Graag jullie opmerkingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »
Tim

Tim

19/10/2008 18:24:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik wil graag jullie mening over een nieuwe site die ik gemaakt heb:
http://www.siris.nl, hij is nog niet helemaal af, er staan nogal een paar pagina's uit.

Gr Tim
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:59:18
 
Loran DP

Loran DP

19/10/2008 18:48:00
 
Tim

Tim

19/10/2008 18:50:00
Quote Anchor link
ow, eentje vergeten.... opgelost bedankt!
 
Loran DP

Loran DP

19/10/2008 18:56:00
Quote Anchor link
Alleen een nadeel, door al die grote plaatjes duurt het laden land..
Zorg dat de plaatjes kleiner zijn.
 
Jelmer -

Jelmer -

19/10/2008 20:21:00
Quote Anchor link
Ik zou het wel prettig vinden als je een soort van feedback geeft wanneer ik met mijn muis over een link ga. Momenteel krijg ik alleen een handje als cursor, maar dat maakt nog niet direct duidelijk op welke link ik nu kan klikken. Een verandering van kleur, of van achtergrond, of een lijntje eronder wanneer ik met mijn muis erover ga lijkt mij prettig :)

Hmm, het is ook niet meteen duidelijk dat je koppen, de vet-gedrukte stukjes tekst blijkbaar, koppen zijn en dat ze klikbaar zijn. Een verschil in kleur (links zijn voor een reden automatisch blauw) zou beter zijn. Extremer voorbeeld: het "lees verder" linkje bij de artikelen. Die is exact hetzelfde als normale tekst.

En om de bruikbaarheid nog iets te verhogen, maak het logo linksboven klikbaar en laat het verwijzen naar de beginpagina. Heel veel sites doen dat, en daarom zijn mensen eraan gewend. Dat zou je ook kunnen doen voor de kop rechts van je logo, "nieuws" of "sport". Als je die laat verwijzen naar de beginpagina van die sectie, hoeven mensen niet te zoeken naar het relatief kleine en (dankzij het gebrek van duidelijke kleurtjes voor links) onopvallende 'terug' linkje. En zo ook het kopje "het laatste sportnieuws" op de voorpagina van de nieuws-sectie. Als je die laat verwijzen naar dezelfde pagina als het linkje eronder, "meer sport-nieuws", is het ook weer wat opvallender en prettiger. Idem voor agenda op die pagina.

Last, but not least: Op welke pagina bevind ik mij? In het hoofdmenu links zou je kunnen aangeven welke link als het ware "actief" is, zodat ik mij beter kan oriënteren.

En mocht je nog tijd over hebben: mod_rewrite maakt je site net even af.
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

19/10/2008 21:00:00
Quote Anchor link
Wat jelmer zegt klopt. Maar behalve dat ziet het er goed uit. een 8/10. Verder kun je trouwens qua usability ook overwegen rubrieken (sport enz enz. ) een eigen stijl mee te geven. Hierdoor oogt het nog wat vriendelijker. Maar behalve dat is het wel klasse hoor ;)
 
Tim

Tim

31/01/2009 23:29:00
Quote Anchor link
Hej allemaal,

We zijn een aantal maanden verder... ik heb geprobeerd met jullie opmerkingen de site bij te schaven.

Maar ik ben altijd opzoek naar nieuwe verbeteringen; dus graag jullie opmerkingen. http://www.siris.nl

Groeten,
Tim
 
- -

- -

01/02/2009 00:01:00
Quote Anchor link
Ik zie een aantal verbeteringen maar het menu en de links zijn nog niet erg veranderd als ik het zo zie ;)

en verder staat het kopje "Inge van Moorsel jeugdprinses van Asten"
bij mij een heel stuk naar beneden, waardoor er dus een witte ruimte ontstaat...

verder nette site hoor!
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2009 00:10:00
Quote Anchor link
Leuk logo maar verder een beetje saai, probeer wat effecten uit ipv effen kleuren.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

01/02/2009 13:13:00
Quote Anchor link
Inderdaad. vrij belangrijk om een hover een ander uiterlijk te geven. dus een andere kleur oid.
het lettertype van de kop bovenin vind ik niet erg mooi. ik denk dat het leuker is om dit het zelfde lettertype te geven als het lettertype in het logo
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.