Gridpak grid systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Casper B

Casper B

23/08/2012 21:18:37
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een vernieuwde website voor mijzelf. Hierbij wil ik gebruik maken van een grid systeem.
Ik heb op internet gezocht en kwam bij een responsive grid systeem: www.gridpak.com/

Heb met de generator een grid ontwikkeld voor verschillende schermen en in HTML gezet.
Ik loop nu tegen een bepaald probleem aan alleen.
Ik wil een 3 kolommen website. Hierbij is de linker kolom een sidebar en de andere 2 voor mijn thumbs.

Wat er nu gebeurd is, wanneer de content van de sidebar ophoud, dat de thumbs, onder de sidebar komen te staan. Wat ik niet wil.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar ik blijf ermee vast zitten.

Heeft iemand enige ervaring met gridpak? of is er een beter gridsysteem?

Thnkx
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:05:05
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 21:26:37
Quote Anchor link
Dynamic drive heb ik in het verleden wel eens gebruikt om een layout op te zetten.

Layout gala vind ik wat strakker, en gebruik ik nu wel vaker.
 
Casper B

Casper B

23/08/2012 21:29:58
Quote Anchor link
Oke. Ik wil het liefst die gridpak blijven gebruiken, alleen het probleem begrijp ik gewoon niet.
Tevens dacht ik aan andere alternatieve als 960grid en goldengridsystem....

Ik vraag me af wat voor grid systeem bijv. themeforest voor haar templates gebruikt en van premiumpixels.com bijv.? Iemand enig idee?
Gewijzigd op 23/08/2012 21:38:09 door Casper B
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

23/08/2012 22:02:32
Quote Anchor link
Heb je een voorbeeld?

Kijk in de broncode van de sites; mogelijk dat je daar wat uit kunt afleiden.
 
Casper B

Casper B

23/08/2012 22:08:30
Quote Anchor link
@obelix en idefix

www.design-style.nl/beta

Ik heb alles al geprobeerd, door middel van firebug etc. maar kom er niet achter. Wellicht dat jij er achter komt.
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 22:29:58
Quote Anchor link
Je zou een quick and dirty fix kunnen doen, door aan de linker kolom een min-heigth style toe te voegen en dan de waarde zo groot zetten dat hij past ?

Ik schat dat er ergens een 'clear: both' staat, die je niet wil hebben ?
 
Casper B

Casper B

23/08/2012 22:36:23
Quote Anchor link
Ja oke, maar ik wil juist een lekkere flexibele site hebben, die zich aanpast aan de content. Kun je zeggen welke clear both er niet in mag staan?

Dankjewel alvast voor de moeite!
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 22:49:34
Quote Anchor link
Ik zou in chrome rechts klikken in dan 'Element inspecteren' kiezen.
Je krijgt dan rechts de styles, en die kun je dan middels een vinkje aan of uit zetten.
Kan heel snel, zonder je code kapot te maken.
 
Casper B

Casper B

23/08/2012 22:51:38
Quote Anchor link
Oke, snap ik, maar hoe zie ik dan dat ik geen clear both wil hebben? :)
 
Eddy E

Eddy E

24/08/2012 09:39:28
Quote Anchor link
Door de clear: both; die erbij staat even 'uit' te klikken?
 
Kris Peeters

Kris Peeters

24/08/2012 09:45:44
Quote Anchor link
Casper B op 23/08/2012 21:18:37:
of is er een beter gridsysteem?


Kijk eens naar 978 grid

http://978.gs/

demo: http://978.gs/demo/ (de demo past zich aan aan de breedte van het venster)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.