Gratis Bug & Issue Tracker!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

BugTrackApp com

BugTrackApp com

18/06/2015 09:21:30
Quote Anchor link
Zojuist is de Beta versie van BugTrackApp.com de lucht in gegaan.

Ik hoop dat jullie als programmeurs er wat aan hebben!
Bugs en Features kun je melden via de Feedback knop op de website.
Gewijzigd op 19/06/2015 11:34:02 door BugTrackApp com
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:15:55
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2015 09:34:27
Quote Anchor link
Graag zie ik het liefst hier ook een discussie ontstaan in plaats van dat je alleen naar de Feedbackknop verwijst.

Mijn eerst indruk:
Er mist een demo-site of een mooie demonstratie-video die uitlegt wat het allemaal kan.
 
BugTrackApp com

BugTrackApp com

18/06/2015 09:39:35
Quote Anchor link
Bedankt voor je Feedback. Een video is geen slecht idee inderdaad. Bedankt voor de tip!
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

18/06/2015 09:50:55
Quote Anchor link
Mijn 2 centen:

Ik mis een "About us" met bedrijfsinformatie. Je geeft bug tracking en feature requests van klanten/gebruikers liever niet uit handen aan een onbekende partij die ergens in de cloud zweeft.

>> Ik hoop dat jullie als programmeurs er wat aan hebben!

Wij hebben meer dan voldoende aan GitHub. Wat dat betreft mis ik ook de integratie met de code: je wilt het verband zien tussen een bug en de oplossing van die bug, direct bij de betreffende code, commits en pull requests.

Wel lijkt het me een prima tool als je gebruikers hebt die je niet wilt confronteren met developertools zoals git. Maar dáárvoor mis ik informatie over integratiemogelijkheden. Je wilt dan namelijk bug reports kunnen inbouwen in een app of webapp.

Mooi begin, nu de rest nog.
 

19/06/2015 09:31:46
Quote Anchor link
Waarom een feedback button ipv je eigen systeem te gebruiken om bugs aan te melden.

Verder, wie heb je als developers? En heb je eventueel nog mensen nodig? Lijkt me wel een leuk project.
 
BugTrackApp com

BugTrackApp com

19/06/2015 09:34:46
Quote Anchor link
Het systeem is nog in ontwikkeling, is dan niet handig om het systeem voor eigen bugs te gebruiken.

Het is een project waar ik zelf aan werk, zoek nog geen hulp ;) Bedankt voor je aanbod.
 

19/06/2015 09:40:10
Quote Anchor link
De reden waarom ik het aandroeg is omdat andere trackers zoals Mantis dit ook doen.
Bugs inschieten in een bugtracker die je zelf hebt gemaakt lijkt mij redelijk normaal.

https://www.mantisbt.org/bugs/my_view_page.php

En jammer dat ik niet mee zou kunnen helpen
 
Johan de wit

johan de wit

20/06/2015 04:54:45
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 19/06/2015 09:40:10:
De reden waarom ik het aandroeg is omdat andere trackers zoals Mantis dit ook doen.
Bugs inschieten in een bugtracker die je zelf hebt gemaakt lijkt mij redelijk normaal.

https://www.mantisbt.org/bugs/my_view_page.php

En jammer dat ik niet mee zou kunnen helpen


Twee koppen is beter dan èèn kop want jij kan weer iets zien wat hij over zijn hoofd ziet en ook andersom natuurlijk.
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

20/06/2015 17:32:23
Quote Anchor link
Website ligt er helaas uit atm...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.