Haal personen uit de databasen tussen vandaag en 7 dagen later

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Web Ontwikkelaar PHP, Nijmegen

Contactpersoon Roel Kavelaar rkavelaarATsearch-consult.nl 0243528815 0644949337 Organisatie Jong, gezond en sterk groeiende bedrijf dat webbased multimedia oplossingen bouwt in de omgeving Nijmegen. Het bedrijf bouwt voor klanten o.a. geavanceerde websites, webwinkels, webapplicaties en specifieke webbased software. Het bedrijf ontwikkelt en onderhoudt ook verschillende bekende Nederlandse websites. Op dit moment hebben zij een groeiende en brede klantenkring opgebouwd. Met betrekking tot programmeer-, onderhoud-, ontwerp-werkzaamheden wordt een PHP ontwikkelaar gezocht met kennis van contentmanagementsysteemen en frameworks. Locatie Nijmegen Verantwoordelijkheden (Her)Ontwerpen en (her)ontwikkelen in PHP ten behoeve van websites voor klanten, project klussen, onderhoud en specifieke klantwensen (Her)Ontwerpen en (her)ontwikkelen in PHP, PHP

Bekijk vacature »

Loek Lemmens

Loek Lemmens

18/04/2019 20:47:43
Quote Anchor link
Goede avond,

Ik probeer een query te maken om personen tussen vandaag en 7 later uit de database te halen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
SELECT person WHERE date BETWEEN NOW() and DateAdd(DD,+7,GETDATE() )

Het resultaat blijft echter leeg. Klopt de DateAdd wat ik gedaan heb?
Gewijzigd op 18/04/2019 20:53:34 door Loek Lemmens

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2019 12:21:27

Adoptive Solution

Adoptive Solution

18/04/2019 21:00:34
Quote Anchor link
In geval van twijfel, raadpleeg de handleiding

https://www.w3schools.com/sql/func_mysql_date_add.asp

Toevoeging op 18/04/2019 21:15:03:

Ik heb nog wat uitgeprobeerd in mijn winkeltje om de dagen tussen nu en over 7 dagen te selecteren.

Code (php)
1
SELECT * from shophours WHERE datum BETWEEN NOW() and Date_Add(now(), interval 7 day );

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

18/04/2019 21:29:35
Quote Anchor link
Persoonlijk vind ik dit duidelijker:
Code (php)
1
now () + interval 7 day

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.