graag een mening

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Harmen

Harmen

13/03/2006 19:30:00
Quote Anchor link
Nette design, strak uitgewerkt!!
Kleuren zijn verder ook netjes, alles past goed bijelkaar
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 09:25:59
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

13/03/2006 19:43:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.
Vind alleen het forum iets aan de drukke kant. En het is niet in een oogopslag duidelijk waar SET voor staat naar mijn mening
 
Cees St

Cees St

05/04/2006 14:35:00
Quote Anchor link
Mooi systeem, is het een opensource?
Het lijkt wat op Drupal.
Layout is altijd een kwestie van smaak, maar onderwerp en kleurstelling vallen naar mijn idee niet samen.
Een slager heeft blauw, een groenteboer groen, banken veel wit en reissite's vaak een combinatie van wit, geel, oranje en groen. Daar is veel onderzoek naar gedaan en meestal houdt men zich daar dan min of meer aan.
Maar als het zakelijk moet zijn dan heb je de juiste kleuren mijn inziens te pakken.
Succes Cees
 
Dennis S

Dennis S

05/04/2006 14:44:00
Quote Anchor link
Het klopt dat elke branche z'n eigen kleur heeft, maar elk bedrijf heeft ook zijn eigen kleuren, en niet alle banken gebruiken wit (zie bv abn amro -> groen en rabobank -> oranje).

En voor alle duidelijkheid het is geen reissite maar een discussiepunt over het onderwerp Duurzame Ontwikkeling (Sustainable Development), daarbij staat dan centraal dat de studenten van de opleiding milieutechnologie zo duurzaam mogelijk resort opbouwen op Roatan (Honduras).
 
Crispijn -

Crispijn -

08/04/2006 18:30:00
Quote Anchor link
Hey, ik heb je site ook even bekeken en ik ben het eens met de vorige posters. Kleur e.d. zijn een kwesite van smaak. Het menu zou ik wel aanpassen. (cursort moet handje worden, dat valt beter op)

forum valt uit de toon bij de rest van het strakke ontwerp.

Zelf ben ik ook altijd wel van een menu aan de linker/rechter kant. Dit is wat meer in het midden van het scherm en is valt meer op. Ik moest even kijken waar je dat menu had geplaatst :)

Ook heb ik naar je gallery gekeken. Bar irritant dat je een aplicatie gebruikt. Ik heb met Taakbeheer de boel moeten afsluiten omadt ik geen zin had om te zoeken toen ik niet direct een sluitknop vond... Misschien hebben meer bezoekers dat straks.

Maak een duidelijk introtje. Dat nieuws is ook leuk maar minder belangrijk dan 't boeien van je bezoekers.

Maak de hoofdmenu items ook eens linkbaar. Gewoon naar een pagina waar elk submenulinkje uitgelegd wordt. Dit is handiger. Bezoekers kunnen snel rond snuffelen naar wat ze belangrijk vinden en/of zoeken.

Net zoals: Evenementen > kalender. Je hebt daar 1 submenu. Kan je die dan niet weghalen en "Evenementen" linkbaar maken?

Verder.............. Klopt het dat de foto van de zee en zondondergang een schuine horizon heeft? Valt er op met zo'n smal plaatje :)

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt!

Veel succes ermee!
 
ArendJan

ArendJan

08/04/2006 20:40:00
Quote Anchor link
Niet mijn styl maar toch niet slecht!
 
Frans

Frans

17/04/2006 19:52:00
Quote Anchor link
Er wordt helaas geen server gebruikt met 99,9% uptime want nu kan ik niets zien, er zijn tegenwoordig externe mogelijkheden voor 1 euro in de maand 700 mb ruimte en 10 Gb bandbreedte per maand, denk er eens over.
 
Dennis S

Dennis S

21/04/2006 00:58:00
Quote Anchor link
Vanaf vandaag hebben wij een webcam aangesloten op de website (was ook een heel gedoe in netware), deze is het beste te bekijken tussen 09:00 en 21:00 uur.

Ik geef deze nu weer via een java applicatie, ik hoor graag jullie mening hoe deze werkt, of dat ik het beter via flash of javascript kan doen.

gr rednl

link: DE WEBCAM
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis S
 
PHP erik

PHP erik

21/04/2006 01:00:00
Quote Anchor link
Headers veranderen? Ik krijg een download van een PHP file.
 
Dennis S

Dennis S

21/04/2006 01:06:00
Quote Anchor link
da's vreemd, als ik op de link druk dan krijg ik gewoon de pagina voor me, maar dat kan ook aan netware liggen. Omdat netware zeer slecht is als webserver (de positieve punten van netware zijn de bestands en printer server ondersteuning).

Op het moment zijn we bezig om alle servers binnen de HAS (netware en windows 2000 server) om te zetten naar een linux variant van novell (novell enterprise linux).

Je kan ook de webcam bekijken via http://set.hasdb.nl en dan kiezen voor media -> De maquette live.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis S
 
Mark D

Mark D

21/04/2006 16:24:00
Quote Anchor link
@rednl

Toen ik ff op je site keek en bij de webcam de pagina vernieuwde kreeg ik dit:

Fatal error: out of dynamic memory in yy_create_buffer() in Unknown on line 0

Ik weer vernieuwen en toen dee alles het weer
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

21/04/2006 16:40:00
Quote Anchor link
Ik zou net zeggen, zie hier mijn mening:

Fatal error: out of dynamic memory in yy_create_buffer() in Unknown on line 0
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.