Google Bot

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

16/02/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Het klikt een beetje raar maar, maar weet iemand hoe deze site het doet phphulp.nl als er een bericht gepost wordt, Wordt hij meteen na 1 uur op google gezet.
Bestaat hier een meta script van? Of is het php? Of iets anders?
Ik hoop dat iemand het weet.

Heel erg bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:46:24
 
Frank -

Frank -

16/02/2009 21:55:00
Quote Anchor link
Google komt regelmatig langs omdat er regelmatig wat nieuws op de site staat. Zorg dus regelmatig voor nieuwe content en Google harkt de boel wel bijelkaar.

Goede content en een XML sitemap (kun je zelf aanmaken bij Google) zullen uiteraard ook helpen.
 
Marien xD

Marien xD

16/02/2009 21:56:00
Quote Anchor link
Dat gaat automatisch. Als google doorheeft dat jou inhoudt vaker word geüpdatet dan komt hij ook vaker langs...
 
Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

16/02/2009 21:59:00
Quote Anchor link
Oke bedankt :) Ik ben al iets verder
 
Bilel

bilel

17/02/2009 04:02:00
Quote Anchor link
Je kunt het natuurlijk wel versnellen, door je site hier aan te melden: http://www.google.nl/addurl/?hl=nl&continue=/addurl

Google bot onderneemt eigenlijk een aantal stappen, die automatisch vele sites in de google database opslaat.

1. Google bot gaat naar een site en verzamelt informatie. Deze verwerkt het en stop het in de search engine DB.
2. Uit deze data haalt de bot weer nieuwe links (Redirects, etc..). Deze sites worden ook bezocht.
3. Terug naar stap 1.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/02/2009 09:06:00
Quote Anchor link
Gaat de pagerank dan ook omhoog als je veel de site updatedate houdt?
 
Bilel

bilel

17/02/2009 09:33:00
Quote Anchor link
bij google heb je zover ik weet geen ranks. Maar je site updaten heeft geen effect op google bot aangezien zon bot niet kan ruiken wanneer een site update.
Het beste is gewoon, zo veel mogelijk mond-op-mond reclame. als jou site-link of veel sites staat dan zal zon bot die site ook vaker bezoeken.
 
Winston Smith

Winston Smith

17/02/2009 09:55:00
Quote Anchor link
bilel schreef op 17.02.2009 09:33:
bij google heb je zover ik weet geen ranks. Maar je site updaten heeft geen effect op google bot aangezien zon bot niet kan ruiken wanneer een site update.
Het beste is gewoon, zo veel mogelijk mond-op-mond reclame. als jou site-link of veel sites staat dan zal zon bot die site ook vaker bezoeken.
Ehm....right. Google heeft de pagerank uitgevonden geloof ik. En je site updaten heeft wel degelijk effect op je pagerank.
 
Jelmer -

Jelmer -

17/02/2009 09:57:00
Quote Anchor link
Volgens mij krijgen actievere sites met nieuwe & actuele content wel voorrang op oudere sites, maar het weegt niet zo zwaar als kwaliteit en relevantie.

En uiteraard heeft google wel ranks, de welbekende pagerank. Dat is wat google google maakt, de bestwel goede sortering van de zoekresultaten.
 
Harmen

Harmen

17/02/2009 10:22:00
Quote Anchor link
Je zou ook eens hier moeten kijken: http://www.google.com/webmasters/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.