Google Drive API zonder service account / storage upgrade (PHP)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

27/01/2018 16:35:42
Quote Anchor link
Hallo,

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de Google Drive API?

Mijn situatie is als volgt:
Ik heb een PHP script die één keer per dag van een X aantal bestanden een backup maakt naar Google Drive.
Nu worden (met de Google Drive API) de bestanden standaard geplaatst op een Service account, en worden deze (met permissions) gedeeld met een eigen opgegeven e-mailadres.

Het probleem waar ik nu mee zit:
De hoeveelheid opslagruimte van het standaard service account (15 GB) is te weinig. Deze moet worden geupgrade.
Nu lijkt het alleen niet mogelijk om bij Google in te loggen met het service account, of van het Service account de opslagruimte op een andere manier te upgraden.
Ook lijkt het niet mogelijk om de bestanden daadwerkelijk op een ander (normaal) account te plaatsen.


Ik krijg het dus niet voor elkaar om meer dan 15 GB aan data via de Google Drive API op te kunnen slaan.
Is er iemand met ervaring hiermee, die mij een duwtje in de goede richting kan sturen :-)?

Ik hoor het graag!

Tom
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.