kabinet gaat online gokken toestaan, wetgeving moet nog gemaakt worden. Het is dus nog niet zover.


Volgens mij moet je dan alsnog een vergunning aanvragen helaas.
 
Kevin Numeric

Kevin Numeric

23/01/2016 20:35:08
Anchor link
Dag Lord Gaga,

Graag kom ik persoonlijk met jou in contact. Wil je zo vriendelijk zijn om mij een PM te sturen?


Mvg
Kevin Numeric
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/01/2016 20:46:29
Anchor link
Je kan hem ook een PM sturen via zijn profiel ;-).
 

24/05/2021 12:32:43
Anchor link
Ik ben bang dat je je idee nog moet verfijnen, omdat je volgens het schema mensen in principe geen kans geeft om te winnen, je moet op dit moment de beste oplossingen beter bestuderen, weet ook dat je heel serieus over wetgeving
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/05/2021 15:23:55
Anchor link
Edit:
Nuttige reactie na vijf jaar.

Let in het vervolg even op de datum van de laatste reactie.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.