GSM data

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Alex zaanen

alex zaanen

15/08/2011 01:46:49
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik vraag mij af welke gegevens je met php allemaal uit een gsm kan trekken.
Ik wil graag een gsm unique maken bij site bezoek.
IP werkt hier niet voor.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 10:17:16
 
B a s
Beheerder

B a s

15/08/2011 10:47:32
Quote Anchor link
Browser informatie ($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'])? Ook wanneer je met een mobiele telefoon een website bezoekt is dit in combinatie met een IP adres vrijwel uniek.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/08/2011 12:15:39
Quote Anchor link
Bas Kreleger op 15/08/2011 10:47:32:
Ook wanneer je met een mobiele telefoon een website bezoekt is dit in combinatie met een IP adres vrijwel uniek.

Zou het? Ik vraag het me af, voor zover ik weet hebben mobiele telefoons geen vast IP-adres en kan je dus in een IP-range van Tmobile volop iPhones tegenkomen, die allemaal dezelfde data in $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'].

Zoals ik de vraag van de TS lees wil hij lokale gegevens van een telefoon kunnen lezen, gelukkig kan dat niet zomaar.

Ik denk dat de TS cookies moet gebruiken om (instellingen van) bezoekers te onthouden.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/08/2011 12:32:59
Quote Anchor link
Ik denk dat je zoiets zoekt:

http://detectmobilebrowsers.mobi/
 
Alex zaanen

alex zaanen

15/08/2011 19:02:53
Quote Anchor link
Nee het gaat mij hier om.
Ik ben bezig met een voting script en ik wil het ipadres wisselen van mobiele telefoons tegen gaan om het stemmen wat eerlijker te houden.Cookies zijn vrij onbetrouwbaar dus die wil ik eigenlijk niet gebruiken. ik zoek dus een oplossing om die mobiele devices beter vast te leggen.
 
Eric Wagener

Eric Wagener

15/08/2011 19:21:32
Quote Anchor link
Hier is toevallig nog iemand met dit probleem.
 
Alex zaanen

alex zaanen

15/08/2011 19:35:09
Quote Anchor link
Eric,

Dat is niet helemaal waar das niet toevallig nog iemand. Ik ben lid bij beide fora. en vraag gewoon beide fora om raad.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.