Hattrick-website beveiligen + verder afmaken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mike vd Veer

Mike vd Veer

24/04/2008 13:30:00
Quote Anchor link
(Bedrijfs)naam: Hattrick Largest Cup
Werkzaamheden:
Het beveiligen van alle webpagina's. Daarnaast aanvulling op de pagina's die nog niet af zijn en nog enkele nieuwe pagina's toevoegen aan de site.

Dienstverband: Freelance
Locatie van werkzaamheden: Thuis
Vereiste kennis: PHP, MySQL
Kennis van PostgreSQL, Linux, Windows, Javascript is handig!
Indicatie van een beloning: Link/banner op sponsor/partnerpagina en evt. nog klein bedrag

Wie zijn wij van Hattrick Largest Cup?

Nou, de Hattrick Largest Cup is een friendly-cup georganiseerd door 2 mensen. Deze friendly cup wordt gespeeld op het voetbal managementspel "Hattrick" (www.hattrick.org). Wij willen onze deelnemers goed kunnen bereiken door een professionele internetpagina waar mensen informatie kunnen verkrijgen en eventueel vragen aan ons kunnen stellen.

Wat moet er allemaal op de site komen te staan; kortom, wat moet ik doen als ik inga op deze vacature?

Het beveiligen van onze pagina's, het aanvullen daarvan en nieuwe pagina's voor de site maken. Als u op deze vacature ingaat, zal ik u daar over mailen.

- Gaat het veel tijd kosten?

Niet zo heel erg veel. Er is al een basis gelegd voor de site, en het grootste gedeelte is (grootste deel onbeveiligd) klaar.

- Waarom krijg ik er geen geld voor?

Wij steken vele uren in de site en het organiseren van de cup. Als we dan ook nog overal geld aan gaan betalen wordt dat teveel voor ons, ookal omdat we het in onze vrije tijd organiseren. Het wordt niet voor commerciële doeleinden gebruikt. Wel zal er op de sponsor/partnerpagina een link/banner/stukje over u of een bedrijf naar keuze waar u bij betrokken bent komen.

- Contact opnemen

Contact neemt u op door hierop te reageren of door me te pm''en.

- Wanneer kan ik aan de slag?

Zodra ik u een mail heb gestuurd met alle informatie die u nodig heeft om aan de slag te kunnen gaan.

- Wanneer moet alles af zijn?

Het liefst zo snel mogelijk. Maar ik zou de deadline willen stellen op 2 weken, dus ongeveer rond 7-10 mei.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:33:24
 
Crispijn -

Crispijn -

24/04/2008 13:43:00
Quote Anchor link
Als het grootste gedeelte er al staat... waarom maak je het niet zelf af?

Ik denk dat dit systeem dan nooit beveiligd zal worden. Ten eerste moet het voor niets gedaan worden, ten tweede is het een super snelle deadline... je moet maar net niks te doen hebben...

Veel succes...

PS. Je zegt dat het grootste gedeelte klaar is maar wat voor pagina's moeten er nog toegevoegd worden en aan wat voor beveiliging denk je? Dit is wel heel erg minimaal allemaal...
 
Frank -

Frank -

24/04/2008 13:46:00
Quote Anchor link
Niet lullig bedoelt, maar wanneer je nú nog met beveiliging aan de slag moet, is er een grote kans dat je vrijwel alles opnieuw moet gaan bouwen...

Over hoeveel pagina's, hoeveel classes, hoeveel functies en hoeveel regels code hebben we het?

Ps. Beveiliging begint al bij het ontwerp, dus voordat je ook maar 1 regel code hebt ingeklopt.
 
Mike vd Veer

Mike vd Veer

24/04/2008 13:50:00
Quote Anchor link
Ik schat hoogstens 20 pagina's.
 
Mike vd Veer

Mike vd Veer

24/04/2008 13:52:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 24.04.2008 13:46:
Niet lullig bedoelt, maar wanneer je nú nog met beveiliging aan de slag moet, is er een grote kans dat je vrijwel alles opnieuw moet gaan bouwen...

Over hoeveel pagina's, hoeveel classes, hoeveel functies en hoeveel regels code hebben we het?

Ps. Beveiliging begint al bij het ontwerp, dus voordat je ook maar 1 regel code hebt ingeklopt.

Ja ik heb ook van verschillende dingen wat van andere code's erin geplakt, maar ik wil zéker zijn dat alles veilig is!
mod-edit::
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het Afbeelding knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mike vd Veer
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.