Google uitlezen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Medior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little C# or JavaScript. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you.” You enjoy doing this Writing PHP code, but can also find your way in

Bekijk vacature »

Ervaren C#/Azure developer werkt mee aan backend p

Voor een innovatieve bouwonderneming die al meer dan 113 jaar bestaat, zijn wij op zoek naar ervaren .Net/C#/Azure developers. Het bedrijf bouwt een (pre-fab) huizenfabriek die 4000 woningen per jaar kan produceren. Deze woningen worden dan modulair op de bouwplaats in elkaar gezet en worden met duurzame (recyclebare) materialen gemaakt en geplaatst. Dit zonder PFAS en zeer weinig NOX. Als .Net developer maak je deel uit van een multidisciplinair team met andere .net developers, BI consultant, systeem- en applicatiebeheerders. Je gaat meebouwen aan de middleware-laag waar 30+ applicaties (waaronder erp systemen) gekoppeld kunnen worden. Deze integraties komen samen op het

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

Systeem- en netwerkbeheerder

NSCR zoekt een systeem- netwerkbeheerder (24 tot 40 uur per week) Ben jij op zoek naar een baan in een levendig instituut waarin je de steun en toeverlaat bent van onderzoekers en andere gebruikers op het vlak van systeem en netwerkbeheer? Dan maken we graag kennis met jou. Wie zijn wij? Het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving (NSCR) is een nationaal onderzoeksinstituut dat zich toelegt op fundamenteel wetenschappelijk onderzoek op het gebied van criminaliteit en rechtshandhaving. Het maakt deel uit van de institutenorganisatie (NWO-I) van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO). Het NSCR is in Amsterdam gevestigd in een

Bekijk vacature »

Skilled Support Engineer

Vacature: Skilled Support Engineer Locatie: Eindhoven Fulltime (40 uur) Salarisindicatie: marktconform (afhankelijk van kennis en ervaring) Per direct zijn wij binnen COM4 automatisering vanwege uitbreiding van onze dienstverlening op zoek naar een (Skilled) support engineer. Je werkplek Wij zijn een all-round partner voor ICT-dienstverlening voor MKB, met een klantgrootte van 25 tot 500 werkplekken. Met onze Managed IT Services bieden wij ondersteuning en zijn wij sparringspartner voor iedere organisatie, of er nu een eigen IT afdeling is of juist geen. Uw ICT is onze zorg, daar staan we voor en maken we ons hard voor richting onze klanten! De afdeling

Bekijk vacature »

Klassieke Oracle ontwikkelaar die Apex wil gaan on

Bedrijfsomschrijving Dagelijks worden in in de zorg enorme aantallen data geproduceerd. Van medicijngebruik van patiënten tot aan loonkosten van personeel. Deze data bevat een schat aan informatie die pas zichtbaar wordt als ze op de juiste manier worden verzameld, opgeslagen, beheerd, bewerkt en vergeleken. Hiermee helpen zij medische instellingen om hun informatiepositie te verbeteren. Kijk bijvoorbeeld op het gebied van kwaliteit, bedrijfsvoering en marktpositie. Functieomschrijving Mijn klant heeft de huidige Oracle applicaties volledig binnen Forms reports en designer draaien. De bedoeling is dat al deze applicaties omgezet worden naar Apex applicaties in de toekomst. Daarom is mijn klant ter uitbreiding

Bekijk vacature »

Dynamics CRM / Developer

Bedrijfsomschrijving Als onderdeel van een grote IT-dienstverlener is deze organisatie ontstaan en is nu gegroeid tot organisatie van bijna 30 man groot. Iedereen binnen deze organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren, onderhouden van bedrijfskritische applicaties. In tegenstelling tot de moederorganisatie, werken de medewerkers bij deze organisatie gemiddeld drie dagen in de week gewoon op het eigen kantoor in Utrecht. Mede hierdoor heerst er een erg informele sfeer waardoor jij je binnen no-time thuis voelt! De organisatie staat op het punt om een heel nieuw team met specialiteit Dynamics CRM op te tuigen. Nee, je hoeft zeker nog geen

Bekijk vacature »

Database Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een gerenommeerde HR Cloud Solutions provider met miljoenen gebruikers. Hun platformen helpen klanten om Human Capital Management (HCM) ambities waar te maken en bieden payroll oplossingen voor de verloning van ongeveer 25% van alle Nederlandse werknemers. Als Database Developer kom je te werken binnen het Integratie API team. Binnen het domein is een Database opgezet volgens het EAV model, echter is het lastig om hier data uit te halen. Het doel van het team is dan ook, om efficiënt data uit de Database te halen en dit zo begrijpelijk mogelijk te presenteren aan de andere team.

