Google chrome en sessies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Didier mercier

didier mercier

16/12/2010 21:25:33
Quote Anchor link
Hallo,

Weet iemand als er problemen zijn met het werken met sessies en wat Google Chrome ervan maakt.
Mijn site draait zeer goed in IE6 tot 8, alle FF versies, maar in chrome heb ik een probleem met het bewaren van sessies in mijn pagina's.

Door een POST formulier, kunnen de klanten kiezen tussen twee opties tijdens de inschrijving. Ik bewaar de gekozen optie in een $_SESSION tot dat ik het niet meer nodig heb.
In alle browsers, geen problemen, maar in Chrome als de pagina weer opgeladen wordt ben ik de sessies kwijt.

als iemand mijn kan helpen?

dank u
didier
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:05:47
 
Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 22:58:47
Quote Anchor link
heb je ook wat relevante code? ik heb nooit problemen met inlog sessies in chrome ..
 
Kris Peeters

Kris Peeters

17/12/2010 14:13:32
Quote Anchor link
Ja, vreemd. Tenzij er iets mis is met de cookies instellingen zou ik niet weten wat Chrome fout zou kunnen doen dat ff niet fout doet, in dit geval.
 
Didier mercier

didier mercier

17/12/2010 14:19:14
Quote Anchor link
Hallo,
er is idd iets vreemd aan het gebeuren.
Ik heb ondertussen local getest en daar geen problemen. Het zal dus niet aan mijn script liggen (te lang op te posten hier trouwens)..
Ik heb gebeld met mijn server-provider gezien local ok en online niet ok. Maar die verklaren dat er toch ergens problemen zijn met chrome voor sommige website (pc-banking bvb).
Ondertussen heb ik een alert geplaatst om IE, FF of Safari te gebruiken.
Ik zoek verder en hoop op nog meer 'hints' of 'tips'

alvast bedankt
didier
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.