Google uitlezen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »
Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 13:16:00
Quote Anchor link
Hey,
Ik ben bezig met een script om google sponsored ads uit te lezen.
Heb het werkend .. helemaal perfect.. krijg de posities en alles..

alleen dit moet ik gaan doen voor meerdere mensen ( meerdere websites ) en meerdere zoekwoorden.

Ik loop tegen het probleem aan dat als ik alle gegevens in 1 keer wil ophalen .. word het enorm traag natuurlijk, en het wil voorkomen dat google mijn IP gaat blokeren waardoor het script niet meer werkt.

Is het mogelijk om zoiets te omzeilen met een handig scriptje o.i.d. ?
of denken jullie van.. hmm voer het in delen uit of wat ?

Ik heb zelf eventueel zitten denken om iets met een proxy stealth server te gaan doen maar volgensmij is dat niet echt handig lol.

Alvast bedankt,
Remco
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco Borst
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 16:43:13
 
Tom K

Tom K

21/02/2009 14:27:00
Quote Anchor link
Waarom wil je ads uitlezen???

Je kunt ze toch gewoon aan je eigen smaak aanpassen
 
Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 14:42:00
Quote Anchor link
Het gaat erom om een heleboel verschillende posities te controleren met gewenste posities.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/02/2009 14:59:00
Quote Anchor link
Ik snap echt totaal niet wat er bedoeld word, laat staan dat ik het nut inzie.
 
Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 15:42:00
Quote Anchor link
laat maar... -.- ... het gaat om optimalisatie van google ads.. maar kzoek het zelf wel uit. je hoeft niet de bedeling te begrijpen.. ik draai een script wat al werkt.. ik vraag alleen of er een mogelijkheid is waardoor ik kan omzeilen dat google mij blocked, dus bijvoorbeeld achter een proxy stealth server ofzo.. of op verschillende tijdstippen het script draaien .. watanook.
 
Tom K

Tom K

21/02/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Waarom zal google jouw blocken?

Google kan volgens mij gewoon zien welke website wat aanvraagt. Ik denk dus niet dat er Zoeits bestaat
 
Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 16:43:00
Quote Anchor link
ok ik zal het proberen uit te leggen:

Google AdWords heeft een massive rekensom om te berekenen op welke positie jij komt te staan met je advertentie.. als je geen nr 1 staat kun je hem optimaliseren zodat dat wel gebeurt.. als je dat als service aan bied wil je dat ook in de gaten kunnen houden op welke positie mensen staan.

en dan heb ik het over een db met klanten, websites gekoppeld aan de klanten, en zoekwoorden gekoppeld aan de klanten.

Elke zoekwoord heeft zijn eigen positie als je hem in typed.

nou heb ik een script geschereven die automatisch van al deze mensen hun zoekwoorden de positie krijg etc.

maar als ik het script een paar keer uit voer ofzow om te testen krijg ik een melding van google dat ik wss spyware heb ofzo dat google probeert aan te vallen.

mijn script dus.. lol.

nou vroeg ik me af of er een manier is om dit tegen te gaan.
 
Tom K

Tom K

21/02/2009 16:49:00
Quote Anchor link
nee, dat denk ik niet, en dat is ook niet eerlijk voor de andere adverteerders. als ik jouw was zal ik het script niet uitvoeren, omdat google veel scripts heeft draaien die dit soort dingen kunnen herkennen. Als ze dit doen, heb je kans dat je AdWords account geblokkeerd wordt.
 
- -

- -

21/02/2009 16:51:00
Quote Anchor link
Je kan een proxy zoals AnonaSurf.com gebruiken, nadeel is dat dit heel traag is. Als jij dit als professionele dienst gaat aanbieden, en je hebt hier een budget, dan zou je via een hostingbedrijf losse IP-adressen kunnen kopen. Ik kan bijvoorbeeld bij mijn hostingbedrijf voor € 12,00 per jaar (dacht ik) een eigen IP-adres kopen. Dan zul je zelf iets moeten bouwen dat je uitgaande connecties via dat IP-adres kan starten, en kan je het verkeer op die manier verdelen.
 
Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 16:51:00
Quote Anchor link
Het heeft niks met mijn google ad acount te maken, en ik haal de info op uit een adtest omgeving waar geen andere advertenties / posities worden aangetast.

het is alleen wel lastig,

ik zat zelf te denken om maar een x aantal klanten per keer te doen ofzow.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.