Handleidingen website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Aaron

Aaron

18/04/2009 14:43:00
Quote Anchor link
Hallo,

Zouden jullie een reactie op dit design willen geven voor mijn nieuwe handleidingen website? http://www.valid-scripting.nl/design.jpg

Mvg Aaron
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Aaron

PHP hulp

PHP hulp

07/12/2024 12:35:12

Terence Hersbach

Terence Hersbach

18/04/2009 15:12:00
Quote Anchor link
ehm, niet echt een design te noemen. Hoe lang heb je daar over gedaan?

Aaron

Aaron

18/04/2009 15:14:00
Quote Anchor link
Hallo,

Sorry:p Vergeten erbij te zetten. Dit is om te kijken of ik er wat van kan maken. Dit is dus nog echt in de beginperiode. Maar is dit een goed 'design' om mee verder te gaan?

Aaron

- Ricardo -

- Ricardo -

18/04/2009 15:38:00
Quote Anchor link
Ja als je er nog wat uurtjes insteekt zou je met photoshop wel ergens moeten komen :P

Indeling is wel best vind ik :)

Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/04/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar kleurcombi's. Dit is nog eigenlijk niks.

Mitchell

Mitchell

18/04/2009 16:52:00
Quote Anchor link
- Kleuren zijn slecht.
- Weinig content.
- Menu buttons te groot.
- Geen plaatje te bekennen, stock of vector.
- Logo?
- Header, footer?
- Strepen op achtergrond zijn te ver uit elkaar. (persoonlijke mening)

Kortom, afgekeurd. Begin opnieuw. :/

Tip: Begin met een lichtgrijze of witte achtergrond, centreer je layout en maak hem 960 pixels in breedte. Op die manier kan je makkelijk een mooie website maken, doormiddel van grids. :)

Aaron

Aaron

18/04/2009 18:09:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties... Denk dat hier dus niks mee te doen is... Maar dat heb ik nou altijd... Waar haal ik inspiratie vandaan? Als ik zo'n supermooie websites zie denk ik: Hoe bedenkt iemand zoiets?

Heeft iemand tips op welke manier ik inspiratie kan krijgen?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/04/2009 18:12:00
Quote Anchor link
Bekijk eens andere websites? En wat template sites zoals styleshout, freecsstemplates etc...
Daar haal ik ook wel eens inspiratie vandaan.

4FalconAF

4FalconAF

20/04/2009 21:19:00
Quote Anchor link
Kijk is op Smashingmagazine.com, enorm veel inspiratie voor ontwerpers.

Belangrijkste punt, waar bijna iedere beginner over struikelt (including me): gebruik de blending options met mate! Het opleuken van je ontwerp met schaduwtjes, duidelijk zichtbare patterns, borders en nog veel meer moet je niet doen.

Let bij het kiezen van je kleuren erop dat de tekst voldoende contrast moet hebben. Het rood hier is te donker, waardoor de tekst moeilijk leesbaar is.

Bij alle tekst waar je uiteindelijk geen plaatje van maakt (dus html tekst) moet je de blending mode van de tekst op None zetten, in plaats van smooth wat je nu gebruikt. Anders ziet de tekst er zo heel anders uit als je site in html staat.

Een handleidingensite word door gebruikers gebruikt om informatie vanaf te halen. De gebruikers willen dan een effectief ingerichte website. Maak dus een site die niet zo lomp aanvoelt. Dat kun je bereiken door weinig tussenruimte in te bouwen, de knoppen niet zo enorm groot te maken en meer ruimte voor de tekst reserveren.

Het idee om de header in de stijl van een adresbalk te maken vind ik wel leuk. Probeer daarmee verder te gaan, maak de knoppen bijvoorbeeld in de stijl van tabbladen die je ook in je browser vind, evenals het tekstgedeelte.

Hoe je dit wilt gaan opbouwen kun je het best eerst gaan schetsen. Maak veel verschillende indelingen, teken het snel en besteed er weinig tijd aan. Door het zonder al te veel na te denken te maken ben je het meest creatief.

Iltar van der berg

iltar van der berg

21/04/2009 09:40:00
Quote Anchor link
Quote:
Op die manier kan je makkelijk een mooie website maken, doormiddel van grids. :)

Vermeld er dan ook even bij hoe:
http://developer.yahoo.com/yui/grids/

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2009 09:49:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je in de 'header' de adresbalk van Safari? (en dan ook nog eens lelijk uitgerekt..)

Mitchell

Mitchell

21/04/2009 09:58:00
Quote Anchor link
@ Iltar: Liever 960.gs, yui vind ik niet zo heel goed.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell

Aaron

Aaron

23/04/2009 22:06:00
Quote Anchor link
@tommy: Het is de adresbalk van Firefox:p... Buiten dat. Ik vond het wel een leuk idee maar is nog niet uitgewerkt hiermee ga ik dus wel verder... Voor de rest: Bedankt voor de tips allemaal!

Steven Hack

Steven Hack

23/04/2009 23:20:00
Quote Anchor link
Voor inspiratie over site lay-outs: www.csszengarden.com

Verder zou ik denken aan het volgende:

- Voor welke doelgroep is de site
- Waar gaat de site over

Wanneer het een persoonlijke site is stop wat van je eigen interesses erin zodat mensen al meteen aan je lay-out zouden kunnen zien wat voor type je bent.

Verder zou ik de site persoonlijk zo rustig mogelijk houden, dus geen drukte (teveel knoppen, veel kleuren etc).

Hopelijk helpt dit je een beetje op weg.

Ruliezz

ruliezz

24/04/2009 00:47:00
Quote Anchor link
Echt design werk... tjah dat is best lastig. Je zou het kunnen leren door tutorials te gaan volgen en veel "af te kijken" van andere site en/of templates. Kijk bijvoorbeeld naar de details en denk bij alles waarom zo of waarom dat rondje. Het best moeilijk om goed te designen, persoonlijk denk ik: Het is een talent die sommigen mee krijgen bij hun geboorte.

Ik zelf heb geen design talent en besteed mijn design werk uit.
Maar je zou eens kunnen kijken naar een tutorial op internet.

Ik vind in iedergeval wel dat je bezig bent geweest met effectjes en trucjes in photoshop. Ga zo door, pak de puntjes op die hier op het forum wordt gezegd en doe er iets mee en vol een tutorial. Dan kom jij er wel :D

Succes igg je gaat de goede kant op :D

Groetjes

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.