Grote fout met VPS gemaakt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen Hollander

Koen Hollander

14/03/2013 15:28:17
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben toch lekker bezig geweest, ik heb een Domein Controller op mijn server gezet wat dus flink uit de hand loopt. Mijn VPS is nu onbereikbaar en als ik in SolusVM het netwerk opnieuw wil configureren komt er een melding: Networking could not be reconfigured. Unknown operating system

Wie weet wat te doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:42:17
 
Marvin H

Marvin H

14/03/2013 15:31:09
Quote Anchor link
@Koen, Maak je nooit snapshots voordat je dergelijk grote wijzigingen gaat doorvoeren op een VPS? Kan je niet inloggen via je console op SolusVM en dan je server in veilige modus opstarten?
 
Koen Hollander

Koen Hollander

14/03/2013 15:46:03
Quote Anchor link
Quote:
Maak je nooit snapshots voordat je dergelijk grote wijzigingen gaat doorvoeren op een VPS?
Hoe moet dat dan? :P

Quote:
Kan je niet inloggen via je console op SolusVM en dan je server in veilige modus opstarten?
Heb ik die wel?

En ik probeer het nu even met VNC, kijken of dat lukt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/03/2013 15:49:04
Quote Anchor link
Je kant och een backup maken met SolusVM?
 
Koen Hollander

Koen Hollander

14/03/2013 15:57:00
Quote Anchor link
Zegt dit iets meer? Afbeelding
 
Marvin H

Marvin H

14/03/2013 16:02:21
Quote Anchor link
@Koen: Je kan alleen nog op je VPS komen via VNC/Console... indien dit niet lukt kan je beter contact opnemen met RapidVPS en vragen hoe je op de Console kan komen...

OffTopic: Koen, ik heb het idee dat je zelf niet echt weet waarmee je bezig bent. Waarom installeer je een domeincontroller op een VPS? je heb toch geen bedrijfsnetwerk die allerlei policies moet uitdelen of authenticatie moet doen?
 
Koen Hollander

Koen Hollander

14/03/2013 16:16:30
Quote Anchor link
Marvin, ik weet inderdaad niet waar ik mee bezig ben, daarom doe ik mijn best om dit op te lossen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.