Header already sent oplossing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4

Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:10:49
Quote Anchor link
Hoe bedoel je ergens is toch output? Het is precies dezelfde code, maar de ene zet ik op mn localhost, en de ander op mn webserver, maar bij localhost geeft hij geen melding van de header en doet hij het gewoon, en bij de webserver geeft hij melding en gaat hij niet verder.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:29:14
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:13:02
Quote Anchor link
Misschien in een include ofzo? De header melding moet toch echt aangeven waar die output precies is.
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:14:31
Quote Anchor link
Ik snap er niets van, want bij de localhost, heb ik alle pagina's van me, PRECIES hetzelfde als op mijn webserver, alleen geeft hij op mijn webserver wel de header error, en op mijn localhost niet, dat werkt alles perfect enzo?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:16:03
Quote Anchor link
Lees die foutmelding eens?
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:17:52
Quote Anchor link
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /webspaces/jevers/extra/makeuser.php:12) in /webspaces/jevers/extra/makeuser.php on line 37
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:18:20
Quote Anchor link
makeuser.php:12

Duidelijk dus, lijn 12.
Gewijzigd op 10/11/2011 12:18:46 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:19:24
Quote Anchor link
Dit is mijn code, terwijl dat er op lijn 12 en 37 niets bijzonders staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
<?php
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);

session_start();

if(isset($_SESSION['ingelogd']))
    {

        if($_SESSION['username'] == 'admin')
        {

            ?>

            
          
            
            <?php
            
            if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
            {

                include 'dbconfig.php';

                $username = $_POST['username'];
                $password = $_POST['password'];

                $query = "INSERT INTO users (user, password)
                          VALUES ('$username', '$password')"
;

                $result = mysql_query($query)
                          or die(mysql_error());
                
                if($result)
                {

                    header("refresh: 3; url=users.php");
                    echo "U heeft onderstaande medewerker toegevoegd! <br />";
                    echo "Gebruikersnaam: <b>" .$username. "</b><br />";
                    echo "Wachtwoord: <b>" .$password."</b> <br />  ";
                    echo "U wordt automatisch doorgestuurd naar het admin-paneel.";
                }
            }

            
            else
            {
            ?>
    

            <form action="makeuser.php" method="post">
                Gebruikersnaam: <input type="text" name="username" /> <br />
                Wachtwoord: <input type="text" name="password" style="margin-left: 21px;" /> <br />
                <input type="submit" name="submit" value="Aanmelden" style="margin-left: 186px;" />
            </form>

            <?php    
            }
            
        }
  
        
        else
        {
            header('refresh: 2; url=home.php');
            echo "U hebt geen rechten voor deze site, u wordt teruggestuurd naar het beginscherm.";
        }
    }

    
    else
    {
        header('refresh: 3; url=login.php');
        echo "U ben niet ingelogd, u wordt doorgestuurd naar de loginpagina.";
    }


?>
Gewijzigd op 10/11/2011 12:21:12 door Jerry php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:20:18
Quote Anchor link
Ik gok op een spatie? Laat die PHP-code gewoon doorlopen, en gebruik even codetags.
Gewijzigd op 10/11/2011 12:20:48 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:23:38
Quote Anchor link
nu geeft hij een error op lijn 15 en 32.. daar staat toch echt niets bijzonders hoor? error:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /webspaces/jevers/extra/makeuser.php:15) in /webspaces/jevers/extra/makeuser.php on line 32

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
<?php
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);

session_start();

if(isset($_SESSION['ingelogd']))
    {

        if($_SESSION['username'] == 'admin')
        {

            if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
            {

                include 'dbconfig.php';

                $username = $_POST['username'];
                $password = $_POST['password'];

                $query = "INSERT INTO users (user, password)
                          VALUES ('$username', '$password')"
;

                $result = mysql_query($query)
                          or die(mysql_error());
                
                if($result)
                {

                    header("refresh: 3; url=users.php");
                    echo "U heeft onderstaande medewerker toegevoegd! <br />";
                    echo "Gebruikersnaam: <b>" .$username. "</b><br />";
                    echo "Wachtwoord: <b>" .$password."</b> <br />  ";
                    echo "U wordt automatisch doorgestuurd naar het admin-paneel.";
                }
            }

            
            else
            {
            ?>
    

            <form action="makeuser.php" method="post">
                Gebruikersnaam: <input type="text" name="username" /> <br />
                Wachtwoord: <input type="text" name="password" style="margin-left: 21px;" /> <br />
                <input type="submit" name="submit" value="Aanmelden" style="margin-left: 186px;" />
            </form>

            <?php    
            }
            
        }
  
        
        else
        {
            header('refresh: 2; url=home.php');
            echo "U hebt geen rechten voor deze site, u wordt teruggestuurd naar het beginscherm.";
        }
    }

    
    else
    {
        header('refresh: 3; url=login.php');
        echo "U ben niet ingelogd, u wordt doorgestuurd naar de loginpagina.";
    }


?>
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:27:39
Quote Anchor link
Kopieer je code eens opnieuw in een bestand met notepad. Ik vermoed dat je te maken hebt met de Byte Order Mark.
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:28:26
Quote Anchor link
Moet ik het nu in notepad++ zetten en dan?
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

10/11/2011 12:35:07
Quote Anchor link
Nee, gewoon notepad.
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:35:44
Quote Anchor link
Oke, ja heb ik gedaan, maar wat moet ik nu doen dan?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:37:40
Quote Anchor link
opnieuw opslaan.

Ik kan het verder op mijn webserver niet reproduceren. Dus het ligt echt aan jouw bestand. Double-check even of je wel in het juiste bestand werkt? Ik vermoed dat je in een duplicaat staat te werken.
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:39:16
Quote Anchor link
wat is een duplicaat?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:42:43
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:44:26
Quote Anchor link
Dus je wilt zeggen dat ik in het 2e exemplaar werk of zo iets?

Toevoeging op 10/11/2011 12:45:18:

EDIT:
geen idee waarom, maar hij werkt.. volgensmij was het idd een spatie
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:47:41
Quote Anchor link
Of de bewuste B-O-M, kl*te ding die het is.
Gewijzigd op 10/11/2011 12:47:59 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:51:46
Quote Anchor link
Ja, maar ik heb verder nog niets eraan gedaan. ik wou hem net in notepad zetten, dus ik dacht ik sla hem eerst nog even op, en upload hem nog even en dan test ik hem nog even, en daarna wou ik notepad doen. Maar toen deed hij het al, terwijl ik hem van te voren 999999x heb opgeslagen en upgeload :P
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.