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom je te werken bij een internationaal gerenommeerd onderzoeksinstituut. Dagelijks is dit instituut verantwoordelijk voor de juiste samenwerking, toegankelijkheid en communicatie voor circa 9000 interne gebruikers. In een team van elf ontwikkelaars ben je als Senior Java Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van functionele ontwerpen naar technische oplossingen. Deze projecten bestaan o.a. projecten zoals het implementeren van Elastic Search en het koppelen van CMS. Ook fungeer je als vraagbaak voor je collega’s op het gebied van backend softwareontwikkeling. Daarnaast denk je graag mee op het gebied van architectuur qua mogelijke oplossingen en innovatie. Momenteel zijn

Bekijk vacature »

Lead Software Developer Sorteer platform (NL)

Lead Software Developer Sorteer platform (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Technisch Lead impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door technisch sturing te geven aan het team en ontwikkeling van onze Cloud IT-platformen en Open Source software-oplossingen gebouwd in C#. Dit vraagt om een rolmodel en tech leiderschap". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Lead Software Developer ben je de tech lead van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere Developers en Solution Consultants. Je zult verantwoordelijk worden voor het technisch richting geven aan een of meerdere

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Senior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become Senior C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you You enjoy doing this Working with various types

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony Vue.js

Bedrijfsomschrijving Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Lelystad en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van diverse communicatiemiddelen aan de consumentenmarkt. Hierin staan innovatie, optimale klantbeleving en een passie voor technologie centraal. Ruim 100 medewerkers staan dagelijks klaar om te zorgen voor een optimale klantbeleving en optimalisatie van het aanbod. Om diverse businessprocessen binnen de organisatie vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling van essentieel belang. Binnen de organisatie zijn drie scrumteams dagelijks bezig met het beheer en de doorontwikkeling van het applicatielandschap. Zij werken aan verschillende projecten om de beleving van

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas!

Bekijk vacature »

FrontEnd Developer NodeJS

Vanwege succes en ter uitbreiding zijn wij namens onze klant op zoek naar een Front-End Developer NodeJS die zich bezig zal houden met het schaalbaar maken en houden van diverse innovatieve, IT-gedreven oplossingen. Naast het bouwen aan de verschillende applicaties zorgt de Front-End Developer NodeJS ook een stuk voor de architectuur en overige. Client Details Key-Account van Michael Page Bekend A-merk in Europa Description Werken bij onze klant zorgt ervoor dat je als Front-End Developer nieuwe applicaties zult bouwen, meedenkt over de architectuur, performance en informatie analyse. Je werkt aan code kwaliteit, schaalbaarheid van de applicaties en consumenten oplossingen. Ook

Bekijk vacature »

Front-End Developer Design System

Samen met andere developers en designers bij Coolblue maak jij onze webshop elke dag een beetje beter om zo onze klanten blij te maken. Wat doe je als Front-End Developer Design System bij Coolblue? Bij Coolblue speelt het Design System team een belangrijke rol in het garanderen van de beste klantreis. Het team werkt samen met Designers en Developers om een ​​verzameling tried and true bouwstenen, patronen en richtlijnen op te bouwen. Je werkt aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop en bent ervan overtuigd dat mooi design voor iedereen toegankelijk moet zijn. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve

Bekijk vacature »
Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 13:16:00
Quote Anchor link
Hey,
Ik ben bezig met een script om google sponsored ads uit te lezen.
Heb het werkend .. helemaal perfect.. krijg de posities en alles..

alleen dit moet ik gaan doen voor meerdere mensen ( meerdere websites ) en meerdere zoekwoorden.

