Hacker

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bert Bekenaar

Bert Bekenaar

06/02/2011 19:28:33
Anchor link
Hallo,
Ik heb al enkele dagen last van een hacker,
Nu heeft hij mijn msn gehackt+al mijn accounts die eraan gekoppeld waren (versio,etc...)+mijn website , nu eist hij dat binnen 4 dagen mijn site moet beveiligd worden of dat anders mijn pc word platgegooit,
Nu vraag ik mij af weet iemand hoe ik overal waar .php in de url staat kan veranderen in .html?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 11:21:16
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:30:28
Anchor link
Doe dat via een ftp programma. (Naam veranderen bestand.php -> bestand.html) Verder raad ik je aan al je wachtwoorden te veranderen.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:30:41
Anchor link
huh msn is niet heel makkelijk tehacken miss zijn ze je gewoon bang aan het maken en internet site kan wel hangt er van af hoe je beveiliging is
 
Bert Bekenaar

Bert Bekenaar

06/02/2011 19:32:14
Anchor link
@ nick hij heeft mijn msn al gehackt, want ik kan erniet meer op en hij heeft mijn ww veranderd dus kan ik geen wws meer verandere:p
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:33:50
Anchor link
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn
 

06/02/2011 19:34:00
Anchor link
Sowieso kan je contact opnemen met je hoster als je tenminste een fatsoenlijke host hebt (dus geen gratis host).
Msn, tja, volgens mij kan je dat ook aan Microsoft melden.
Maar als je niet op de ftp kan komen, dan kan je ook niks verbeteren.

Heb je meer info over wie of wat?

Owja, en je kunt in principe ook nog naar de politie stappen.

Nick van der heijden op 06/02/2011 19:33:50:
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn

Dat kan je niet zo stellen. Er zijn talloze manieren om te hacken.
XSS is een goede mogelijkheid. Keylogger niet.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:34:52 door
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:34:22
Anchor link
Heeft msn daar geen systeem voor? Recovery questions ofzo?
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:35:56
Anchor link
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2011 19:36:53
Anchor link
Tip 1: gebruik voor alles een verschillend password...
Tip 2: Pas nu onmiddellijk al je passworden aan naar overal een uniek password, desnoods door je hosting laten doen.

Ga verder (samen met je webhosting desnoods) kijken in de log's wat de hacker precies doet, en mail even met zijn provider (abuse@......), stuur dan de logfiles mee.

Zo heb ik iemand een keer gemeld die flink zat te kutten op mijn site (dit was dan ook al jaren geleden). Die provider heeft diegene toen afgesloten omdat er nog meer klachten over gekomen waren.

je kan MSN Live (wat heeft Microsoft er mee te maken ;-) ) een mail sturen. Die kunnen hem het password dan weer resetten.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:38:12 door - Ariën -
 

06/02/2011 19:37:16
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P



Wat een drogreden van hier tot Tokio. Jawel, ze hebben verschillende mogelijkheden.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:43:00
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P


Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:46:53
Anchor link
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P


Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)


Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2011 19:49:11
Anchor link
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)

Totdat de hacker je voordeur 's nachts hackt, en je papiertje even jat ;-)
 

06/02/2011 19:49:52
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:46:53:
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P


Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)


Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig



Nee, jij levert zinnige bijdrages zeg.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:51:19
Anchor link
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 19:53:37
Anchor link
Jezus, wat is correct taalgebruik toch moeilijk.
Veel mensen vergeten wel is dat komma's en punten het lezen een stuk makkelijker maken!
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:54:43
Anchor link
waarom kom je mee praten als je niks nuttig zegt oke dat doe ik ook niet maar wat jy zegt gaat wel tever
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 19:55:27
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:51:19:
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man


Jij hebt daar geen zin in, ik heb geen zin in slechte zinnen.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:57:17
Anchor link
oke laten we gewoon tegen elkaar doen,

want dit schiet ook niet op volgens mij dalijk word ik verbannen ofzo geen zin in

haju
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 20:04:21
Anchor link
Agree.

Tip: Haal al je bestanden van de server af, laat hem blokeren door je hosting, en vraag een nieuwe aan.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 20:07:58
Anchor link
Voor je versio account, stuur al een mail naar [email protected] en leg even uit wat er is gebeurt. Dan kunnen ze er al voor zorgen dat niet heel je site overhoop gehaald word.

@Aar, dat is nogal extreem niet? ;D Kan je wel de politie bellen om te zeggen dat je wachtwoorden gestolen zijn. ;p
Gewijzigd op 06/02/2011 20:08:45 door Jasper DS
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.