Ik loop tegen het probleem aan dat als ik alle gegevens in 1 keer wil ophalen .. word het enorm traag natuurlijk, en het wil voorkomen dat google mijn IP gaat blokeren waardoor het script niet meer werkt.

Is het mogelijk om zoiets te omzeilen met een handig scriptje o.i.d. ?
of denken jullie van.. hmm voer het in delen uit of wat ?

Ik heb zelf eventueel zitten denken om iets met een proxy stealth server te gaan doen maar volgensmij is dat niet echt handig lol.

Alvast bedankt,
Remco
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco Borst

PHP hulp

PHP hulp

16/04/2021 04:49:28

Tom K

Tom K

21/02/2009 14:27:00
Quote Anchor link
Waarom wil je ads uitlezen???

Je kunt ze toch gewoon aan je eigen smaak aanpassen

Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 14:42:00
Quote Anchor link
Het gaat erom om een heleboel verschillende posities te controleren met gewenste posities.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/02/2009 14:59:00
Quote Anchor link
Ik snap echt totaal niet wat er bedoeld word, laat staan dat ik het nut inzie.

Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 15:42:00
Quote Anchor link
laat maar... -.- ... het gaat om optimalisatie van google ads.. maar kzoek het zelf wel uit. je hoeft niet de bedeling te begrijpen.. ik draai een script wat al werkt.. ik vraag alleen of er een mogelijkheid is waardoor ik kan omzeilen dat google mij blocked, dus bijvoorbeeld achter een proxy stealth server ofzo.. of op verschillende tijdstippen het script draaien .. watanook.

Tom K

Tom K

21/02/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Waarom zal google jouw blocken?

Google kan volgens mij gewoon zien welke website wat aanvraagt. Ik denk dus niet dat er Zoeits bestaat

Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 16:43:00
Quote Anchor link
ok ik zal het proberen uit te leggen:

Google AdWords heeft een massive rekensom om te berekenen op welke positie jij komt te staan met je advertentie.. als je geen nr 1 staat kun je hem optimaliseren zodat dat wel gebeurt.. als je dat als service aan bied wil je dat ook in de gaten kunnen houden op welke positie mensen staan.

en dan heb ik het over een db met klanten, websites gekoppeld aan de klanten, en zoekwoorden gekoppeld aan de klanten.

Elke zoekwoord heeft zijn eigen positie als je hem in typed.

nou heb ik een script geschereven die automatisch van al deze mensen hun zoekwoorden de positie krijg etc.

maar als ik het script een paar keer uit voer ofzow om te testen krijg ik een melding van google dat ik wss spyware heb ofzo dat google probeert aan te vallen.

mijn script dus.. lol.

nou vroeg ik me af of er een manier is om dit tegen te gaan.

Tom K

Tom K

21/02/2009 16:49:00
Quote Anchor link
nee, dat denk ik niet, en dat is ook niet eerlijk voor de andere adverteerders. als ik jouw was zal ik het script niet uitvoeren, omdat google veel scripts heeft draaien die dit soort dingen kunnen herkennen. Als ze dit doen, heb je kans dat je AdWords account geblokkeerd wordt.

- -

- -

21/02/2009 16:51:00
Quote Anchor link
Je kan een proxy zoals AnonaSurf.com gebruiken, nadeel is dat dit heel traag is. Als jij dit als professionele dienst gaat aanbieden, en je hebt hier een budget, dan zou je via een hostingbedrijf losse IP-adressen kunnen kopen. Ik kan bijvoorbeeld bij mijn hostingbedrijf voor € 12,00 per jaar (dacht ik) een eigen IP-adres kopen. Dan zul je zelf iets moeten bouwen dat je uitgaande connecties via dat IP-adres kan starten, en kan je het verkeer op die manier verdelen.

Remco Borst

Remco Borst

21/02/2009 16:51:00
Quote Anchor link
Het heeft niks met mijn google ad acount te maken, en ik haal de info op uit een adtest omgeving waar geen andere advertenties / posities worden aangetast.

het is alleen wel lastig,

ik zat zelf te denken om maar een x aantal klanten per keer te doen ofzow.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.